Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältteleekö muutkin naapureitaan?

Vierailija
07.11.2021 |

Esim kerrostalossa. Itse monesti kuuntelen, että rappukäytävällä on hiljaista, ennen kuin menen ulos.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen ihmispelko ei ole tervettä edes Suomessa.

Vierailija
22/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa häiriintyneen kuvan, jos tulee alaovella vastaan eikä henkilö pysty sanomaan päivää eikä katsomaan päälle. Tai jos luikkii pihalla alaspäin katsoen karkuun sen sijaan, että tervehtisi reippaasti.

Eli vältteleminen ei ole normaalia käytöstä.

Et ihan taida ymmärtää mitä "vältteleminen" on.

Mitä se sitten on?

T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa häiriintyneen kuvan, jos tulee alaovella vastaan eikä henkilö pysty sanomaan päivää eikä katsomaan päälle. Tai jos luikkii pihalla alaspäin katsoen karkuun sen sijaan, että tervehtisi reippaasti.

Eli vältteleminen ei ole normaalia käytöstä.

Eikös tuo oo ihan perus suomalaisilla, ettei moikata. Mä oon törmännyt useampaankin tällaiseen, nuoria ja osa vanhempia. Mulla on myös ollut sellainen naapuri, joka mut huomatessaan pysähtyi portaikon taakse piiloon etten muka huomaisi häntä, kun odotin hissiä. Ei siis tajunnut että olin siinä jo :D Sitten kun pääsin alas, tilasi hissin ylös. Tämä oli perheellinen mies, että mitäs hänestä olisi pitänyt ajatella. Olisi mennyt vaikka sitten rappusia alas jos ei halunnut kohdata mua ja mennä samalla hissillä

Vierailija
24/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen ihmispelko ei ole tervettä edes Suomessa.

Kyllä se vaan on IHAN tervettä tietäen suomalaisten pottumaisuuden. Toki fiksujakin on mutta nykyaika valitettavan harvassa. kaikkei menee joidenkin aatteeiden perässä?????? No ei siitä enempää.

Vierailija
26/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt kahden vuoden aikana sisko yhden kerran ja huoltomies!

Tykkää olla yksin kotona olen sinkku

Vierailija
27/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! Viiteen vuoteen ei naapuri ole puhunut mistään muusta kun asioista minkä se haluaisi minun maksavan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi