Jos olisit minä, kuinka paljon pudottaisit painoa ja miten?
168/75 ja painoindeksin mukaan normaalipainon raja meni rikki tuossa 69-70kg kohilla... Tekis mieli kirota ku heräsin nyt vasta! ...kun neukkutäti asiasta mainitsi! Ikäkin on varmaan jopa jo kutistanut meikää ja monta lasta kutistanu selkärankaa eli saatan olla vain 166! :'( Auttakaa..
Kommentit (10)
Helppoa ku heinän teko. Syö vähemmän kuin kulutat.
10-15 kiloa ainakin alkuun. Riippuen kehonrakenteesta. Syömällä terveellisesti, liikkumalla tavoitteellisesti ja pitämällä katseen tiukasti päämäärässä. Kesäkuuhun mennessä olet helposti bikinivalmis.
En yhtäään. Jonninjoutavaa touhua.
Pudottaisin 20 kiloa hitaasti ja vakaasti lopettamalla herkuttelun, syömällä terveellisempää ruokaa ja hieman vähemmän kuin ennen ja liikkumalla. Vaikka painonpudotukseen menisi kaksi vuotta, se ei haittaa. Tuskinpa tulee sitten takaisin. Älä mitään ihmedieettejä aloita. Ei ole hyvä puolessa vuodessa pudottaa niin paljon.
20 kiloa nyt ainakin. Laskisin kaloreita ja söisin vähemmän kuin kuluttaisin. Kaikkea kohtuudella, mutta minä suosisin kasvispainotteista ruokavaliota.
20 kg. Itse olen 178/63 ja koen itseni hieman pullukaksi.
Käyt kunnon kakalla ja pudottelet isoja pökäleitä useamman kerrallaan ja et nouse pöntöltä ennen kuin olet ihan tyhjä ja tunnet että ei tule enää muuta kuin suolet seuraavalla änkäisyllä!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:21"]20 kg. Itse olen 178/63 ja koen itseni hieman pullukaksi.
[/quote]
Miten ihmeessä? Taidat olla juuri ja juuri normaalipainon puolella? Minä olen 168/49 ja tunnen itseni hoikaksi. Jos olisin sinun pituinen, painaisin siis varmaan jotain 59 kiloa. Hyvä sinä olet.
Ja ei - ei lihaksia juurikaan eli kaikki pelkkää rasvaa :( Ap