Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako vai pelkkä haamu?? KUVA

Vierailija
22.01.2015 |

Tein raskaustestin johon tuli aluksi todella haalea viiva joka hiukan vahvistui. Olenko siis raskaana? Jos se on vain haamu tarkoittaako se että ei ole raskaana vai että on raskaana mutta sitä hormonia ei ole niin paljoa että viiva olisi vahvempi...??

http://aijaa.com/E27BKt

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:56"]

Kyllä ihmisluonto voi olla kummallinen. Kuopukseni on nyt 2kk ja odotusaikana vannotin hänen olevan viimeinen. Eipä tarvi kuin katsella muiden raskaustestejä niin rupeen haaveilemaan kolmannesta... Ilmeisesti luonto on hoitanut asiat niin, että aika kultaa raskauteen ja synnytykseen liittyvät muistot toooodella nopsaan... Aaargh!!! :) Onnea teille, ap! <3

[/quote] Älä muuta sano...
Kun odotin esikoista en sietänyt sitä olotilaa ollenkaan, kuvotusta ja päänsärkyä alkuun, sitten hetken parempi olo kunnes selkäkivut astui kuvioihin, ne "ihanat" potkut tuntuivat vain kivuliailta loppua kohden kun erittäin vilkas poika yritti tulla vatsan läpi ulos, kantapäät ja nyrkit vain näkyi ihon läpi... Jossain kohtaa oli niin ylhäällä ja jossain kylkiluiden alla ettei tiennyt miten istua ja hengittäminenkin oli kivun takia vaikeaa.
Synnytys oli kuitenkin niin mahtava (ja onneksi kohdallani helppo) kokemus että totesin että kyllähän sitä voi tehdä toistekin! (Vaikka olin luvannut ja vannonut rakausaikana etten aio ikinä enää olla raskaana....)

Toista kun odotin oli taas kuvotusta alkuun ja päänsärkyä, kun helpotti tuli umpparitulehdus (ei kylläkään ollut raskauden vika mutta ei helpottanut oloa.....). Rv25 jo pakko jäädä saikulle liitoskipujen takia kun en pystynyt kunnolla enää liikkumaan. Yhtä vilkas lapsi myllersi mahassa ja oli enemmän kivuliasa kuin nautinnollista tuntea liikkeitä. NEVER again!!!!

Joo... nyt kolmas lapsi tulossa, rv 20+5..... Mutta tämän jälkeen piuhat poikki, prkl! =D

(Anteeksi ap, en halua pilata ketjuasi eikä tarkoitus ole pelotella, raskaudet ei vain ole mun juttu vaikka synnytys ja vauva-aika ja aika isompienkin lasten kanssa on ihanaa =D )

Vierailija
42/46 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:56"]

Kyllä ihmisluonto voi olla kummallinen. Kuopukseni on nyt 2kk ja odotusaikana vannotin hänen olevan viimeinen. Eipä tarvi kuin katsella muiden raskaustestejä niin rupeen haaveilemaan kolmannesta... Ilmeisesti luonto on hoitanut asiat niin, että aika kultaa raskauteen ja synnytykseen liittyvät muistot toooodella nopsaan... Aaargh!!! :) Onnea teille, ap! <3

[/quote]

Ai muitakin? :-D Mulle kuopuksen 1v3kk piti olla viimeinen, mutta niin vain neljäs on tulossa... :-D Tarttuvaa tämä raskaustestien tuijottelu!

Onnea Ap, selkeä plussa jo tuo ensimmäinen, mulla oli superhailakka kajo vielä viikon 6 lopussa, ja silti se oli yhtä lailla positiivinen. 

Ja ihanaa, mammat, kerrankin positiivinen keskustelu raskaustesteistä, lisää näitä niin päivä alkaa hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Onnea paljon!

Vierailija
44/46 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hirveästi onnitteluista! :)

Ja sinä joka pelkäsit pilaavasi ketjun et sitä tehnyt :) minulla on parilla kaverilla ollut tosi vaikeat raskauden, toisella selkä meni niin huonoon kuntoon että melkeinpä sai käydä vain vessassa ja toisella niin paha raskausmyrkytys että joutuivat käynnistämään synnytyksen ja lapsi syntyi vähän yli kilon painavana. Äiti olisi voinut kuolla jos eivät olisi käynnistäneet, mutta onneksi nyt terveitä molemmat äiti ja tyttö 1v. :)
-ap

Vierailija
45/46 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA ja toivottavasti kaikki menee hyvin :)

Vierailija
46/46 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :) Tuo tosiaan on selkeä positiivinen. Itse tein testin ja todella todella haalea viiva jonka erotti juuri ja juuri. Ei siis lähellekkään noin selkeä. Verikokeilla varmistui ja todella alussa oli eli ei välttämättä olisi ollenkaan näkynyt testissä. nyt on rv 12 + 3 :) tsemppiä ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin sinullakin <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän