Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia jotkut käyttäytyvät todella aggressiivisesti keskustelupalstoilla?

Vierailija
21.01.2015 |

Ovatko he sellaisia tosielämässäkin? Välillä näkee ihan uskomattoman törkeitä ja halventavia kommentteja (en nyt puhu varsinaisesti kiusaamisesta) vaan ihan vain siitä, että toista ihmistä ei arvosteta eikä hänen näkemystään edes yritetä ymmärtää. Jos keskustelupalstalla on riita, tällaiset aggressiiviset henkilöt ovat niitä, jotka sitä jatkavat ja jotka haluavat päästä niskan päälle ja sanoa sen viimeisen sanan.

Ihan uskomatonta käytöstä aikuisilta ihmisiltä...tuollaisiin ei kyllä halua törmätä tosielämässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä nyt hermostuit?

Vierailija
2/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ihan samaa. En haluaisi tavata tosielämässä näitä agressiivisia ihmisiä jotka tulevat pilaamaan tänne kaikki hyvät keskustelut. Mutta onneksi on hyviäkin keskusteluja ja mukaviakin ihmisiä kirjottelemassa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:07"]

Mistä sä nyt hermostuit?

[/quote]

Aloituksessa ei ole kyse iki-ihanasta vauvapalstasta. ;) Ihan vaan yleisesti mietin. -Ap

Vierailija
4/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietät selvästi liikaa aikaa av:lla?

Vierailija
5/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko nuo aggressiiviset sitten niitä, jotka ei uskalla tosielämässä suutaan avata, vaikka v*****aa?

Vierailija
6/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa 660

Vierailija
7/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla oikeassakin elämässä todella ikäviä ihmisiä. Itse olen huomannut, että yksi "ystäväni" suoltaa niin outoja ja typeriä juttuja facebookissa joten kuvittelen hänen olevan livenä vielä pahempi. En siis ole tavannut häntä pitkään aikaan.

Mä voin joskus olla valmiiksi ärsyyntynyt jostain asiasta ja sitten joku mielenkiintoinen keskustelu ilmestyy ruudulle ja joku on mun kanssa ihan eri mieltä ja joka viestin jälkeen ärsyynnyn enemmän ja enemmän ja loppujen lopuksi kiehun Tosin en silloinkaan kirjoittele mitään mitä en voisi sanoa face to face jollekin, kun oikein suutun eli ei mitään kirosanoja eikä tappamisjuttuja tule mun näppikseltä.

Meitä on moneen junaan täällä netissä ja tietyt jutut kannattaa unohtaa heti, kun ne on lukenut eikä mennä joihinkin juttuihin mukaan ollenkaan.

Vierailija
8/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat trolleja?!

Vierailija
9/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hetki olla mukana keskustelussa, jos jo valmiiksi vituttaa. Turha sitä on viattomiin purkaa.

Vierailija
10/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:13"]

He ovat trolleja?!

[/quote]

Joskus tuota näkee FB:ssäkin ja ihan omalla naamalla. -Ap

Vierailija
11/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:08"]

Vietät selvästi liikaa aikaa av:lla?

[/quote]

Hmmm... niin varmaan vietänkin. Käyn palstalla keskimäärin 1-2x/kuukaudessa. Sekin on näemmä liikaa. Nimittäin olen samaa mieltä aloittajan kanssa.

Mielestäni näkemyksiä saa olla ja mielipiteitä, mutta itseäni jurppii kun puhutaan asioista mistä ei tiedetä ja vieläpä faktoina tai annetaan ymmärtää että tiedetään asian faktapuoli.

Usein vaan huomaa elämässä, että mitä nuorempi, sitä aggressiivisempi käyttäytyminen. Ikä tasottaa.

Vierailija
12/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:15"]

He ovat trolleja?!

[/quote]

[/quote]

Trollaamista harrastetaan ihan yleisesti verkossa, eikä se rajoitu yksin keskustelupalstoille.

Vierailija
13/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:15"]

He ovat trolleja?!

[/quote]

[/quote]

Trollaamista harrastetaan ihan yleisesti verkossa, eikä se rajoitu yksin keskustelupalstoille.

[/quote]

No minä en kehtaisi "trollata" omalla naamallani. -Ap

Vierailija
14/14 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näyttää, että ylilyönnit lisää aggressiivisuutta moneen suuntaa. Joskus ihmiset ottaa liian henkilökohtaisesti jonkin aiheen ja voi mennä vähän yli. Joskus taas jotain kommenttia pidetään aggressiivisena, vaikka se on vain "erilainen mielipiede"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi