Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaa naiset esimerkkiä bikini fitness maailmanmestari Bernilla Böckermanista . Hän näyttää kuinka urheilemalla voi menestyä

Vierailija
07.11.2021 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä menen postimerkkibikineissä lavalle kekkaloimaan. On teille miehillekin enemmän nähtävää kuin noissa kuivan kesän oravissa.

t. Ritu 150kg

Mene mielummin syömisklinikalle ja laihduta.

Eläpä likka hupaja. Pitäähän naisessa olla, mitä katsella. 

t. Ritu 150kg

Vierailija
22/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee miesten huomiolla yhtään mitään. Sain sitä ihan liikaa jo, vaikka kuinka yritin pukeutua kaapuihin ja hankkia suojamuuriksi jenkkikset. Miesten huomiosta ei pääse eroon, vaikka kuinka yrittäisi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee miesten huomiolla yhtään mitään. Sain sitä ihan liikaa jo, vaikka kuinka yritin pukeutua kaapuihin ja hankkia suojamuuriksi jenkkikset. Miesten huomiosta ei pääse eroon, vaikka kuinka yrittäisi :(

Ootko varma, että ne oli miehiä eikä rekkaspottaajia?

Vierailija
24/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, muistan joskus nähneeni kuvan tästä Pernillasta, enkä olisi kyllä samaksi henkilöksi tunnistanut. Näyttää nykyään jotenkin ihan Meghan Marklen fitness-hullulta kaksoissiskolta.

Vierailija
25/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä menen postimerkkibikineissä lavalle kekkaloimaan. On teille miehillekin enemmän nähtävää kuin noissa kuivan kesän oravissa.

t. Ritu 150kg

Jos sä matkustaisit afrikkaan niin avullasi voisi lopettaa keskikokoisen ihmissyöjäheimon nälänhädän kahdeksikymmeneksi vuodeksi.

Afrikassa on niin kuuma, että ihra sulaisi ja kuihtuisin silmissä :(

t. Ritu 150kg

Vierailija
26/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä mielenkiintoinen ketju :D

Pernillan kohdalla laji on pelkkää sontaa, täysin järjetöntä kehon rääkkäämistä ja nainen itse kuin Meghan Marklen sekopäinen sisko, mutta laitetaanpas tilalle Sofia Belörf, niin vuolas kehuminen ei lopu kuin kynsin hampain vastaanpanemalla klo 23:00.

Ja tämä Sofiatytteli taas on kadehdittava ja jumalaisen upea menestyjä, oikein maailmanmestari, mihin ei joku valkku pysty. Mahtaako nämä neidit kans vetää triathlonin...

Vierailija
27/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pernillan kohdalla laji on pelkkää sontaa, täysin järjetöntä kehon rääkkäämistä ja nainen itse kuin Meghan Marklen sekopäinen sisko, mutta laitetaanpas tilalle Sofia Belörf, niin vuolas kehuminen ei lopu kuin kynsin hampain vastaanpanemalla klo 23:00.

Ja tämä Sofiatytteli taas on kadehdittava ja jumalaisen upea menestyjä, oikein maailmanmestari, mihin ei joku valkku pysty. Mahtaako nämä neidit kans vetää triathlonin...

Mitä sinä oikein sekoilet? Se, jos sinä palvot Sofia Beelöörffiä, ei tarkoita, että hän kaikkien mielestä olisi jotenkin upea. Itse en näe mitään kadehdittavaa naisessa, joka viettää elämäänsä huumekauppiaiden jne. kanssa ja on pilannut ulkonäkönsä jo alle kolmekymppisenä ties millä leikkelyillä. 

Vierailija
28/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä oikein sekoilet? Se, jos sinä palvot Sofia Beelöörffiä, ei tarkoita, että hän kaikkien mielestä olisi jotenkin upea. Itse en näe mitään kadehdittavaa naisessa, joka viettää elämäänsä huumekauppiaiden jne. kanssa ja on pilannut ulkonäkönsä jo alle kolmekymppisenä ties millä leikkelyillä. 

No samaa kysyn sinulta. Mitä sinä sekoilet? Sofia ei todellakaan ole mun "idoli" tai mitenkään kunnioitettava, häntä vaan suitsutetaan aina jonain menestyjänä ja upeana, vaikka Pernilla myös mm-voittaja.

Minä tässä ihmettelen, kun saman lajin ollessa kyseessä, on Pernilla kammottava ja laji sontaa, mutta Sofian kohdalla kaikki on päinvastoin. Tähän jos vastaat, oi kaikkitietävä :)

Vierailija
29/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samaa kysyn sinulta. Mitä sinä sekoilet? Sofia ei todellakaan ole mun "idoli" tai mitenkään kunnioitettava, häntä vaan suitsutetaan aina jonain menestyjänä ja upeana, vaikka Pernilla myös mm-voittaja.

Minä tässä ihmettelen, kun saman lajin ollessa kyseessä, on Pernilla kammottava ja laji sontaa, mutta Sofian kohdalla kaikki on päinvastoin. Tähän jos vastaat, oi kaikkitietävä :)

Missä tällaista suitsutusta on? :D Siis muualla kuin maksetuissa jutuissa Seiskassa tms. 

Vierailija
30/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katotaan muutaman vuoden päästä sitä kisamenestystä uudestaan, junnukisan voitto on kova mut kuitenki vielä vaan junnukisa

Vierailija
31/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo että Belorffia ylistetään täällä. Johan tuolla on tuhat sivuinen ketju pelkkää haukkumista.

Vierailija
32/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuosta tytöstä tulee mieleen lähinnä kuivunut kalkkuna.

Vierailija
33/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa random miesten huomiota, enkä halua poseerata missään tissiliiveissä p*räsuoli pitkänä jossain lavalla.

Vierailija
34/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bernilla" XDDDDD

Vierailija
35/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa miten kommentoijat vihaa menestyvää naista. Tämä on sitä paljon puhuttua naisten välistä vihanpitoa ja selkään puukottamista.

Höpö höpö. En arvosta tuollaista menestystä. Ihan sama onko kyseessä mies vai nainen. Kommenttisi on yksinkertaisesti typerä.

Vierailija
36/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein "Bernilla", ap? :D 

Vierailija
37/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jo miesten huomiota olemalla normaalipainoinen ja liikkumalla ja syömällä TERVEELLISESTI (toisin kuin bikinifitness tyypit).

Vierailija
38/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tienata pääosin somettamisella eikä urheilemisella (tai "urheilemisella").

Vierailija
39/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin. Katsoin, että 37 v. nainen on voittanut kisan. Luin tekstin, että hän on dietannut vuoden. Se kyllä näkyy.

Vierailija
40/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Minun ei tarvitse hakea kaikkien miesten huomiota kun mulle riittää, että saan sitä omalta mieheltä. Tuhosin aikanaan aineenvaihduntani sekä sain hermostollisia ongelmia pas kan valmentajan avulla kun valmistauduin näihin py llistely kisoihin.

Täysin kieroutunut suhde oli ruokaan, enkä uskaltanut syödä kunnolla ettei vaan tule liikaa läskiä luiden päälle. Nykyään voin käydä raflassa syömässä, kun en laske kaloreita ja nautin ihan oikeasti elämästä. Turha verrata kilpaurheilijan elämää tavalliseen naiseen, joka treenaa pysyäkseen terveenä ja hyvinvoivana ilman jatkuvaa rääkkitreenaamista tai syömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi