Tuttavamiehen ällöttävä käytös!!
Olen tuntenut tämän miehen noin 9 kk ajan. Harrastimme seksiä yhden kerran noin puoli vuotta sitten, pian tämän jälkeen mies muutti toiselle paikkakunnalle emmekä ole nähneet sen jälkeen. Somessa olemme joskus viestiä laittaneet, tai lähinnä hän laittaa mulle. Olen ollut uuden kumppanin kanssa nyt muutaman kuukauden ja suhteemme on vakava. Meillä menee hienosti ja olen onnellinen. Tämä vanha tuttavani on myös suhteessa ja heille on tulossa vauva, täysi vahinko kuulemma tämä lapsi. En tunne tuttavani tyttöystävää lainkaan, tiedän että raskaus on melko alussa. Nyt parin viikon ajan tämä tuttava mies on laitellut mulle facessa viestejä joissa kertoo kaipaavansa mua ja sitä seksiä jota meillä oli (tosiaan yhden kerran! ) hän sanoo olevansa puutteessa kun tyttökaverilla ei raskaana tee mieli. Ja LUULEE että multa saa! Tietää että seurustelen ja silti laittaa tuommoista viestiä! Usein en vastaa mitään tai käsken vain lopettaa. Olen kertonut tuosta myös nykyiselle kumppanilleni. Nyt vaan kysynkin että MITÄ HITTO saa ihmisen käyttäytymään noin??? Ällöttävää! Ja kun ei lopu vaikka pyydän. Sori kun teksti tuli yhteen, kännykällä kirjoitan!
Kommentit (40)
Mitäköhän jos et sano etkä tee sille äijälle yhtää mitää.estät ne viestit tai et kiinitä niihin sen kummempaa huomiota.jos se sun oven takana kyttäis tai jotain sellasta ni tässä olis jotain päiviteltävääki.voi hyvä ihme!
Voiko Facessa muka poistaa toiselta tulleita viestejä?
Sano sille että nyt sun on aika miettiä millanen mies sä haluat olla
Kerrot tyttöystävälle. Blokkaat sen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 03:28"]
[/quote]
mitähän mies tuumaa jos hänen suhteensa joku menee pilaamaan.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:03"]Olen tuntenut tämän miehen noin 9 kk ajan. Harrastimme seksiä yhden kerran noin puoli vuotta sitten, pian tämän jälkeen mies muutti toiselle paikkakunnalle emmekä ole nähneet sen jälkeen. Somessa olemme joskus viestiä laittaneet, tai lähinnä hän laittaa mulle. Olen ollut uuden kumppanin kanssa nyt muutaman kuukauden ja suhteemme on vakava. Meillä menee hienosti ja olen onnellinen. Tämä vanha tuttavani on myös suhteessa ja heille on tulossa vauva, täysi vahinko kuulemma tämä lapsi. En tunne tuttavani tyttöystävää lainkaan, tiedän että raskaus on melko alussa. Nyt parin viikon ajan tämä tuttava mies on laitellut mulle facessa viestejä joissa kertoo kaipaavansa mua ja sitä seksiä jota meillä oli (tosiaan yhden kerran! ) hän sanoo olevansa puutteessa kun tyttökaverilla ei raskaana tee mieli. Ja LUULEE että multa saa! Tietää että seurustelen ja silti laittaa tuommoista viestiä! Usein en vastaa mitään tai käsken vain lopettaa. Olen kertonut tuosta myös nykyiselle kumppanilleni. Nyt vaan kysynkin että MITÄ HITTO saa ihmisen käyttäytymään noin??? Ällöttävää! Ja kun ei lopu vaikka pyydän. Sori kun teksti tuli yhteen, kännykällä kirjoitan!
[/quote]
Ota print screen toiminnolla kuva miehen viesteistä ja laita kuva viestinä sille miehen tyttöystävälle. Miehelle älä vastaa sanallakaan. Oppiipahan käyttäytymään. Ja saapahan tietää tyttöystäväkin millaisen panopakkomielteisen kanssa on tullut tehtyä "vahinko." Miehet on kyllä niiiin tuollaisia. Aina menossa sinne minne munanpää osoittaa.
Ei hemmetti, mulla oli vajaa pari vuotta sitten samanlainen tilanne. Miestuttu, jonka kanssa ei nyt edes ollut ollut mitään kovin romanttisia juttuja, kävi yhtäkkiä kuumana. Käytiin siis ehkä kerran treffeillä ja pussattiin kerran. Minua ei mies kiinnostanut, ja olimme vain kavereita (emme nähneet kovin usein). Kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, tuo paukapäätuttu alkoi laittaa viestejä: "ootko onnellinen siinä jutussas?? Millon erootte?? Kun eroatte nii mä olen sitten seuraavana jonossa!" Jne. Sanoin sille sitten jotenkin rumasti niin ei oo kuulunu enää mitään, eikä oo kyllä ikävä. Estin whatsapissa.
