Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sota syttyisi, mitä naiset ajattelisivat?

Vierailija
08.11.2021 |

Tämä on mielenkiintoinen kysymys mielestäni. Osaisiko osa naisista katsoa miehiä arvostavasti kun he lähtisivät puolustamaan isänmaata ja kotiin jäävien naisten ja lasten henkeä omansa vaarantaen?

Tulisiko kiitollisuuden ja arvostuksen ajatuksia? Tietenkin on totta, että vain pienenevä osa tämän hetken miehistä olisi kyvykkäitä sotaan lähtöön, mutta heitäkin on.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi sanoa. Tulee vaan p-aa niskaan ja postaus poistetaan.

Vierailija
2/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronin lasku länsimaissa on niin voimakasta miesten keskuudessa jo nyt ettei naisten tarvi tällaisesta asiasta tulevaisuudessa ajatella mitään. Jos katsoo parikymppisiä nuoria miehiä, heistä suurin osa näyttää hyvin femiinisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei sinusta olisi ketään puolustamaan kuitenkaan.

Vierailija
4/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reservin upseerina olisin itse siellä rintamalla komentajasta sinua AP. Miltä tuntuisi ottaa käskyjä vastaan naiselta?

Vierailija
5/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, että saatais nää suomalaiset possut pois sohvalta kaljaa litkimästä. Tilalle voitais sitten ottaa vähän tummempi uroksia :)

Vierailija
6/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota on jo syttynyt. Ei enää sodita 40 luvun malliin. Nyt käydään hybridisotaa, jonka aloitti ensin tupa paikanhakijat 2015, korona ja talous, nyt jos Puola natomaana ampuu valkovenäjää, on nato hyökännyt.

Eli alappa sinäkin vaan miettimään suunnitelma beetä

Vierailija
7/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voi nyt muuttua hyvinkin nopeasti.

Vierailija
8/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset AJATTELISI? eli ap pitää naisia kuitenkin ajattelukykyisinä, sentään?

Vierailija
9/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reservin upseerina olisin itse siellä rintamalla komentajasta sinua AP. Miltä tuntuisi ottaa käskyjä vastaan naiselta?

Ikävältä. Tosin sellaista ei tapahtuisi koska olen puolijoukkoeen johtaja (res.ylikersantti) ja taistelisin kiväärimiesten kanssa etulinjassa minne naista ei sotatilanteessa sijoiteta. Edes käskyjä antamaan, saati taistelemaan.

Vierailija
10/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pitää sukupuolittuneesti tätä asiaa miettiä niin varmaan miettisin että "joku miesjoukko on jossain päättänyt taas alkaa riehua ja sitten kärsitään. Että oliko ihan pakko."

Yleensä ne on miehiä, jotka päättävät sotia aloittaa.

Vierailija
11/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko some?

Vierailija
12/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyköitä ei kai voi käyttää?

Vierailija
13/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne siis lähtisi? Luuleeko joku että sotaa vielä käytöisiin pyssyillä ammuskellen jossain rajalla?

Vierailija
14/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei pysty edes maskia kaupassa pitämään suojellakseen kansalaisia, joten enpä luottaisi suomalaisen miehen kykyyn puolustaa isänmaataankaan. Vastaus: pakenisin maasta turvaan muualle.

Vierailija
15/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin neuroottinen käyttö kertoo kyllä mielestäni pelokkuudesta enemmänkin. Joten tämä on vähän huono vertauskuva suomalaisten miesten toimintakyvystä sotatilanteessa.

Hyvä se ei nykypäivänä ole.

Vierailija
16/21 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotatilanteen ja maskin vertaaminen toisiinsa on aika onttoa.

Itse uskon että hyvin moni mies kyseenalaistaisi tänä päivänä ajatuksen miksi hänen pitäisi uhrata henkensä naisten puolesta.

Vierailija
17/21 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän puolustettavaa tässäkin maassa on jäljellä? Itselle ei yhtikäs mitään, yhtä hyvin voisin liittyä valloittajien joukkoon, ainakin olisi tulevaisuus, kun ei näin pienellä maalla ole minkään näköistä mahdollisuutta puolustaa itseään, alle viikossa tänne marssitaan.

Vierailija
18/21 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ne alkais ajatella nyt, kun eivät ole aikaisemminkaan ajatelleet. Huutista koko juttu..

mies53v

Vierailija
19/21 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotatilanteen ja maskin vertaaminen toisiinsa on aika onttoa.

Itse uskon että hyvin moni mies kyseenalaistaisi tänä päivänä ajatuksen miksi hänen pitäisi uhrata henkensä naisten puolesta.

Varsinkin miehet, jotka ovat jääneet kokonaan naisten huomiotta. Joita on muuten massoittain. Luulen, että eivät paljon panis tikkua ristiin, mahdollisesti jopa kääntäisivät takkinsa. Sitä saa mitä tilaa, luulen.

20/21 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi tämä mies rintamalle. Niin kuin tuossa yllä joku kirjoittikin, en näe mitään syytä miksi pitäisi uhrata oma henki naisten puolesta. Tietysti lähipiirin naiset olisi saatava turvaan mutta muut pärjätköön ilman tätä mosuria.