Eini: "Tykkään olla himoittu."
Kommentit (63)
Mitä? Einihän on oikein nätti. Tuntuu kyllä siltä, että toiset naiset täällä halveksuu ja mummottelee kateuttaan. Einin pitäisi olla parikymmentä kiloa lihavampi, lyhyt tukka ja hänen pitäisi pitää itseään vanhana ja rumana. Sitten mamman olisi tyytyväisiä.
Mun mielestä seksielämä on asia josta ei tarvitse julkisesti puhua.
Jos on antoisa seksielämä, niin miksi sitä pitää mainostaa.
Ettei vaan olisi että olematon ura alkaa hiipua ja raflaavat otsikot saadaan enää matureiden petijutuista...
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä ikärasismia. 60v ei saisi puhua tällaisia 30v liitossa, ja se on heti jotain kaipuuta nuoruuteen. Himot ja elämä sekä seksielämä se on vanhemmillakin.
Aika paljon pahempia ulostuloja olen kuullut kuin tämä.
Sama täällä. Kukapa ei unelmissaan haluaisi olla himoittu, mutta jostain syystä sitä ei saisi sanoa. Pisteet, jälleen kerran, rehelliselle Einille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Eini vielä näpsäkkä nainen on. Verratkaa vaikka saman ikäryhmän Meiju Suvakseen tai Kaija Kokkolaan.
Kaija Kärkinen, Paula Koivuniemi, Vicky Rosti ja Marjo Leinonen.
Kaikki edelleen mega-hottiksia ilman että tarvii erikseen lehdessä mainostaa. . .
No hyvä. Tekeekö piilolasit noi silmät noin hirveiksi .
Tämä on ihan hirvittävän surullista ja säälittävää että nämä vanhatkin tädit joutuvat rahan vuoksi revittelemään libidoaan - koska kuvittelevat että se, ja vain se myy. Henkilökohtaisesti minua voisi tuskin mikään kiinnostaa vähempää kuin Einin seksuaalinen kiihottuminen tai Kaija Koon puskapanot 🤢
Muuta en ime enää kuin ladyboyn tissiä! Painutkoot Einit nevadaan.
Lööpit myy . Joku ostaa lehden . Ihan ku myy . Työläiset saa palkkaa näistä .
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Einihän on oikein nätti. Tuntuu kyllä siltä, että toiset naiset täällä halveksuu ja mummottelee kateuttaan. Einin pitäisi olla parikymmentä kiloa lihavampi, lyhyt tukka ja hänen pitäisi pitää itseään vanhana ja rumana. Sitten mamman olisi tyytyväisiä.
Mistä päättelit, että toiset naiset?
Itse oletin ekan sivun rumia kommentteja miesten kirjoittamiksi.
Just tuolla tavoin tietyt pojat puhuivat tytöistä ja arvostelivat jo teininä, tuskin on mätä luonne miksikään aikuisena muuttunut.
Vuonna -88 villitsi keikalla uimapuvussa keikistellen rauhanturvaajille, silloin oli takuulla himoittu.
Onkohan aito virolainen vai Latvia ? Noin alunperin .
Suomen puolesta voisi sanoa hyvää isänpäivää pyhien päivää tulevaa itsenäisyys päivää joulua ja Suomi on paras . 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮 Me asiakkaat maksetaan palkat . Hyviä naisia Suomessa turhaa haukkua . Gigolotkin elätetty täällä naisten rahoilla .
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä ikärasismia. 60v ei saisi puhua tällaisia 30v liitossa, ja se on heti jotain kaipuuta nuoruuteen. Himot ja elämä sekä seksielämä se on vanhemmillakin.
Aika paljon pahempia ulostuloja olen kuullut kuin tämä.
Joo, aina tätä samaa alatason puhetta näiltä alhaisen äo:n kommentoijilta.
Eini ei sentään ole mikään mieheltä toiselle heitelty ex-ministeri, vaan hänellä pitkä liitto takanaan ja kunniallinen maine. Oma ihailijakuntansa hänelläkin. Olen lapissa asuessani nähnyt livenä, ja nätti oli nuorempana, nyt on kypsä ja upeavartaloinen nainen. Terve ja iloinen. Ikääntyy ainakin ilman hirvittäviä leikkauksia, eipä näytä kissanaiselta eikä jokerilta, kuten naapurin Sylvi.
Jokainen ihminen haluaa tuntea itsensä himottavaksi, eikä se tarkoita sitä, että haluaa päästä kuksimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei osata päästää irti nuoruusaikojen suosion ajoista?
Artisti on aina narsisti? Huomioo kaipaa egot loppuun saakka.
Ei sillä koskaan mitää nuoruuden suosion aikoja ollut. Yhden käänöshitin iskelmälaulaja, joka unohtui vuosikymmeniksi. Itseasiassa taitaa nykyään olla suositumpi kuin koskaan sitten sen teiniajan hetkellisen yksittäisen hittinosteen jälkeen. Esimerkiksi nykyään monille tuiki tuntematon Satu Pentikäinenkin oli tuolloin suositumpi kuin yhden käännöshitin Eini.
Ja mitenhän tämäkin mammoja niin harmittaa? Kai nyt missä tahansa iässä saa nauttia seksistä.
Eini avoimena seksistä.
Nykyään kun on niin voimaannuttavaa naisilla tuoda seksielämä ja seksuaalisuus julkiseksi.