Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän ex-vaimo ahdistelee minua!

Vierailija
08.09.2006 |

Apua, tutustuin mukavaan, eronneeseen mieheen. Aloimme seurustelemaan ja kaikki meni hyvin, kunnes hänen EX-vaimonsa sai tietää suhteesta. Sitten repesi helvetti irti, miehelle alkoi tulla uhkailuja lasten poisottamisella ja itsemurhalla ja tämä ex on nyt alkanut soittelemaan myös minulle, ventovieraalle :-(

Kerran vastasin ja sain kuulla tunnin ajan haukkuja miesystävästäni ja minusta. Nyt soittelee tauotta, vaan en vastaa. Voi itku :-(

Mikä neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde itse mukaan panetteluun vaan yritä pysyä rauhallisena. Mulla oli sama ongelma, exä yritti selkeästi saada minut jättämään miehen. Puoli vuotta (piiiiiitkältä tuntui) se jaksoi, sitten muuttui ääni kellossa.

Vierailija
2/3 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni juuri soitti, että exänsä oli kehunut hänelle, että hän on onnistunut haukkumispuhelullaan saamaan minut jättämään hänet. Kehuskeli oikein sillä, kuulemma...

No, siinä iskee kirveensä kiveen, sillä näin ei tule käymään, soitteli miten ahkerasti hyvänsä. :-/

Jospa tuo kyllästyisi kun en vastaa?

Saattaapi olla, että jossain vaiheessa, jos sama meno jatkuu, joudun ilmoittamaan uusioneidille, että poliisi otetaan mukaan kuvioihin, jos soittelu ei lopu... :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan näytä poliisille todistusaineistona, jos meno jatkuu. Sinun ei tarvitse kärsiä, koska et ole syyllinen.