Reissumieskohu IL:Reissumies-pussin PastoriPike tyrmistyi: ”Ihmiset yrittää kaivaa mun menneisyyttä”
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää väkisin päästä maahan, jossa sitten kokee sitä razismia?
Ehkä ennemmin pitäisi rasistien katsoa peiliin ja miettiä asenteitaan.
Missä tahansa maassa kantisten ihonväristä, valtauskonnosta ja kulttuurista riippumatta, missä haitakkeita ei hyysätä, tämä otus olisi karkotettu jo vuosia sitten rikosten takia.
Karkoitus voidaan tehdä jos on kyse toistuvista rikoksista joista voidaan antaa yli 2 vuoden tuomio.
"otus" ja "haitake" sanat antaa selkeän kuvan kirjoittajasta. Vaikea olla uskottava, jos ei ole asiallinen.
Varmaan vielä pahemminkin voisi sanoa ihmisestä joka kohtelee muita ihmisiä kuten hän on kohdellut.
Mitä lie teki sille pojalle, jonka kohtelua itki jopa itsekin...
Ohis
Käytännös Suomi karkottaa erittän harvoin. Lukekaapa, millainen putki tällä miehellä on taustallaan, ja nyt vasta karkotetaan: https://yle.fi/uutiset/3-12013870
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän kerran edustaa naamallaan Fazeria, ei pidä ihmetellä, miksi halutaan tietää, miksi hän edustaa naamallaan Fazeria.
Kaikki tietävät jo, että syy on raha, hyvesignalointi ja 15 minuutin julkisuus. Henkilökohtaisten tietojen kaivaminen ja niistä mielivaltaisten johtopäätöksien vetäminen on pahantahtoisten hullujen hommaa.
Jantusen alkkistaustaa on täälläkin pohdittu ilman että kukaan rientää puskista tuomitsemaan sitä pahantahtoisten hullujen hommaksi. Vasta Piken kohdalla puskat rytisi.
Jännä.
Minä en tiennyt piken menneisyydestä (enkä nykyisyydestä) mitään, ennen kuin itse luin hänen uhriutumistaan lehdistä. Totta helkkarissa aloin kaivamaan lisätietoa, et onko Fazer todella mukana tällaisessa uhrien kasvoille sylkemisessä, että paatunut väkivaltarikollinen saa ilakoida ruisleipäpussissa kaikille niille joita on pahoinpidellyt ja joiden omaisuuden on vienyt!
Helvetin oksettavaa touhua.
Olisi oikeasti edes katunut! Pyytänyt nöyrästi anteeksi! Mut ei. Edelleen pää omassa persaukossa: "Yhyyyyyyy kun mun rikoksia kaivellaan. Ne oli vaan hölmöilyjä kun en tiennyt muuta tapaa, kun itse olin kaikista suurin uhri..."
Kaikkihan me tehdään pahoja vanhuksille, kun elämä potkii päähän.. NOT.
On kyllä pyytänyt anteeksi ja sanonut katuvansa tekojaan.
Hyi, että näitä teidän juttuja. En käsitä miksi Sanoma sallii tämmösen likakaivon. Onko tää jotain vastapainoa Hesarille tai että sinne saadaan kaivettua jutun tynkää. Ällöttävä media talo.
Jos aidosti katuisi, ottaisi niistä vastuun eikä syyttelisi muita. Kärsisi myös näistä säädetyt rangaistukset. Kumpaakaan ei ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän kerran edustaa naamallaan Fazeria, ei pidä ihmetellä, miksi halutaan tietää, miksi hän edustaa naamallaan Fazeria.
Kaikki tietävät jo, että syy on raha, hyvesignalointi ja 15 minuutin julkisuus. Henkilökohtaisten tietojen kaivaminen ja niistä mielivaltaisten johtopäätöksien vetäminen on pahantahtoisten hullujen hommaa.
Jantusen alkkistaustaa on täälläkin pohdittu ilman että kukaan rientää puskista tuomitsemaan sitä pahantahtoisten hullujen hommaksi. Vasta Piken kohdalla puskat rytisi.
Jännä.
Minä en tiennyt piken menneisyydestä (enkä nykyisyydestä) mitään, ennen kuin itse luin hänen uhriutumistaan lehdistä. Totta helkkarissa aloin kaivamaan lisätietoa, et onko Fazer todella mukana tällaisessa uhrien kasvoille sylkemisessä, että paatunut väkivaltarikollinen saa ilakoida ruisleipäpussissa kaikille niille joita on pahoinpidellyt ja joiden omaisuuden on vienyt!
Olisi oikeasti edes katunut! Pyytänyt nöyrästi anteeksi! Mut ei. Edelleen pää omassa persaukossa: "Yhyyyyyyy kun mun rikoksia kaivellaan. Ne oli vaan hölmöilyjä kun en tiennyt muuta tapaa, kun itse olin kaikista suurin uhri..."
