Pitäkääkin huolta, että äänestätte JOKAIKINEN ensi vaaleissa ehdokasta, joka...
...kannattaa Natoa. Alko ahdistaa taas tää maailman nykytila... Ihan oikeesti Suomen PITÄÄ liittyä Natoon!! Me ollaan ihan pulassa muuten, nykyään ei vaan voi pysyä puolueettomana tällä hullulla planeetalla :( Vetoan kaikkia pohtimaan, kumman riveissä sitä loppupeleissä sitten mieluummin seisoo ja taistelee; Länsimaiden vai Venäjän? Mielestäni asia on harvinaisen yksinkertainen.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:42"]
Mitä Natoon liittyminen ja siihen kuuluminen mahtaa maksaa? Ja mistä ajattelitte ne rahat repiä?
[/quote]
http://www.talouselama.fi/venaja/natoon+liittyminen+olisi+suomelle+halpaa/a2244501
[/quote]
Hei, sehän on paljon halvempaa kuin kehitysapu!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:43"]
Oletteko valmiita siihen, että poikanne saa käskyn lähteä sotimaan ties minne toiselle puolelle maailmaa?
[/quote]
Ei ole pakko automaattisesti lähteä...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:45"]
Oletteko valmiita siihen, että poikanne saa käskyn lähteä sotimaan ties minne toiselle puolelle maailmaa?
[/quote]
parempi sotia muualla kuin täällä jos on sodittava
[/quote]
joo, erityisesti jos joku tekee Hiroshimat ja sinetöi sodan ydinpommilla. Tosi kiva.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:47"]
[/quote]
Ei ole pakko automaattisesti lähteä...
[/quote]
venäjällä on ja hautauksetkin tehdään salassa
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:43"]Oletteko valmiita siihen, että poikanne saa käskyn lähteä sotimaan ties minne toiselle puolelle maailmaa?
[/quote]
Hei, mamut vois lähettää ensimmäisenä! Tottuneet valmiiksi räjähdyksiin ja ääriolosuhteisiin!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:43"]Mä äänestän nimenomaan nato-vastaista puoluetta. Me ollaan tässä globaalissa yhteiskunnassa yks kärpäsen paska, oltiin natossa tai ei.
[/quote]
Sama homma oltiin sitten osa Venäjää tai ei?
Pidän itseäni sivistyneenä vihervassarina, ja pitkään olin avoimen Nato-vastainen, mutta nyt näen tilanteen kärjistyneen tähän. Nato vai Venäjä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:54"]2
[/quote]
Yrbå, uusi sivu tulee vasta 25 sivun jälkeen :P
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:54"]2
[/quote]
Yrbå, uusi sivu tulee vasta 25 sivun jälkeen :P
[/quote]
Siis kommentin...
[/quote]
Poikani ei kuulu Suomen kansainvälisiin valmiusjoukkoihin. Ne, jotka kuuluvat, ovat hakeutuneet sinne vapaaehtoisesti ja tiukan karsinnan kautta.
Minä äänestän juuri sitä puoluetta mitä itse haluan ja juuri niillä perusteilla, joilla itse haluan.
Jos natosta minulta kysytään, niin olen sitä mieltä, että Suomi pysyköön liittoutumattomana ja puolueettomana ja lähteköön lisäksi EU:sta vikkelään.
En halua Suomen liittyvän Natoon, mutta minusta olisi aiheellista miettiä uusiksi itärajan läheisten varuskuntien lakkautus. Kunnolla vaan sotilaita ja varusmiehiä itärajan tuntumaan.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:45"]
-riskialtis koska Suomen harvaan asuttu maasto ja pitkä rajaviiva voivat hyökkäystilanteessa johtaa siihen että Idän ja lännen välinen sota käydään Suomen alueella, ei kiva
[/quote]
Liittoutumaton Suomi on Venäjälle houkutteleva tie Itämerelle ja Baltian selustaan. Ei kiva.
Kriisitilanteiden aikana Natoon ei voi liittyä ja se vaatii muutenkin kansan kannatuksen.
Kuinka paljon kukaan täällä ymmärtää ulkopolitiikasta/turvallisuuspolitiikasta tai tietää tarkalleen Suomen ja Venäjän suhteista? Ja miten Natojäsenyys siihen vaikuttaisi? En itse ainakaan ymmärrä tai tiedä tarpeeksi. Uskon vain, että sille on syynsä, ettei kukaan suurista puolueista aja avoimesti Natoon liittymistä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:58"]
Minä äänestän juuri sitä puoluetta mitä itse haluan ja juuri niillä perusteilla, joilla itse haluan.
Jos natosta minulta kysytään, niin olen sitä mieltä, että Suomi pysyköön liittoutumattomana ja puolueettomana ja lähteköön lisäksi EU:sta vikkelään.
[/quote]
#peruspersu
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:58"]
[/quote]
Todella vaikea uskoa että mikään tuosta on totta. Et saane äänestää vapaasti, etkä varsinkaan Natosta tai EU:sta tai Suomen asioista, koska et taida olla suomalainen.
[/quote]
parempi sotia muualla kuin täällä jos on sodittava