Parhaat sipsit?
Minun on Manhattanin sourcream&onion. Täydellinen makuyhdistelmä.
Kommentit (325)
Minä teen ainakin sipsini itse, luulin että muutkin olisivat jo älynneet eron omatekoisen ja kaupan teollisen paskan kanssa :/
Vierailija kirjoitti:
Minä teen ainakin sipsini itse, luulin että muutkin olisivat jo älynneet eron omatekoisen ja kaupan teollisen paskan kanssa :/
Heh, mä jo odotinkin milloin tämmöinen vastaus tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä kunhan eivät ole poimutettuja. Niittä ei syö kuin wt roskasakki.
No mitäs väliä sillä on onko ne poimutettuja vai ei? :D jos täsmälleen saman makuisia löytyy sileinä ja poimutettuina nii yks hailee kumpia ne on
Poimutetut ovat paksumpia ja poimutusprosessi pahentaa sipsin makua. Mausteiden maku ei tule yhtä hyvin esille poimutetuissa sipseissä.
Vieläkö joku muukin muistaa millaisia olivat Estrellan Manhattan-sipsit silloin kun ne tulivat myyntiin 90-luvulla? Todella hyvin maistui se hapankerma niissä ja muutenkin olivat ihan sairaan hyviä! Nykyisissä on joku ihmeen polttava mauste. Onneksi juustosuikeroita ei ole vielä täysin onnistuttu pilaamaan vaikkeivät nekään ole sellaisia kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä; tässä mitali. Olet nyt virallisesti parempi ihminen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku muukin muistaa millaisia olivat Estrellan Manhattan-sipsit silloin kun ne tulivat myyntiin 90-luvulla? Todella hyvin maistui se hapankerma niissä ja muutenkin olivat ihan sairaan hyviä! Nykyisissä on joku ihmeen polttava mauste.
Joo, samaa mieltä!
Taffelilta raffelit, heartsit ja waffelit. In that order.
Rainbow ruissipsit sour cream & onion. Maista ja muista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä kunhan eivät ole poimutettuja. Niittä ei syö kuin wt roskasakki.
No mitäs väliä sillä on onko ne poimutettuja vai ei? :D jos täsmälleen saman makuisia löytyy sileinä ja poimutettuina nii yks hailee kumpia ne on
Poimutetut ovat paksumpia ja poimutusprosessi pahentaa sipsin makua. Mausteiden maku ei tule yhtä hyvin esille poimutetuissa sipseissä.
Jaaha :D samalle ne maistuis jos ois täsmälleen samat mausteet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä; tässä mitali. Olet nyt virallisesti parempi ihminen ;)
No mutta, eikös toi ole taattua av-tyyliä. Kuka perkele teistä muka ostaa einestä ;D
Juu, en tee itse, olen kyllä välillä kokeillutkin, mutta kun ei se oikein tunnu järkevältä.
Etikka, kenen vaan kävisi mutta näyttää olevan hankala löytää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Taffelin Bacon Juustosnacksit ovat parhaita <3
Kartanon Tilli-kermaviiliperunalastut seuraavaksi parhaat.
Bacon juustonaksut täälläkin kärjessä, mutta huomasin, että saan niistä migreenin. Mikä lie aine? Oon siis muutenkin migreeniherkkä.
Taffelin Tubeista maku ranch. Aivan huippu. Vaan liekö lopettaneet tuotannon, kun ei enää näy kaupassa.
Lidlin paprikasipsit + sweet chili dippi.
Toisena Taffelin bacon&cheese juustonaksut.
pringles sweet paprika on paras se oranssi niiku pelkästään sipsinä mut muuten jos saan sanoo sipsi dippi yhdistelmän nii taffel sour cream onion ranchilla
Lidlin Sourcream&Onion
Taffelin Ranch