Joopa joo! Kyllähän se katumus näkyis asenteessa, siinä miten tekoihinsa suhtautuu. Selittelee ja uhriutuu. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Fazer lähtee ihannoimaan rikollisia.
Eivät he ihannoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä todellakaan valmenna missään, ilmeisesti rikokset sellaisia, että ei oo asiaan lasten kanssa toimimaan.
Valmentaa Oulunkylässä.
Vierailija kirjoitti:
Fazerille on viime syksynä palkattu uusi viestintäjohtaja Joséphine Mickwitz. On ollut ennen Tokmannin vastaavissa tehtävissä. Ehkä hän halusi hieman "raikkaampaa" otetta. On kyllä todella huonosti tehty kampanja, kun ei tajuta edes varmasti huomiota herättävän mainosnaaman taustaa kysyä. Muutenkin typerä yritys olla moderni.
(((Mickwitz)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää väkisin päästä maahan, jossa sitten kokee sitä razismia?
Ehkä ennemmin pitäisi rasistien katsoa peiliin ja miettiä asenteitaan.
Missä tahansa maassa kantisten ihonväristä, valtauskonnosta ja kulttuurista riippumatta, missä haitakkeita ei hyysätä, tämä otus olisi karkotettu jo vuosia sitten rikosten takia.
Karkoitus voidaan tehdä jos on kyse toistuvista rikoksista joista voidaan antaa yli 2 vuoden tuomio.
"otus" ja "haitake" sanat antaa selkeän kuvan kirjoittajasta. Vaikea olla uskottava, jos ei ole asiallinen.Varmaan vielä pahemminkin voisi sanoa ihmisestä joka kohtelee muita ihmisiä kuten hän on kohdellut.
Mitä lie teki sille pojalle, jonka kohtelua itki jopa itsekin...
Ohis
Niin, mitä lie eli keksit omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä.
Jos tää riittää yhdelle niin sittenhän sen on riitettävä kaikille. Näin helposti päästiin tästä nykyisestä kohu- ja cancel-kulttuurista kerralla eroon. Kohde toteaa vaan että pyytää anteeksi ja katuu tekojaan niin cancelöivien on pakko lopettaa mökänsä kerralla siihen.
Ei eikö?
Vierailija kirjoitti:
Mikä pastori se on, kun se tuossa kuvassa näyttää 666 merkkiä?
Ei tuo ole mikään 666-merkki.
Vierailija kirjoitti:
Musta noi uudet reissumiehet nimenomaan edustaa nykyajan ahdasta mieskuvaa. Harva
suomalainen pystyyy samaistumaan trans tai afrikkalaiseen mieheen tai ex-päihteidenkäyttäjään.
realistisempi olisi joku kolmikko jossa on:
"erkki", kaivinkonekuski joka äänestää persuja muttei muuten politiikka kiinosta tai hallituksen touhut ja erkki keskittyy lähinnä omaan elämäänsä exän (nainen) + lapsien ja nykyisen partnerinsa (mies) vaatimusten ja odotusten ristitulessa
"simo", media-alan moniosaaja joka äänestää vihreitä ja viettää vapaa-aikaansa palstoilla ja somessa spämmien maailmaa parantavaa propagandaa koska maailma tarvitsee sitä, partnerista ei ole tietoa ja simo elelee poikamiehen yöelämää helsingissä
"joonas", asiantuntija jossain isossa firmassa, miettii että tekeekö oikeasti jotain merkittävää vai onko kaikki vaan koneiston pyörittämistä silkan pyörittämisen ilosta, politiikka ei kiinnosta mutta firmassa on pakko ainakin leikkiä että tietyt ajatukset olisi omallakin agendalla, elelee ylemmän keskiluokan varakasta elämää standardi vaimoineen ja kaksine lapsineen, mökkeineen ja kaksine ulkomaanmatkoine vuodessa, puhuu työkaverien kanssa bitcoineista
Liian tavallisia?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on pitkä rikosrekisteri, sillä ei oo suomen kansalaisuutta ja sen kotimaa on turvallinen maa eikä sitä silti olla saatu karkotettua.
Miksi pitäisi karkoittaa?
Oirehtimen ja keppostelu sekä hölmöily sitten vakavampia rikoksia ja kanttiksille tarvitse sitten kiertoilmaisuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä.
TÄMÄ!
Tietääkö joku mitä tämä Pike on oikeasti tehnyt? Keksittyjen fantasioiden sijasta?
Vierailija kirjoitti:
Käytännös Suomi karkottaa erittän harvoin. Lukekaapa, millainen putki tällä miehellä on taustallaan, ja nyt vasta karkotetaan: https://yle.fi/uutiset/3-12013870
Kyllä koko ajan karkotetaan ja paljon. Suomessa syntyneitä harvemmin.
Parasta olisi että se leipäpussin kuva jätetään rauhaan. Sitä ei pidä korjailla mikä ei ole rikki.