Miksi nainen kiinnostuu, jos häntä kohtelee ERITTÄIN huonosti?
Kommentit (55)
Voi kun olisin mies niin näyttäisin muille miehille kuinka naisia kuuluu kohdella..
Muhun on yritetty tuota taktiikkaa. Tämä oli siis herra, jonka kanssa harrastin satunnaisesti seksiä ja johon olin hieman ihastunut. Aikani jaksoin katsella sitä vittuilua, kunnes sanoin ihan kunnolla takaisin, tyyliin "oot ruma ja paskin pano mitä mulla on ikinä ollut" Jätkä ei puhunut mulle sanaakaan kuukauteen :D
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:51"]
Haluaa voittaa pelin. Sitten jos mies koukuttuu ja alkaa tuoda esille kiinnostusta, voi nainen kyllästyä ja siirtyä seuraavaan haasteeseen.
[/quote]
Tunnistan itseni. Ei hankalista miehistä mitään vakavaa haeta.
Mä ainakin kasvatan mun pojasta miehen joka kohtelee hyvin naisia. Tylyt miehet ovat epävarmoja ja pelkäävät pakkeja
No mä oon tollanen nainen.Kai se on niin et jos mies kohtelee huonosti=en ole riittävän hyvä eli suhteessa on haastetta.On motivaatiota kehittää itseään et josko sit kelpais.Jos mies kohtelee hyvin=on tyytyväinen minuun.Silloin mies on liian helppo ja suhde tylsä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:48"]Hän kiinnostuu ainoastaa silloin, kun trauma vetää puoleensa traumaa. Ilman sitä lapsuuden traumaa huonolla kohtelulla ei ole ihmiseen koukkua.
[/quote]
Niinpä. Se paska on on niin tutun turvallista.
Ja kyllähän siinä se pelastava äitisyndrooma iskee myös vaihteensa päälle sitä retkua kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:54"]Tää on ihan totta, yleensä naiset, jotka on raiskattu ja hakattu kiinnostuvat todella sitä raiskaajasta.
Nainen saattaa jopa rakastua, jos silvot siltä vaikka kädet irti.
[/quote]
Se tuttu Tukholmasydrooma
Itsellä oli seksisuhde mieheen ja hän oli todella tökerö ja tavallaan huono käytöksinenkin minua kohtaan. Aluksi olin ihatunutkin ja tuntui että mies oli haasteellinen. Olen tottunut yleensä saamaan kenet haluan niin tilanne oli kiinnotava...
No pian tajusin etten todellakaan siedä sellaista käytöstä niin ei olla enään tavattu. Sanoisin alkuun mies voi olla kiinnostava jos ei ole helppo mutta nopeasti kiinnostus lopahtaa jos mies on ilkeä ja tökerö.
Kyseinen mies mm. räpelsi kännykkää ja viestitteli toisille naisille ollesani paikalla... :D
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:11"]
No ei kai ole, kun täällä nainen voi elää sinkkuna niin kauan kuin haluaa. Patriarkaalisessa yhteiskunnassa on vähän toinen juttu. Ilman miestä ei voi olla
[/quote]
Eli olet sitä mieltä, että meidän pitäisi taas tehdä naisista omaisuutta, poistaa naisten oikeudet ja naisilta oikeus omiin rahoihin, jotta lassukoiden iskuyritykset toimisivat?
Lassukan mielenmaisema on oikeasti sairastakin sairaampi, ei voi muuta sanoa :D
Muistan, kun kuulin kerran erään alkoholisoituneen läskin miehen selittävän katkerana, miten tämän vaimo jätti tämän huorissa käymisen jälkeen, koska sillä vaimolla oli yhteiskunnan tukien ansiosta mahdollisuus pärjätä ilman huorissa käyvää sikaa. Varmaan oli lassukka sekin.
[/quote]
En ole sitä mieltä
Heh, muakin on ilmeisesri tultu iskemään tolla menetelmällä. Nämä YTM/ATM-jutut, PUA:t ym olivat suurta huutoa samoihin aikoihin kun sedulat elivät kukoistuskauttaan. Eli notkuin vuosia sitten paikallisen Onnelan tiskillä kun joku jamppa, ei kauheasti kännissä, tuli selittämään kuinka mulla on ruma mekko ja varmaan jostain halpahallista ostettu ja että en ole kyllä naamastakaan kummoisen näköinen. Katsoin tätä nuorta miestä hetken, sanoin "aijaa" ja käännyin takaisin baaritiskille. Kaveri lysähti kasaan ja käveli pää painuksissa pois.
Aika moni nainenkin on pinnan alla ilkeä ihminen ja voi olla että pitää miehessä brutaalista rehellisyydestä juuri siksi, ettei halua pilata jonkun hyvän miehen elämää.
Kaikki tietävät miten naista kohdellaan huonosti; voi vaikka hakata ja potkia, varastaa naiselta ja pilata maineen. Mutta on selvästi epäselvempää, miten naista kohdellaan hyvin. Miehen pitää yleensä puhelinmyyjämäisesti markkinoida itseään sinnikkäästi posiitivisia mielikuvia luoden ja sitten vain touhuilla ympärillä tietynlaista käsikirjoitusta noudattaen. Naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta eikä nainen lähtökohtaisesti nauti miehen seurasta. Siksi miehet aina vähän häpeävät itseään ja pyytelevät anteeksi olemassaoloaan samalla kun etsivät onneaan.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:11"]
No ei kai ole, kun täällä nainen voi elää sinkkuna niin kauan kuin haluaa. Patriarkaalisessa yhteiskunnassa on vähän toinen juttu. Ilman miestä ei voi olla
[/quote]
Eli olet sitä mieltä, että meidän pitäisi taas tehdä naisista omaisuutta, poistaa naisten oikeudet ja naisilta oikeus omiin rahoihin, jotta lassukoiden iskuyritykset toimisivat?
Lassukan mielenmaisema on oikeasti sairastakin sairaampi, ei voi muuta sanoa :D
Muistan, kun kuulin kerran erään alkoholisoituneen läskin miehen selittävän katkerana, miten tämän vaimo jätti tämän huorissa käymisen jälkeen, koska sillä vaimolla oli yhteiskunnan tukien ansiosta mahdollisuus pärjätä ilman huorissa käyvää sikaa. Varmaan oli lassukka sekin.