Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannabis alkoon ja ikärajaksi 20

Vierailija
22.01.2015 |

Siitä sais ihan mukavasti verotuloja, kun se on muutenkin niin yleistä. Miksei päättäjät ymmärrä tätä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I agree. Olen poltellut säännöllisen satunnaisesti viimeiset 15v, miksi en makaa jo ojassa piikki suonessa? Ainiin.. siksi kun en käytä alkoholia.

Vierailija
2/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrääkin voisi todennäköisesti säännöstellä. Esim 2g kerrallaan saisi myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 07:22"]

I agree. Olen poltellut säännöllisen satunnaisesti viimeiset 15v, miksi en makaa jo ojassa piikki suonessa? Ainiin.. siksi kun en käytä alkoholia.

[/quote]

Olen juonut alkoholia säännöllisen satunnaisesti viimeiset 20v, miksi en makaa jo ojassa piikki suonessa? Ainiin.. siksi kun en käytä huumeita.

Vierailija
4/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 07:25"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 07:22"]

[/quote]

Olen juonut alkoholia säännöllisen satunnaisesti viimeiset 20v, miksi en makaa jo ojassa piikki suonessa? Ainiin.. siksi kun en käytä huumeita.
[/quote]
no onhan se alkoholi kovempi päihde kuin kannabis.

Vierailija
5/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 07:28"]

no onhan se alkoholi kovempi päihde kuin kannabis.

[/quote]

Se on totta kyllä, kun sitä aletaan käyttämään liikaa. Kumpikaan ei ole kohtuukäytettynä juurikaan haittoja aiheuttavia. Tosin koska tupakointi on haitallista, niin kannattaa lopettaa se ja nauttia kannabis muuten kun polttamalla.

Vierailija
6/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kannabis laillistuu niin vaatiiko kepu diilereille 5 vuoden siirtymäajan?

Vierailija
7/11 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kannabis laillistuu niin vaatiiko kepu diilereille 5 vuoden siirtymäajan?

Paljon mahdollista ja tukea viljelyyn kun eihän siitä muuten saa tarpeeksi massia. Laillinen myynti olisi kuitenkin aina parempi kuin nykyinen laiton kauppa.

Vierailija
9/11 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin coloradon mallin jossa kuka vain saisi perustaa kannabis myymälän. Alko voitaisiin lopettaa ja viinat sitten kaikkiin kauppoihin. Näin maaseutukin saisi elinvoimaa. sipilä herätys!

Vierailija
10/11 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse haluaisin coloradon mallin jossa kuka vain saisi perustaa kannabis myymälän. Alko voitaisiin lopettaa ja viinat sitten kaikkiin kauppoihin. Näin maaseutukin saisi elinvoimaa. sipilä herätys!

Ei noin järkevä ratkaisu nyt mitenkään käy. Ei vaikka coloradon malli on kaikin puolin menestys. Rikollisuus on laskenut ja osavaltio saa kelpo rahat verotuloina. Suomessa mennään enemmin perse edellä puuhun kuin tehdään jokin järkevä päätös.

Vierailija
11/11 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi