Mikä mulla on, kun tykkään vähän ärsyttää muita?
Täältä saa hyviä vinkkejä, mitkä asiat ärsyttävät muita ja teen välillä tahallani niin. On mielenkiintoista vähän testailla ihmisten reaktioita ja käytöstä silloin. Mikähän minussa on vialla ja onko muita kaltaisiani? Ps. Olen kouluttautunut ja ihan hyvissä töissä, minulla on myös paljon ystäviä.
Kommentit (10)
Ootapa että tulee joku kollega tai muu tuttu joka nauttii ärsyttäessään SUA. Jokaiselle on napit joita painella. Sitten saat maistaa omaa lääkettä :) Tyyppi nauttii kun sun korvista nousee sauhu.
Olet siis se joka vittuilee täällä muille. Jollain on kuitenkin valmiiksi jo niin paska fiilis ja sä tuut tänne tekemään heidän olosta vielä paskemman? Blokata sut pitäisi
Eikö tuo ole vähän lapsellista? Teini-iän jälkeen en muista hirveesti ärsyttäneeni ihmisiä ihan vain ärsyttämisen ilosta.
Olet tosielämän trolli. Ei siinä kummempaa.
En mä ärsytä niitä, joilla on oikeasti joku vaikeus, mutta tälläsiä "Ärsyttää, kun joku puhuu kovalla äänellä." -tyylisiä juttuja ja puhun tahallaa niille ärsyyntyville kovalla äänellä. On mullakin omat vikani, mutta osaan suhtautua niihin neutraalisti tai huumorilla. Mietin vaan, mikä mussa tähän käytökseen on syynä. Ap
Onkohan sulla vähän turhan tylsää joskus?
Millaisia asioita muuten teet? Maksatko tahallasi ostokset iltapäiväruuhkassa kasalla pikkukolikoita? Parkkeeraatko invapaikalle poikittain? Vai potkitko työkaverin tuolia tai matkit hänen jokaista lausettaan?
Kiva nähdä miten ihminen reagoi tosielämän trolliin.
Minulla on ihan sama ongelma. Välillä ärsytän joitain ihmisiä aivan rajalle asti ja sitten lopetan juuri ennen kuin pimahtaa. :D