Miksi nainen kiinnostuu, jos häntä kohtelee ERITTÄIN huonosti?
Kommentit (55)
Samat sanat. Tykkään myös leikkiä haastavilla miehillä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:51"]
Haluaa voittaa pelin. Sitten jos mies koukuttuu ja alkaa tuoda esille kiinnostusta, voi nainen kyllästyä ja siirtyä seuraavaan haasteeseen.
[/quote]
Tunnistan itseni. Ei hankalista miehistä mitään vakavaa haeta.
[/quote]
Saattaahan toi isäsuhteesta juontaa? Oma isäni oli etäinen ja hakkasi, vaikka ei koskaan juonut tai tehnyt muuta pahaa. Me lapset oltiin vain tiellä tai riesana. Onko se sitten ihme, että samanlaisen miehen annoin mulle pari vuosikymmentä tehdä samaa ja vielä oli vaikeuksia päästää irti. Nyt pitää opetella olemaan normaalin miehen kanssa, joka on kuin minä - se on vaikeaa.
Kyllähän noita huonosti kohtelevia on nähty - ikäviä kommentteja, ikäviä tekoja. Mutta että sellainen saisi kiinnostumaan? No, en ole masokisti vaan aika mukavuudenhaluinen.
Johtuu varmaan siitä, että naisille pienestä pitäen opetetaan, että pojat kiusaa tyttöjä silloin kun he tykkäävät näistä.
"Kalle repii sua leteistä vain siksi, että se tykkää susta eikä tiedä miten olla."
Olisi vaikka ihmisiksi, saatana.
Minulla on kanssa tuttuja, jotka alinomaan valittavat, kuinka tahtovat "kiltin miehen", mutta ajautuvat yhä uudelleen niiden huonosti kohtelevien kimppuun. Jokin heissä viehättää, en tiedä miksi. Jatkuvasti saa kuulla, kuinka "mies on niin kusipää, ärsyttävä, miksi mä edes siedän sitä?". Sanoppa se.
Itse en katsele yhtään sellaista ja on vaikea ymmärtää, mitä ihmettä he näkevät heissä. Sinkkukin olen, koska minulla näköjään on jonkinlaisia kriteereitä. Yksi tuli joskus suoraan päin naamaa sanomaan, kun kieltäydyin kohteliaasti iskuyrityksistä, että olen "ylimielinen nirppanokka, joka ei tule koskaan saamaan parempaa, kun olet noin saatanan ruma ja kuvoittava". Suhunko olisi pitänyt "tyytyä"? Mielummin olen yksin, kiitos vain.
Isäongelmia on sekä minulla, että ystävilläni, joten on aika omituista, että joillekin tulisi tuo "viehätys" huonoon kohteluun, kun taas toisille ei. Tokihan varmaan ihan ok teoria, kai persoonallisuus, ympärillä oleva tuki/tuen puute, lapsuus vaikuttavat jonkun verran. En ole psykologi, joten asiasta en osaa sanoa.
Ihan veikkauksena vedän, että mahtaisikohan kilpailuvietillä, huonolla itsetunnolla jne olla tekemistä asian kanssa. Koska aika usein nämä naiset, jotka saavat huonoa kohtelua miehiltä, antavat samalla mitalla takaisin. Onko siinä jokin haaste? Jos tavallinen, kiltti, mukava mies kyllästyttääkin? Kusipään kanssa on riitoja, epäymmärrystä, haastetta, kun taas tavallisen kiltin kanssa asiat voisivat olla liian "helppoa ja sujuvaa"?
Useat ystävistäni on sanonutkin, että riidat ja draama on mukavaa ja hauskaa. Itse en niinkään välitä kummastakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:47"]
Päättelee että sussa täytyy olla jotain tosi hyvää, kun itsevarmuus riittää olla mielistelemättä.
[/quote]
Mitäs sitten kun alkaakin olla kiva? On nössö ja pitää vaihtaa miestä ?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:48"]
No mä oon tollanen nainen.Kai se on niin et jos mies kohtelee huonosti=en ole riittävän hyvä eli suhteessa on haastetta.On motivaatiota kehittää itseään et josko sit kelpais.Jos mies kohtelee hyvin=on tyytyväinen minuun.Silloin mies on liian helppo ja suhde tylsä.
[/quote]
Tuskimpa jaksat huonoa kohtelua loputtomiin tuota nyt et usko itsekkään. Seuraavaksi tulet tänne valittamaan miehesi käytöstä ?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:48"]Hän kiinnostuu ainoastaa silloin, kun trauma vetää puoleensa traumaa. Ilman sitä lapsuuden traumaa huonolla kohtelulla ei ole ihmiseen koukkua. [/quote] Niinpä. Se paska on on niin tutun turvallista. Ja kyllähän siinä se pelastava äitisyndrooma iskee myös vaihteensa päälle sitä retkua kohtaan.
[/quote]
Kysymys kuuluukin kuinka kauan jaksaa katsoa parantumatonta tapausta? Kyllä kaikki meikäläisen naiset on kadonnut kuvioista kokonaan ketä on kohdellut huonosti eikä ole kuulunut :D
Kylläpä me muijan kanssa kohdellaan toisia kokoajan hyvin eikä meidän suhde ole lainkaan tylsä päinvastoin seksiä on valtavasti ja intohimoa
Ehkä ne on niitä ihmisiä, kuten joku ylläoleva mainitti, että ne oikeesti rakastaa draamaa, riitelemistä ja sähläämistä. Saa siitä jotain kiksejä ja henkistä tyydytystä, kun saa haukkua toisen lyttyyn.
Jaa, no rehellisesti en osaa vastata! Luulisin liittyvän naisen huonoon itsetuntoon, ajattelee ettei ansaitse/saa parempaakaan. Itseäni ei todellakaan kiinnosta mies joka on kusipää minua tai yleesäkään ketään kohtaan!
Mulla on tällä hetkellä tuollainen olotila. Olen 26-vuotias nainen. En ole ikinä seurustellut. Ainut kunnon seurustelu mitä mulla on ollut oli sitä, että mies käytti mua seksuaalisesti hyväksi ja esitti minulle, että seurustelisimme. Mä en ole sellainen jolla olisi kauheat ulkonäkö kriteerit, mutta siltikin tuntuu etten Suomessa oikein käy kenellekkään. Mulla on aivan paska ja ruma olo Suomalaisten miesten takia. Yhtähyvin voisin toimia jonain maksullisena naisena. Tuntuu nykyään, että niin paljon meidän kulttuurissa naisia arvostetaan. Asun Turussa ja täällä tuntuu melko moni olevan narsisteja tai psykopaatteja. Pidän matkustelusta ja koen, että olen syntynyt täysin väärään kulttuuriin. En kaipaa koko ajan kehuja ja flirttiä, mutta olisi edes kiva kokoe elävänsä. Ulkomailla on aivan eri meininki ja kaikki ovat aina ulkomailla hämmentyneitä siitä, että miksi olen sinkku. En pahemmin harrasta edes mitään yhdenillan juttuja joten ainakaan maineeni ei ole huono. Olen niin kyllästynyt tähän..... jos olen 31v vielä sinkku niin aijon tehdä Marilyn Monroet!✌
PUA:n käyttäminen traumatisoituneeseen on kuin tarjoaisi hirttoköyttä. Jouduin kerran vastaavaan pyöritykseen. Selvisin hädin tuskin elävänä. Jätin miehen lopulta.
Ihastunut mieheen. Kukaan ei halua huonoa kohtelua. Niin se ihastus haihtuu ja äijä huomas jälleen olevan yksin.