Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VERKKOPANKKIHUIJAUKSISTA

Vierailija
07.11.2021 |

Nyt tuli tenkkapoo sen suhteen, että johtaako hakukenttään kirjoitettu www.nordea.fi oikealle sivustolle, lopputuloksena aukeaa nimittäin uusi netbank nordea fi. Ihan eri näköinen sivu kuin viimeksi nordeaan mennessäni.

Uskallanko kirjoitella tunnuslukujan? Pankkiin yritettiin kuitenkin mennä siis ihan hakukenttään samalla tavalla pankkinimi kirjoittaen kuin aiemminkin!

Kertokaa, onko asia niin, että nordea on nettipankkinsa ulkoasun uudistanut!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei ole kiireellinen, en avaisi.

Mitä löytyy, jos haet Duckduckgolla Nordeaa?

Vierailija
2/7 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko onko yhteys suojattu ja suojalukon kuva selaimessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita se selaimen hakukenttään suoraan äläkä hakukoneen kautta :D Omapa on tyhmyytesi, on noista hakukoneen kautta menemisistä varoiteltu. 

Vierailija
4/7 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea laittoi näköjään sen uuden verkkopankkinsa nyt tulemaan asiakkaille ilman vaihtoehtoja. Siksi näyttää uudelta ja on uusi.

Vierailija
5/7 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita se selaimen hakukenttään suoraan äläkä hakukoneen kautta :D Omapa on tyhmyytesi, on noista hakukoneen kautta menemisistä varoiteltu. 

No, sinnehän juuri kirjoitin, sinne näyttöruudun yläreunassa olevalle hakuriville! Ai, sori, tuli käytettyä sanaa haku, kun oikea nimi on osoiterivi.

Vitsit, vitsit!

Ja kyllä näkyy lukko siellä osoiterivillä silloin kun se uuden näköinen etusivu aukeaa ja osoiterivillä lukee siis netbank nordea.

Pitkän aikaa nordealla on kyllä ollut vaihtoehdot uusi nettipankki ja vanha, olen käyttänyt sitä vanhaa tähän asti.

Olen myös nyt hakenut HAKUKONEILLA tietoa onko etusivu uudistunut.

Hyvä että täällä on näitä nokkelan tarkkoja vittuilijoita. Että ihan oma syys kun kirjoittelet hakukoneeseen. Kun siis kuitenkin kirjoitin osoiteriville.

HÄHÄHÄHÄHHÄÄÄÄÄÄÄ!

Vierailija
6/7 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea laittoi näköjään sen uuden verkkopankkinsa nyt tulemaan asiakkaille ilman vaihtoehtoja. Siksi näyttää uudelta ja on uusi.

Kiitos.

Vierailija
7/7 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri.

Mulla ainakin se osoiterivin toimii myös hakukenttänä. Siis se joko menee osoitteeseen tai sitten hakee. Tämä on ärsyttävää.

Noin minä ainakin ain olen mennyt Nordeaan

www.nordea.fi

Mutta jos menee tuoll sisään, niin sitten katsoo, onko osoiterivillä edelleen oikea pika.

Huom: myös valesivustossa on usein lukko. Se kertoo vaan, että yhteys suojattu. Siis sinne valesivulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme