Paras yövoide 36-vuotiaisiin kasvoihin?
Sellainen, joka todella hoitaa ja auttaa ihoa uudistumaan? Vinkkejä?
Kommentit (8)
Eipä taida tossa vaiheessa auttaa kuin botox
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:05"]
Riippuu kasvoista. Toki iälläkin on merkitystä, mutta enemmän ihotyypillä.
[/quote]
Sekaiho on, ihan viime vuosiin saakka ollut tosi nuoren oloinen, mutta jotain alkaa jo näkyä. ap
Olen samanikäinen ja myö sekaiho.olen parin viime vuoden aikana saanut ihoni parempaan kuntoon kuin ikinä ennen mutta suurin merkitys on kyllä ravinnolla ja liikunnalla. Mahdollisimman puhdasta, itsetehtyä ruokaa, paljon vihanneksia ja marjoja, paljon vettä, aamuisin juon vehnänorasmehua (puhdistaa todella tehokkaasti koko kroppaa kuona-aineista), säännöllistä liikuntaa, tarpeeksi unta, vitamiinien ja hyvien rasvojen saannista pitää huolehtia. Olen myös todennut että mitä vähemmän kemikaaleja sisäisesti ja ulkoisesti, eli lääkkeitä ja kosmetiikkaa, sitä paremmin ihoni voi. Yöksi laitan apteekin Bio-Oilia tai kerroksen a-vitamiinia sisältävää apteekin voidetta. Välillä teen kosteuttavan naamion vaikka avokadosta ja kookosöljystä, netistä löytyy paljon hyviä vinkkejä, ja menen hetkeksi lepäämään. Ihon väri on terve ja aineenvaihdunta toimii enkä yöksikään tarvi enää niin paljon voidetta, iho ei tunnu niin kuivalta kuin ennen. Elämäntavoilla on paljon suurempi merkitys kuin sillä minkämerkkistä voidetta laittaa kasvoihin.
Liikunta ja vehnätön/sokeriton ruokavalio. Tummaa auklaata voi syödä.
Apteekista saat hyviä. Mene isoon apteekkiin ja kysy neuvoa. Viccyllä hyviä voiteita.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:39"]
Liikunta ja vehnätön/sokeriton ruokavalio. Tummaa auklaata voi syödä.
[/quote] auklaata->suklaata
Riippuu kasvoista. Toki iälläkin on merkitystä, mutta enemmän ihotyypillä.