Asutko Pirkkalassa, Siilinjärvellä, Liedossa, Naantalissa tai Kaarinassa?
Onko elämä siellä nyt niin ihanaa ja onnellista?
Kommentit (53)
Naantali ♥
Suosittelen erityisesti kaikille lapsiperheille.
Siilinjärvi! En syntyperäinen mutta kotini viimeset 12 vuotta! Ja supet kiitollinen olen uudesta, tosi monipuolisesta s-marketista!
Samaa paskaa kuin muuallakin.
-Kaarina
Siilinjarvi. Tuo Kuöpion kuppaaja. Sydän sydän hymiö hymiö se iloinen iloinen.
Ihanaa olla Siilinjärveläinen. Käyn töissä Kuopiossa käyn harrastuksissa Kuopiossa Käytän Kuopion terveyspalveluja Lapseni käy päiväkodissa Kuopiossa. Mutta olen itsenäinen siili! :) Ihanaa!
Kyllä kyllä, mukava villinlännen meininki.
Lietolainen
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:20"]
Kyllä kyllä, mukava villinlännen meininki.
Lietolainen
[/quote]
Ons se pommittaja saatu kiinni?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:18"]
Siilinjärvi! En syntyperäinen mutta kotini viimeset 12 vuotta! Ja supet kiitollinen olen uudesta, tosi monipuolisesta s-marketista!
[/quote]
Ihmekös jos siilissä ollaan onnellisia, kun noin iloitset uudesta s-marketistakin jo :D :D :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:22"]
Miksei Turkku kelppa?
[/quote]
Kelpaa toki, oli kyselyssä hyvää suomalaista keskikastia. Toisin kuin esim. Kouvola.
Naantali. Lääkäriajan saanut aina viimeistään kahden tunnin sisällä. Kuntalisä 200 e. Muutamia huononnuksia tullut. Iltapäivystysajat huonontunut. Koulumatkaraja pidentynyt. Kouluun voi joutua ekaluokkalainen 4.7 km päähän vaikka vieressä olisi koulu. Päivähoitopaikkaa ei ole välillä saanut päiväkodista. Mut pääsääntöisesti hyvä paikka ja upean kaunis kaupunki.
Olen asunut lapsuuteni siilinjärvellä, enkä kyllä ymmärrä hehkutusta! Aivan karsea paikka, tuppukylä. Parasta koko paikassa oli se, että pääsin sieltä pois! Ja koskaan en palaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:18"]
[/quote]
Ihmekös jos siilissä ollaan onnellisia, kun noin iloitset uudesta s-marketistakin jo :D :D :)
[/quote]
Siilinjärvi on paikka missä kaikki jähmettyy. Sitten sinne tulee s-market niin kaikki on ihan " OH OHHH kauppa joka on auki siellä saapi jopa ite valikoida tuotteita! Niihin ostoskärryihyin! :O "
Siilinjärvi on tunnettua perunanviljelystä, humalaisista ravivalmentajista ja kansantanssista.
Lietolainen olen. Koulu ainakin todella huono tässä keskustassa.
Muuten mukava paikka.
Ehkä onnellisuutta pääsee karkuun rajan yli tänne 200m päähän Liedosta.
Pirkkala, hyvä olla, en vaihda :)
Naantali <3 Ihmiset on niin ystävällisiä, kivan yhteisöllinen fiilis. Love it!
Anteeksi eteläsuomalaisuuteni, mutta minun piti ihan tarkistaa kartasta, että missä tuo Siilinjärvi sijaitsee. Luulen, että ollakseen onnellinen siellä pitää olla ihan syntyperäinen savolainen.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:33"]
Lietolainen olen. Koulu ainakin todella huono tässä keskustassa. Muuten mukava paikka.
[/quote]
Mikä vikana? Kamala piha siinä on mutta muuten kai suht ok. Onneksi parin vuoden päästä saadaan uusi koulu Taatilaan.
Olen siilinjarvelta. Ja olen onnellinen!