Eilen kohtasin duunissa alihankkijan tapaamisessa yllätyksekseni yhden poikamiesvuosieni ikimuistoisimman hoidon jota en ollut nähnyt +15 vuoteen ja mailittelukin loppunut +10 vuotta sitten.
Sitä silmäpelin määrää neukkaripöydän yli ei riittänyt mikään suure mittaamaan. Törkeetä flirttiä ja varmasti puolin ja toisin muistelua itseksiään. Siinä tuli riisuttua mielessä sitä jakkupukua muutamaan otteeseen... Kaffitauot oli hermostunutta juttelua puolin ja toisin "mitä kuuluu, mitäs nykyään".
Illalla tuli sellainen tekstiviesti tuolta naiselta että oksat pois. Tekstarin sisältö oli varsin suorasukainen "...jos en olisi naimisissa yms, niin se olisi ollut lounastauolla varsin himokas sessio lähimmässä hiljaisessa nurkkauksessa!"
Revinkö peliverkkarit ehdottelusta, petänkö vaimoani? No en varmana, eikä hänkään varmasti miestään petä. Mutta kieltämättä on aika kingi olo huomata tehneensä lähtemättömän vaikutuksen silloin kauan sitten, kun piti vain muutaman kerran fuck-buddyilla :D
Sano selkeästi, että olet onnellisessa parisuhteessa ja rakennat elämääsi tämän kanssa pysyen uskollisena. Kannusta exääsi samaan oman raskaana olevan kumppanin kanssa. Kerro, että hänellä on vastuu raskaana olevan puolisonsa ja tulevan lapsen turvallisuudesta. Vastuuseen kasvaminen on paitsi miehekästä, mutta myös miehen tehtävä. Seksin pakonomainen tarve tasaantuu aikanaan ja miehelle tarjoutuu mahdollisuus kiintyä puolisoonsa ja lapseensa. Seksi vieraissa on pakenemista. Pakeneminen on huono ratkaisu, koska sitä joutuu tekemään koko elämänsä. Vastuunkantaminen voi tuntua aluksi vastenmieliseltä, mutta onnellisuus on löydettävissä vain sen kautta.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 03:28"]
[/quote]
mitähän mies tuumaa jos hänen suhteensa joku menee pilaamaan.
[/quote]
Eiköhän mies itse ole pilannut suhteensa jo siinä vaiheessa, kun laittoi ekan pillunkerjäämis-viestin ap:lle, vaikka oma tyttöystävä on paksuna...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:28"]Eilen kohtasin duunissa alihankkijan tapaamisessa yllätyksekseni yhden poikamiesvuosieni ikimuistoisimman hoidon jota en ollut nähnyt +15 vuoteen ja mailittelukin loppunut +10 vuotta sitten.
Sitä silmäpelin määrää neukkaripöydän yli ei riittänyt mikään suure mittaamaan. Törkeetä flirttiä ja varmasti puolin ja toisin muistelua itseksiään. Siinä tuli riisuttua mielessä sitä jakkupukua muutamaan otteeseen... Kaffitauot oli hermostunutta juttelua puolin ja toisin "mitä kuuluu, mitäs nykyään".
Illalla tuli sellainen tekstiviesti tuolta naiselta että oksat pois. Tekstarin sisältö oli varsin suorasukainen "...jos en olisi naimisissa yms, niin se olisi ollut lounastauolla varsin himokas sessio lähimmässä hiljaisessa nurkkauksessa!"
Revinkö peliverkkarit ehdottelusta, petänkö vaimoani? No en varmana, eikä hänkään varmasti miestään petä. Mutta kieltämättä on aika kingi olo huomata tehneensä lähtemättömän vaikutuksen silloin kauan sitten, kun piti vain muutaman kerran fuck-buddyilla :D
[/quote] No mutta taa on ihan eri juttu! Kummallekin teista hyvaa mielta ja iloa ilman etta kummallakaan mitaan halua pilata tamanhetkista parisuhdetta. :)
Yksinkertainen kysymys: miksi et poista häntä kavereistasi Facessa??????
Mikä hittoko?! Miten tämä selittäisin...Muutoksen pelko ja oman itsensä hakeminen uudessa tilanteessa ja roolissa.
Luulee?! Miksi sinä sitten luulet, että hän luulee savansa sinulta. Hän voi vain pitää sinua ystävävä, jolle purkaa turhautumista, ilman sen enempiä taka-ajatuksia.
Sano, että otat tarvittaessa tyttöystävän nimen selville ja postitat viestit hänelle. Haluaa se kumminkin sekä syödä että säästää.