Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allit!! (Laihdutusvalmiste) Kokemuksia? Ja raskaus alussa..

Vierailija
22.01.2015 |

Olen ylipainoinen ja ahdistaa kovasti. Olen viikolla 8 ja mietin uskaltaisko niitä hetken kokeilla vaikka tietysti pyrin syömään terveellisemmin koko raskausajan.. Miten teillä auttanut, vai onko mennyt esim muutaman kilon painon pudotukseen kovinkin pitkään?
Vaikka ette suosittelisikaan tuotetta käytettävän raskauden aikana, kertoisitteko kuitenkin oliko siitä yhtään apua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:09"]

Eiköhän moni oo laihduttanu himona raskauden alussa pitkällekin tietämättään edes olevansa raskaana XD

[/quote]

Moni on myös juonut alkoholia ja polttanut tupakkaa tai jopa jotain vahvempaa silloin kun ei ole tiennyt vielä raskaudesta. Mutta tiedon jälkeen tilanne on toinen. Kuka haluaa tai uskaltaa ottaa tietoisen riskin? Kaikenlaiset lääkkeenomaiset valmisteet kannattaa suosiolla jättää pois, kun niiden vaikutusta sikiöön ei ole tutkittu. Laihduttaessa elimistössä lähtee liikkeelle paljon siihen kertyneitä ympäristömyrkkyjä, kemikaaleja ja kuona-aineita, jotka saattavat aiheuttaa sikiölle kehityshäiriöitä. Siksi laihduttamista ei suositella raskaana oleville.

Vierailija
2/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan haluaisi kaikkien raskausvaivojen lisäksi käyttää jotain vaippaa koko ajan housuissa, kun tuhrua/tai suorastaan ripuli-rasvapaskaa tulee perseestä ihan tosta vaan. Olen nimittäin tuota kokeillut ja loppui hyvin lyhyeen, kun sai pinnistellä koko ajan ettei paskantaisi housuunsa ja piereskelisi yleisillä paikoilla. Ja käytin todellakin ohjeitten mukaan, rasvat oli minimissä ym., mutta silti oli ihan kamala olo. Joten eipä tuloksiakaan ehtinyt tulemaan. Suosittelen, UNOHDA koko tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missäännimessä raskaana tollasta paskaa!
Ite kokeilin paripäivää ja vaikka söin kevyesti istuin vessassa kokoajan ripaskalla.

Vierailija
4/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat sinne hampurilaises sekaa jotai nappeja nii et todellakaan tule laihtumaan. Käy ravitsemusterapeutilla tai tutustu erilaisiin dietteihi.

Vierailija
5/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kokeilemaan raskauden aikana. Itsellä myös ylipainoa jo raskauden alussa (BMI 30) ja ensimmäinen kolmannes meni enemmän tai vähemmän pahoinvoiden ja koko ajan teki mieli jotain epäterveellistä.

Tämän jälkeen helpotti ja oikeasti teki mieli sitä terveellistä ruokaa. Jo vauvan takia. Kaupassa käydessä minä kolusin kaikki hedelmät ja vihannekset läpi ja rahaa paloi (tämä oli talvella) kun koko ajan oli tuoreita kaapissa. Tein itselle valmiiksi hedelmäkuppeja jääkaappiin ja sieltä oli sitten helppo napata yksi kun teki mieli naposteltavaa.

Paino minulla pysyi samana viikolta 9 viikolla 25, sen jälkeen lähti vähän nousuun. Alunperin neuvolan terkkari sanoi että ei haittaisi vaikka minulle ei tulisi yhtään painoa lisää raskauden aikana. Ja painotti että jatkan sitä terveellisesti syömistä.

Nyt puoli vuotta synnytyksen jälkeen on edelleen ylipainoa, imetys ei minua laihduttanut niinkuin monia muita. Ja ruokavalio on taas lipsunut imetyksen loputtua. Mutta pikkuhiljaa.

Vierailija
6/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allit tuskin vaarallisempaa kuin tupakka ja alkoholi.

Vierailija
7/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ruokavalio riitä. Jätä ne Allit apteekkiin.

Vierailija
8/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaanaollessa EI tule missään nimessä laihduttaa! Laihdutus olisi pitänyt tapahtua ennen raskautta. Nyt odotat lapsen syntymään asti ja mikäli imetät niin imetysaikanakin varsinainen (raju) laihdutus EI ole suositeltavaa, josta tällöin kaikki rasva ja kuona-aineet siirtyvät maidon mukana vauvaan.
Nyt syöt terveellisesti ja monipuolisesti ja liikut säännöllisesti, sekä lepäät riittävästi. Mitään laihdutusvalmisteita EI tule käyttää raskausaikana.

Vierailija
9/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:01"]Raskaanaollessa EI tule missään nimessä laihduttaa! Laihdutus olisi pitänyt tapahtua ennen raskautta. Nyt odotat lapsen syntymään asti ja mikäli imetät niin imetysaikanakin varsinainen (raju) laihdutus EI ole suositeltavaa, josta tällöin kaikki rasva ja kuona-aineet siirtyvät maidon mukana vauvaan.
Nyt syöt terveellisesti ja monipuolisesti ja liikut säännöllisesti, sekä lepäät riittävästi. Mitään laihdutusvalmisteita EI tule käyttää raskausaikana.
[/quote]Vauvalle ei ole vaaraksi raskauden alussa laihduttaa muutamaa kiloa eikä esim allit aiheuta mitään epämuodostumia tms. Jokase oma asia.

Vierailija
10/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ottaisi riskiä minkään laihdutusvalmisteen kanssa, jos olisin raskaana. En todellakaan!

Vierailija
11/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän moni oo laihduttanu himona raskauden alussa pitkällekin tietämättään edes olevansa raskaana XD

Vierailija
12/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdutusvalmisteilla olisi mitään tehoa, lihavia ei olisikaan.
Parasta mitä voit tehdä on syödä terveellisesti ja liikkua säännöllisesti.

Vierailija
13/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:09"]

[/quote]

Ja polttanut tupakkaa, käyttänyt alkoholia ja osa jopa vetänyt jotain huumeita. Silti useimmat normalijärjellä varustetut ihmiset eivät tieten tahdoen aiheuta vaaraa tulevalle lapselleen.

Vierailija
14/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen tuskin haittaa, mutta laihdutusvalmisteiden käyttö hyvinkin. Kaikki mitä äiti syö menee myös sikiölle ja rasvaripulia aiheiuttava tuote on tuskin hyväksi. Itse olen laihtunut raskauksien alussa ihan pahoinvoinnin vuoksi.

Vierailija
15/15 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että ap edes harkitsee jotain lääkevalmisteita :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi