Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään naisia jolla on HÄRSKI huumorintaju?

Vierailija
07.11.2021 |

Kertoilee rivoja vitsejä ja nauraa itse niille?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sotaveteraania muisteli menneitä. "Kyllä se oli paha paikka, kun minulta ammuttiin hevonen alta ja jouduin jatkamaan jalan", mietti toinen. "No eihän tuo vielä mitään", tuumasi toinen. "Minulta ammuttiin lotta alta ja jouduin jatkamaan käsin!"

Vierailija
22/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläolevat viestit todistavat ettei naisilla ole huumorintajua. Pyysin kertomaan vitsejä ja kertovat jotain keksittyjä itsensäpaljastusjuttuja.

Paitsi huumorintajuttomuuden todistavat myös naisten syvän itsekeskeisyyden: "Hepskukkuu ja apua! Joku näki mun tissit! M U N TISSIT! Tilulii!" Miten tuollaisilla jutuilla voi kuvitella huvittavansa ketään muuta?

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sotaveteraania muisteli menneitä. "Kyllä se oli paha paikka, kun minulta ammuttiin hevonen alta ja jouduin jatkamaan jalan", mietti toinen. "No eihän tuo vielä mitään", tuumasi toinen. "Minulta ammuttiin lotta alta ja jouduin jatkamaan käsin!"

No tossa nyt oli jo yritystä. :D

Vierailija
24/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Kullalla karkaa jutut välillä härskeiksi, kai nämä vähän vanhemmat naiset vapautuu siveydensipulin roolista ja menoa on riittämiin.

Vierailija
25/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään härskistä huumorista ja tiettyjen kaverien seurassa tätä viljellään.

Jos ihminen kuitenkin pakonomaisesti kertoo härskejä vitsejä seurassa jossa tietää niiden olevan sopimattomia ja aiheuttavan pahennusta, se on yleensä merkki passiivis-aggressiivisuudesta, neurooseista ja/tai huomionkaipuusta. Joko ihminen alleviivaa sitä että hän on kingi ja saa/uskaltaa sanoa mitä haluaa tai naamioi hyväksynnän ja huomionkaipuunsa rasvaisiin juttuihin.

Vierailija
26/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin yhden baarihoitoviikonlopun aikana tupakalle parvekkeelle vain alushousut jalassa. Oli naitu edestä ja takaa, sivulta ja päältä kaksi päivää. En jaksanut välittää enää paitaa päälle, peittää rintoja.

Vastapäätä asuvat alkoivat tietysti ottaa kuvia. Laitoin käden rintojen eteen.

Kunnon weetee-meininkiä. Onko vielä klamydia?!

Vierailija
27/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt sekä mies- että naisvaltaisella alalla ja voin todeta, että miesten jutut ovat PALJON härskempiä. Onko se sitten joku meriitti, siihen en ota kantaa.

Vierailija
28/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen kuitenkin pakonomaisesti kertoo härskejä vitsejä seurassa jossa tietää niiden olevan sopimattomia ja aiheuttavan pahennusta, se on yleensä merkki passiivis-aggressiivisuudesta, neurooseista ja/tai huomionkaipuusta. Joko ihminen alleviivaa sitä että hän on kingi ja saa/uskaltaa sanoa mitä haluaa tai naamioi hyväksynnän ja huomionkaipuunsa rasvaisiin juttuihin.

Muistuu mieleen yks entinen työkaveri joka kuulutti aina menevänsä vessaan P*SKALLE! Tulevansa just P*SKALTA! Jne. Samalla sillä oli aina jotenkin haastava katse silmissään kun p*skan sanoi. Ja voi kun kerran tuli sähköposti että vessa pitäis pitää siistimpänä niin ai sitä riemua kun P*SKALLA käynnistä oli kyse!

Vierailija
29/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin yhden baarihoitoviikonlopun aikana tupakalle parvekkeelle vain alushousut jalassa. Oli naitu edestä ja takaa, sivulta ja päältä kaksi päivää. En jaksanut välittää enää paitaa päälle, peittää rintoja.

Vastapäätä asuvat alkoivat tietysti ottaa kuvia. Laitoin käden rintojen eteen.

Kunnon weetee-meininkiä. Onko vielä klamydia?!

Täh, ei sentään. Olin ilmeisesti vain hedelmöittynyt kaikesta naimisesta paljaalla.

Vierailija
30/36 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina välillä. Jotain rivoja suihinottojuttuja. Siitä puhe, mistä puute.

Vau, olet niin hieno nainen. 

Vierailija
31/36 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mutta taas nähtiin kuinka vitu ärsyttäviä urokset on

Vierailija
32/36 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä ja vitsit ovat vielä vietävän huonoja, pääsiäisen munavitsit, joulunpiparijutut ja muuna aikana vaan sanan muunnosta. Syytän pirkkapekkaa, aakea, santeria, hissuja ja volasta näin alkuun.

Vierailija
33/36 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään naista, joka osaisi nauraa itselleen.

Vierailija
34/36 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu montakin. Yleensä vaan hillitsevät huumorintajuaan tietyssä seurassa.

Tämä!

Vierailija
35/36 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. jotkut sanoo et oo ku mies

Vierailija
36/36 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuu mieleen yks entinen työkaveri joka kuulutti aina menevänsä vessaan P*SKALLE! Tulevansa just P*SKALTA! Jne. Samalla sillä oli aina jotenkin haastava katse silmissään kun p*skan sanoi. Ja voi kun kerran tuli sähköposti että vessa pitäis pitää siistimpänä niin ai sitä riemua kun P*SKALLA käynnistä oli kyse!

Tämäkö on mielestäsi härskiä huumoria? Oikeasti? Huumori ja huonot käytöstavat/junttius ovat kyllä täysin eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi