Parhaat sipsit?
Minun on Manhattanin sourcream&onion. Täydellinen makuyhdistelmä.
Kommentit (325)
Pipers Black pepper and Seasalt
Blair's Death Rain Buffalo Wing Kettle Cooked Chips, niitä ei vaan saa mistään enää jostain syystä.
Estrellan Ranch & Sourcream!! Ne on mun lemppareita;D
Mul on joku pringles tai manhattanin sour&cream onionit (sori jos sanavirheitä)
Vierailija kirjoitti:
Kartanon maustamattomat. siis ne jossa vain suolaa & perunaa. olen laktosivaivainen & lisäaine-kammoinen, joten nuo ovat paras vaihtoehto
Mulla sama. Ja vielä gluteeniongelma. Nuo ovat parhaita, ihanan kovia :)
Estrella cheese puffs sour cream & onion. Tosin jos Taffelin X-tra cheddar-sipsejä saisi vielä, joutuisin harkitsemaan.
Kuulostaa ihanalle, mutta itse en voi enää syödä ainakaan näitä normisipsejä enkä muita samantapaisia, miksi ihmeessä niihin lisätään maitoa? Tuoteselosteessa lukee melkein kaikissa, että maito.... sain tietää et mulla on laktoosijuttu, enkä vissiin voi enää näihin koskea, ei mainintaa laktoosittomuudesta :(
Oon ollu kuukauden dieetillä enkä ole sen aikana syönyt sipsejä, en ehkä enää voi syödä ikinä, koska paino :(
Mä etsin tänään kaupasta niitä uutuussuklaasipsejä, mutten löytänyt. Sen sijaan löysin kinuskinmakuisia popcorneja ja oli pakko ostaa - ja vau! Tosi hyviä! Suosittelen suolaisen kinuskin ja popcornin ystäville ehdottomasti. 🍿❤️
Mä olen hulluna nykyään kaikkiin etikkasipseihin vaikka ensimaistamisella en niistä innostunutkaan.
Kaikkein ohuin ja rapein sipsi on Lidlin perussipsi vaaleansinisessä pussissa. Myös Lays perussipsi on hyvä. Mulla on tylsä sipsimaku, ei saa olla mausteita, mutta ohuus ja rapeus on tosi tärkeitä.
Raffelit
Taffelin Heartsit (sellaiset sydämet)
Estrellan juustonaksut (sellainen sininen pussi) oli joskus ihan lemppareita, mutta niitä ei ole tehty enää vuosiin, harmi.
Ohuiksi siivuiksi paloiteltu peruna pannulla kääntäen. Hidasta ja kärsivällistä työtä mutta palkitsevaa, tuskin ketään on moittimassa tästä.
Siinä on paras sipsi.
Furious oli paras maku, niiden valmistaminen vissiin lopetettu vaan?? :""(
Taffel Ranch on yleisin minkä nappaan.
Tosin pussin sisältö vaihtelee useahkosti, joskus ne ovat täydellisiä ja joskus vähän keskinkertaisia. Minkäköhän takia?
Etikka. Ei vaan saa joka paikasta.
Ranskalaisessa 5 tähden ravintolasta saa hyviä sipsejä.
Kartanon Tilli&Kermaviili oli ehdottomasti parhaat, kunnes menivät (kuten muutkin Taffel-sipsit) boikottiin Ahvenanmaalaisten rasistisuuden takia.