Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa kuoleminen :(

Vierailija
21.01.2015 |

Miten joku on voinut jäädä faceen niin kiinni, että raportoi siellä omasta kuolemastaan, joka tapahtunee pian... Anteeksi, mutta tuntuu pahalta, ihmiset feikkaa tsemppej yms ihmiselle, joka terveenä oli paljon muuta kuin ihana ihminen... No, kaikkea hyvää silti viimeisiin päiviin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään! Itse taas, jos mietin niin voisin kirjoittaa viimisistä elinpäivistäni facebookkiin. Itselläni on kaverina siellä vaan ihan lähimmät ihmiset. Jokainen varmaan käsittelee kuitenkin kuolemaa eri tavalla.. Se voi myös helpottaa, kun voi purkaa ajatuksia.

Vierailija
2/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun ongelma on...... mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:23"]

Jokainen tyylillään! Itse taas, jos mietin niin voisin kirjoittaa viimisistä elinpäivistäni facebookkiin. Itselläni on kaverina siellä vaan ihan lähimmät ihmiset. Jokainen varmaan käsittelee kuitenkin kuolemaa eri tavalla.. Se voi myös helpottaa, kun voi purkaa ajatuksia.

[/quote]

Tää onkin helpompaa ymmärtää, kun ystävinä vain ns ystävät, eikä kolmesataa muuta... outoa vaan, olen ehkä liian vanha...

Vierailija
4/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli facessa yksi kaveri, joka kuoli syöpään. Hän kirjoitti facebookkiin paljon sairaudestaan ja ajatuksia kuolemasta. Todella oli koskettavaa luettavaa.. Paljon herätti ajatuksia. Hän kuoli nuorena, 25-vuotiaana. Kaikki tosiaankin käsittelevät kuolemaa eri tavalla. Kirjoittaminen voi auttaa.

Vierailija
5/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänellä oli facessa monta sataa kaveria. Oli entinen työkaverini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi