Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkiä 35-vuotiaana koen olevani seksissä täysin estoton!

Vierailija
21.01.2015 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:16"]Saatko nykyään anaaliseksistä nautintoa?
[/quote] kyllä ja fantasioin siitä usein. Ap

Vierailija
22/25 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa,meillä akka ei enää halua seksiä,on lahna,säälistä pillua välillä,kaikki on ällöttävää,pillu,pillun koskettelu muulla kuin munalla,tissit,perse,kullikin ällöttää ei halua koskea,ei ota suuhun ei mitään.

nuorempana ollut aktiivisempi,hyvä naimaan,paras pillu minkä kanssa olen paneskellut,kiinteät nätit tissit ym.

ikää 38v,aika turhauttavaa ja jos meillä ei olisi lasta olisin näyttänyt ovea jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Minulle on tullut seksiestot jostain syystä nyt 26v. Ennen nautin seksistä todella paljon, nykyään en halua ikinä... :( En tiedä mitä mulle tapahtui!

Vierailija
24/25 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehellesi kade. Minun vaimoni on lopettanut viimeisetkin aloitteet eikä häntä tunnu kiinnostavan enää mikään. Joo tiedän ettei marmatukseni kiinnosta ketään, mutta tulihan avauduttua.

Vierailija
25/25 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:26"]Olen miehellesi kade. Minun vaimoni on lopettanut viimeisetkin aloitteet eikä häntä tunnu kiinnostavan enää mikään. Joo tiedän ettei marmatukseni kiinnosta ketään, mutta tulihan avauduttua.
[/quote] Sietää ollakin :D Mutta kannattaa muistaa, että mies kesti 10 v passiivista naista. Ap