Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan katkaissut välit sukulaisiin?

Vierailija
07.11.2021 |

Itse en jaksa enää mitään riitoja. Haluan elää rauhassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Katkaisin välini äitiini ja vanhempaan sisareeni.

En ala tässä kertoa syitä, mutta se oli pakko. Lisäksi muutin pois Suomesta jotta pääsin kokonaan irti siitä myrkystä.

Aloitin puhtaalta pöydältä täällä missä asun, ja vaikka ihan uuteen maahan ja ympäristöön muutto onkin valtava elämänmuutos eikä ihan helppo, oli se paras ratkaisu.

Lähtöni aiheutti heissä suurta katkeruutta ja kuulin jälkeenpäin miten räkäisesti oli naurettu että ei se siellä pärjää, takaisin se tulee. Vaan eipä tullut eikä tule.

Kaikkien niitten haavojen paikkailu joista kärsin vei vuosia mutta nyt tunnen olevani täysin irti heistä  Enää se entinen ei merkitse yhtään mitään, katson vain ja ainoastaan eteenpäin ja keskityn perheeseeni ja työhöni ja elämääni täällä.

On mielettömän kamalaa kun oma perhe tahtoo pelkkää pahaa, haukkuu ja syyttelee. Keksii inhottavia juoruja ja haluaa satuttaa koko ajan. Tiedän toki että mieleltään terve ja tasapainoinen ei noin tee.

Jokin aika sitten otin yhteyttä sisareni tyttäreen ja poikaan jotka ovat nyt aikuisia. Pojan kanssa ollaan nyt väleissä ja pidetään yhteyttä, sisareni tytär ei halua vastata mitään. Siispä olkoot.

Sisaren pojan kanssa on puhuttu tapaavamme kun tilanne antaa myöden, he tulevat vaimonsa kanssa tänne.  Hän ymmärtää motiivini ja tilanteeni. On mukavaa kun on edes yksi sukulainen jonka kanssa välit.

Vierailija
2/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on monesti pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Itsekin haluaisin muuttaa jonnekin kauas ja katkaista välit.

Vierailija
4/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tavallaan. En vain ole millään tavalla tekemisissä. En soita, en pidä yhteyttä. Elän omaa elämääni.

Vierailija
5/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa herunut ei kannattanu välejä lämitellä.

Vierailija
6/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä noita köyhiä elättämään.

Eläkööt tavallaan.

Vierailija
7/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä saanu massia muorilta katotaan sitten perunakirjoituksesa tulenkko hautajaisiin

Vierailija
8/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkinnassa on heivata koko suku, miksi eivät meillä käy kuin silloin kun jotain vakavempaa tapahtuu, sairauskohtaus tai muuta, tai jos tarvitsevat jotain työkalua tai odottavat että tekisin heille jotain

Pitäkööt tunkkinsa, en minä heitä tarvitse mihinkään.

Vierailija
9/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rahaa herunut ei kannattanu välejä lämitellä.

Mene töihin tienaamaan rahaa.

Vierailija
10/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen katkaissut, mutta tavallaan en. Muutamaa sukulaista en näe juuri ollenkaan, joihin en myöskään pidä yhteyttä. Joskus saatan joissakin sukujuhlissa nähdä, mutta se oikeastaan saa riittää! Itse olen sitä mieltä, että sellaisia ihmisiä on turha pitää ympärillä jotka aiheuttavat itselle esim. pahan mielen. 

Vierailija
11/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä aio, mutta en toisaalta koskaan oma-aloitteisesti laita viestejä tai soita sukulaisille tai edes veljilleni. Ei minulla ole heille mitään asiaa, ja olisi outoa jos heilläkään olisi minulle.

Vierailija
12/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut välit välillä äitiini ja veljeeni. Veljen kanssa olen yhteydessä tällä hetkellä taas. Äitiäni en jaksa. Parempi olisi kai katkaista välit uudelleen. Äidilläni ei ole lainkaan kykyä empatiaan tai vastavuoroisuuteen. Hän kuvittelee, että voi saada haluamansa vain koska hän on vanha (60-vuotias..). Olen lopenuupunut hänen itsekkyyteensä. Olen sietänyt häntä viimekuukausina vain siksi, että uhkasi keväällä tehdä perättömän lastensuojeluilmoituksen. En haluaisi mitään turhia vaikeuksia. Mutta niin loppu olen, että tehkööt kohta vaikka 100 ilmoitusta.

Vierailija
13/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, en pidä mitään yhteyttä sukulaisiin, paitsi vanhempiini. Tätini yrittää pitää yhteyttä välillä, mutta en halua olla tekemisissä, sillä olen koko ikäni seurannut äitini ja hänen lapsuudenperheensä välistä riitelyä. Ovat niin vaikeita ihmisiä, että pääsen paljon helpommalla, kun en ole tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän