Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielipiteeni...

13.08.2008 |

Tämä tupakointi on sellainen aihe josta riittää väittelyä! Pakko oli munki laittaa oma mielipiteeni... itse olen rv35 ja polttanut tupakkia koko raskauden ajan, tosin ehkä kaksi päivässä tai sit en ollenkaan. Ennen raskautta poltin sen askillisen päivässä! Olen saavuttanut mielestäni aika paljon, kun olen saanut vähennettyä noinki paljon... Eikä ole ollut mulle helppoa, mutta olen taistellut kuitenki ja ainoastaan lapsen takia. Kaikilla on tilanne erilainen, joten mielestäni niitten jotka sen tupakoinnin on saanut kokonaan lopetettua on turha tulla tänne saneleen, että kuinka pahoja ihmisiä me oikeen ollaan. Auttaminen ja tuki vois olla hienompi juttu! Tietysti on varmaan sellaisiakin äitejä jotka polttaa tupakkia sen askin päivässä, mutta luulen että siinä on jo jonkin näköistä väliinpitämyyttä. Väliin tuntuu oikeesti pahalta lukea näitä juttuja, jos oikeesti on asian kanssa taistellut... Koitettaisiin puhua asioista asiallisesti ja ilmaistaan omaa mielipidettä fiksusti. Että näin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tässä lopettelen parhaillaan kokonaan tupakanpolton. Tosin olen rv 5+1 menossa, vasta plussasin.

Oikeassa olet että auttaminen ja tuki on paljon parempi! Kyllä minulla oli vaikeaa lopettaa esikoisen aikaan kun ihmiset suurinpiirtein osoittelivat sormella ja haukkuivat!! Sain kuitenkin lopetettua ennen rv20. Mutta en tosiaankaan voi kiittää lähi piiriäni avusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla