Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siunausta teille ilkeät ämmät!

Vierailija
21.01.2015 |

Toivotan sinulle, kuka oletkaan ja kuka koet minua kohtaan inhoa, vihaa, raivoa, kostonhimoa, vahingoniloa tai joka haluat minun elämän tuhota tai tehdä minulle jotakin pahaa tai toivot minulle vankilaan yms joutumista, niin sinulle joka sitä toivot minulle, niin sinulle minä toivon siunausta. Ole siunattu Jeesuksen nimessä ja Jeesuksen veressä. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua, Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen, Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

Voitteko muutkin jos uskossa olette, muistaa sellaisia ihmisiä rukouksin, joitten kanssa on huonosti mennyt ja jotka on olleet minua kohtaan vihamielisiä, kostonhimoisia ja armottomia ja jotka ei ole ymmärtäneet sairaudesta johtuvaa kypsymättömyyttäni vaan reagoivat vihalla tai kostolla siihen? Kiitos muitamisesta. Heitä itseään ei ehkä ole ymmärretty eikä heistä ole välitetty ja tästä johtuen he eivät osaa ymmärtää eikä välittää toisestakaan. Minä en kuitenkaan vajoa heidän alhaiselle tasolleen vaan suhtaudun niihin reppanoihin lähinnä säälien ja hyväntahtoisen huvittuneesti. Voi niitä reppanoita, kun elämä on kovaa, mutta Jumala on armollinen ja armahtakoon heitäkin.

Minä olen täällä sanonut, että tiettyä aihetta en blogissa enkä muutenkaan enää käsittele. Voi olla että minulle vihaisesti kommentoinut ei ole kukaan niistä joita täällä päin asuu vaan ihan joku ventovieras lapsi tai nuori koettaa härnätä. Toiset meistä ovat herkempiä kuin toiset, esim minä näin ja koin yhdessä miehessä jotakin hyytävää ja eräs mies lateli minulle vihaisesti törkeyksiä ja pelkäsin ja ahdistuneena olin siitä koko syksyn.

Ei ole kenenkään pakko väkisin kohdata sitä mitä pelkää jos ei ole siihen henkisiä voimavaroja. Miksi syöksyä kohti merta jos meressä hai odottaa kita ammollaan? Jos minä jotakin pelkään niin saan sanoa että minä pelkään. Jos en johonkin luota ja jos minulla on aavistus että esim joku mies saattas minua alkaa ahdistella, niin silloin olen niin järkyttynyt ja paniikissa että en pysty edes puhumaan asiallisesti vaan saattaa tulla rumaakin tekstiä kun olen kauhuissani asiasta ja paniikki on niin kova että ei pelaa enää itsehillintä.

Olen myös lukenut ja kuullut, että on olemassa ihmisiä joita kiihottaa seksuaalisesti heikossa asemassa olevat henkilöt ja jotka sen takia käyttävät seksuaalisesti hyväkseen lapsia, kehitysvammaisia, vanhuksia ja sairaita ja pelkäsin joutuvani sellaisen kohtelun uhriksi ja olin kauhuissani. Lisäsi kun se mieshenkilö ei kohdellut minua riittävän hellästi vaan oli kova, karski ja tyly niin sen asian myös koin uhkaavana.

Perjantaina oli leipäjonossa entisiä naapureita ja lähdin pakoon koska olivat levottomia ja ilkeitä ja pelkäsin heitä silloin kun asuin siellä entisessä paikassa.

Minun ystäväni Krisse on vielä herkempi ja hän näkee sellaisissakin kummituksia ja henkiä missä minä en edes näe mutta jostakin syystä häntä ei kukaan moiti siitä asiasta eikä esim minua kun kerran hän mulle sanoi että eräs ystäväni on hänestä uhkaava, niin minä ymmärsin Krisseä enkä suuttunut enkä syytellyt vaikka hän minun ystävästä noin ajatteleekin. Ystäväni ei tekisi Krisselle eikä kenellekään muullekaan mitään pahaa, mutta hänessä on jotakin mitä Krisse pelkää eikä minun ystäväni sen perusteella alkas syyttelemään Krisseä.

Minulla on niin että jos jonkun kanssa minulla ei onnistu yhteistyö niin ei pidä yrittää väkisin ja minulla on aina ollut erilaisia pelkotiloja. Ei kannata ventovieraitten ihmisten niistä loukkaantua jos asia ei koske heitä. En edes usko että kukaan niistä joitten kanssa ongelmia oli, olisi niin tyhmä että kommentoisi blogiani nimettömänä. Ei aikuiset ihmiset tee niin vaan se nimettömänä haukkuminen on lähinnä lasten puuhaa, esim just semmosten mitä on ne ylilaudan pienet es-jonnet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä