Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä bisnesjuppi

Vierailija
08.09.2006 |

Tänään kävelimme kaverini kanssa kevyenliikenteenväylällä täällä Helsingissä, molemmat työnsimme vaunuja.

Takaamme alkoi kuulua auton ääntä ja kohta soi äänitorvi. Emme väistäneet, koska autoilija ajeli ihan väärässä paikassa, yhden firman jupit ajavat autoilla ovien eteen kun eivät jaksa kävellä.

Tyyppi alkoi autonsa ikkunasta huudella hävyttömyyksiä meille: mm. olimme laiskaperse kotiäitejä yms.

Kaverini sanoi ettei tämä ole autotie, mutta juppi väitti että bisnesmiehet saavat ajaa siellä koska aika on heille rahaa, toisin kuin kaiketpäivät makoileville lonttanoille.

Olipa siinä taas yksi tyypillinen " hesalainen" Audi-kuski.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D
Vaikka ei mulle kyllä tulisi mieleen olla väistämättä autoa vaikka kuinka ajaisi väärässä paikassa. Osaan kuvitella 2 hesalaista lähiömammaa verkkarit jalassa, tukka sotkuisella ponnarilla ja tupakka huulessa työntämässä niitä vaunuja ja naurelemassa että mehän ei väistetä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:35"]:D
Vaikka ei mulle kyllä tulisi mieleen olla väistämättä autoa vaikka kuinka ajaisi väärässä paikassa. Osaan kuvitella 2 hesalaista lähiömammaa verkkarit jalassa, tukka sotkuisella ponnarilla ja tupakka huulessa työntämässä niitä vaunuja ja naurelemassa että mehän ei väistetä! :D
[/quote]
Ehkä et ole itse lähiömamma mutta et kyllä kovin hyvin hallitse kieltäkään.

Vierailija
4/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:35"]:D
[/quote]
Ehkä et ole itse lähiömamma mutta et kyllä kovin hyvin hallitse kieltäkään.
[/quote]

Olen mä lähiömamma mutta en Hesasta ;)

Vierailija
5/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitusta työnantajalle (selvittävät kyllä kuka ratin takana oli) ei kukaan pidä huonosta mainoksesta yritykselleen

Vierailija
6/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hinttarimaisia sipsuttajia ne pääasiassa ainakin täällä stadin seudulla näyttää olevan.

Voi hyvin kuvitella heidän käyttäytyvän ap:n kertomalla tavalla.

Vierailija
7/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha täällä on aina kaikkea kateellisten höpinöiksi leimata

Vierailija
8/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vähän ravisteli yhtä " juppimulkeroa" Sellon parkkihallissa, se ylimielinen idiootti alkoi itkemään.

Vierailija
9/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänään kävelimme kaverini kanssa kevyenliikenteenväylällä täällä Helsingissä, molemmat työnsimme vaunuja.

Takaamme alkoi kuulua auton ääntä ja kohta soi äänitorvi. Emme väistäneet, koska autoilija ajeli ihan väärässä paikassa, yhden firman jupit ajavat autoilla ovien eteen kun eivät jaksa kävellä.

Tyyppi alkoi autonsa ikkunasta huudella hävyttömyyksiä meille: mm. olimme laiskaperse kotiäitejä yms.

Kaverini sanoi ettei tämä ole autotie, mutta juppi väitti että bisnesmiehet saavat ajaa siellä koska aika on heille rahaa, toisin kuin kaiketpäivät makoileville lonttanoille.

Ei vaan tollot viitsi kiusallaan antaa tietä paremmilleen!

Vierailija
10/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran vähän ravisteli yhtä " juppimulkeroa" Sellon parkkihallissa, se ylimielinen idiootti alkoi itkemään.

Vierailija
11/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo sen törkyäijän puolustelijat olla itse jotain surkeita reppanoita, jotka potevat loputtomasti huonoa omaatuntoa, kun ovat rahan ahneuksissaan kiikuttaneet omat mukulansa jo vauvana vieraalle hoitoon.

Vierailija
12/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kuulleet sellaisista, kun liikennesäännöt??

Eli jos te tyhjäpäät kävelette jalkakäytävällä, mä saan rauhassa tulla ajelemaan siihen jalkakäytävälle? Te vaan hymyillen loikkaatte kullannuppujenne kanssa puskaan ja vilkutatte iloisesti?

Vierailija
13/13 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jestas. Kaikenlaisia olioita maan päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan