Onko lompakko-kotelot noloja?
Minusta ne näyttää kyllä ihan hölmöiltä ja se näyttää naurettavalta jos joku puhuu lompakkoon. Muutenkin pilaa koko puhelimen esteetikan. Ja lompakko muutenkin hienompi ja parempi. Sinne mahtuu kaikki kortit mitä työssäkäyvä tarvitsee ja tietysti käteistäkin, kun ei sitä aina voi luottokorttia käyttää (pieniin ostoksiin).
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään alle 45-vuotiaalla ei ole sellaista.
No, mulla on ja olen 42 v. En tiedä mikä olisi käytännöllisempi ratkaisu. Helppo pitää kortit mukana ja suojaa puhelinta. En välitä jos joku pitää sitä nolona, sehän on heidän ongelmansa, ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulipuku
LompakkokoteloKävelysauvat
Farmariauto
Mitä sitten? Elämä on paljon mukavampaa kun ei välitä mitä joku muu ajattelee.
Niin, moni suomalainen nainen ei välitä tyyliasioista tuon taivaallista.
Täällä taitaa olla joku teini peukuttamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Tyttärellänikin ja ihan itse on ostanut. 21 v. Mutta hänellähän onkin hyvä itsetunto ja järkeä päässä. Ei ole koskaan miettinyt, että joku jonne pitäisi häntä nolona :D
Ai että tyttäresi avaa kannen aina kun haluaa somettaa 🤣😂😅
Mun lapdilla ja niiden kavereilla on lompakkokotelot (alakoulu).
Kuka muuten jaksaa kantaa erillistä lompakkoa? Käyttääkö joku vielä käteistä :D
Vierailija kirjoitti:
Millainen kotelo sitten pitäisi/saisi olla? Vai ilman koteloa?
Ei mitään koteloa. Kyllä isi ostaa uuden kun vanha hajoaa.
Onpas. Ollut jo parikymppisestä saakka, koska vauhti on niin kova eikä puhelin pysy siinä mukana, vaan tippuu milloin mistäkin. Opiskelijana ei oo rahaa ostaa jatkuvasti uutta puhelinta. Enkä halua muutenkaan kuormittaa maapalloa sen takia, että jonkun muun mielestä kuoret on nolo ja uuden puhelimen ostaminen joka viikko viisaampaa.
Työpuhelimessa on, koska se on työpaikan vahava suositus että puhelin suojataan asianmukaisesti kolhuilta ja kotelon maksaa työnantaja. Henkilökohtaisessa puhelimessa on pelkästään läpinäkyvä takakannen muovisuoja ja näytössä suojakalvo.
Teineistä ja sille tasolle jääneistä moni asia on noloa. Kun/jos kasvaa aikuiseksi, niin alkaa huomata monia asioita eri tavoin. Osa kykenee tähän kyllä läpi elämänsä, osalla on se nolovaihde hetken ja osalla sitten vähän pidempään...
Jokainen tietää, että esim. nilkat paljaana hangessa hyppiminen on typerää. Osa tekee sitä hetken, osa pidempään. Toisaalta on myös se osa, joka osaa käyttää aivoja 🙃
Vierailija kirjoitti:
🙋Täällä 37-v. tunnustaa satunnaisen käytön. Eikä nolota tai haittaa yhtään, jos sen käyttö tekee musta tädin. Koen sen käteväksi: ei tarvitse kuljettaa sekä lompsaa että puhelinta. Hitot jostain puhelimen "estetiikan pilaantumisesta." :D
Niin just joo kyllä milanolainen rouva pitää puhelinta lompakkkokotelossa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teineistä ja sille tasolle jääneistä moni asia on noloa. Kun/jos kasvaa aikuiseksi, niin alkaa huomata monia asioita eri tavoin. Osa kykenee tähän kyllä läpi elämänsä, osalla on se nolovaihde hetken ja osalla sitten vähän pidempään...
Jokainen tietää, että esim. nilkat paljaana hangessa hyppiminen on typerää. Osa tekee sitä hetken, osa pidempään. Toisaalta on myös se osa, joka osaa käyttää aivoja 🙃
Vain todella kalkkisboomeri voi enää jauhaa jostain paljaista nilkoista vuodelta 2016…
Eikös juuri viime talvena joku teini palelluttanut nilkkansa pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Lompakkokotelo kertoo että on todella keski-ikäinen boomeri.
Täytyykin kertoa meidän murkku pojalle, että hän on keski-ikäinen boomeri 😆 Halusi jälleen lompakkokotelon uusimpaan puhelimeensa.
Ei suomitäti välitä tyyliasioista, Kuomat jalkaan, vanha kauhtunut pomppa päälle ja norsun v i t t u naamalle.
Miten peruskouluikäisillä on aikaa maanantaiaamuna laukoa idioottimaisuuksia vauvapalstalla? Kuunnelkaa opetusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten peruskouluikäisillä on aikaa maanantaiaamuna laukoa idioottimaisuuksia vauvapalstalla? Kuunnelkaa opetusta.
Niinpä. Puhelimet pitäisi takavarikoida joka oppitunnilla. Lompakkokuorilla tai ilman.
Ei nyt sit kukaan kertonut, että millainen kotelo olisi hyväksyttävä? Olen tuomittu noloksi, ilman omaa syytäni.
Noloa on ettei uskalla laittaa pankkikorttia puhelinkoteloon siksi, ettei vaan olisi NOLO!
Vierailija kirjoitti:
Villasukat
Talvisaappaat
Musta villakangastakki
Heijastinvaljaat
Maski
Lompakkokotelo
Ai nyt ei saa käyttää enää villasukkiakaan?! Kuka nämä ohjeistukset meille oikein antaa?
On. Tyttärellänikin ja ihan itse on ostanut. 21 v. Mutta hänellähän onkin hyvä itsetunto ja järkeä päässä. Ei ole koskaan miettinyt, että joku jonne pitäisi häntä nolona :D