Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti ystävätär

Loppuunimetty
07.11.2021 |

Parivuotta tuntemaninaisystävätär on hieman outo. Olisiko syytä irrottautua tuttavuudesta, nimittäin, olemme molemmat koulutettuja, eri alojen, hän mitätöi osaamistani omalla alalla, vaikka kuulen ettei hän ymmärrä mistä suivaantui. Kun kyseenalaistin tämän, hän kertoi ettei minun kanssa aikaa viettäessäni omaa vertaistansa seuraa, hänen ystävättärensä ovat kuitenkin Mensan jäseniä. Hän muistuttaa kuinka pukeudun turhan kauniisti, villakangastakki ja housut, mitätöi jos käytän korkoja, kyseessä siis vain 4cm syyskengät. Kuinka se on ikävää terveydelle. Jos käyn laittamassa värin tukkaan tai ripsiin, olen turhamainen, itse hän käy viikottain kosmetologilla hoidoissa ja on jopa tatuoinut huulet, kulmat ja eyelinerit. Hän on minua 15vvanhempi, eronnut. Joka ikinen tapaamiskertaa tuntuu pahemmalta, voin huonosti jokaisen kerran jälkeen, mutta olen tavannut häntä ns tyhmyyttäni kun hän valittaa ettei ole yhtään kaveria, ei ainoata jota nähdä tai kuka soittaisi. Kun yritän lohdutella, muuttuu raivostuneeksi ja jopa pelkään häntä silloin. Ymmärrän olevani liian empaattinen, säälin vaikka näen että hän jopa kiusaa minua tarkoituksella, siinä lienee syy ettei hänellä ole oikeasti yhtään kaveria, purkaa oloa minuun. Kun kokee saavansa kauttani hyödyn, imartelee ja ilmoittaa ikävöivänsä, toisena päivänä olen roskaa. Sanokaa miltä tämä kuulostaa, onko viisasta vain katkaista koko tuttavuus?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko jollakin ystävä joka raivoaa jos vieras oma-aloitteellisesti siivoaa petivaatteensa pyykkiastiaan???

En ymmärrä, ja vielä käyttää seuraavalle uudelleen likaset, tuo jos jokin on sairautta?

Vierailija
22/22 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin tuota kenen ystävä kehtaa edes tarjota nappikahvin toiselle jos on unohtanut veden täytön? Olen itse kerran unohtanut ja sitä ei voi juoda kukaan ihminen, ihan tummaa, mutta itselleen tekee uuden, ei ystävälleen?

Kieroon tuommoinen ilkeä ihminen, ei kyllä ystäviä saa käytöksellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä