Mikä pakkomielle naisilla on perheen perustamiseen?
Oikeasti, olen vasta 23-vuotias opiskelijakundi ja monet ikäiseni naispuoliset ystävät ovat jo muutaman vuoden pituisissa parisuhteissa. Puhuvat kihlautumisesta ja lapsien hankkimisesta parin vuoden sisään jne. Edellinen tyttöystävänikin halusi, että kihlaudumme 21-vuotiaina! Mielestäni olisi parempi odottaa, että on noin 28v ja ehtinyt aikuistua ja ennen kaikkea elää sinkkuna tarpeeksi. Pahoittelut ylipitkästä aloituksesta.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:24"]
Perkele lopettakaa vastaaminen jo. Sinä, joka valitit amerikkalaisesta gallupista, voin lyödä neljästä oluesta vetoa että Suomesta saataisiin samanlaisia tuloksia. Nyt menen oikeasti pois koneelta, se on moro. Ap
[/quote]
Enkä lopeta. Voin alkaa sun vaimoks 6 vuoden päästä. Oon alistuva, kiltti ja lempeä. Haittaaks et oon kans ruma ja pullea?
t. nainen 22v
Outoa, mä olen ainut tuntemistani 22-23v naisista joka on menossa naimisiin ja harkitsee lapsen hankkimista. Suurinosa parikymppisistä naisista taitaa olla sinkkuja joten eiköhän sullekin luulisi jonkun löytyvän? :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:12"]
Itse oon n21 ja jonkinlainen biologinen tarve se vaan tuntuu olevan. Itsekin olen halunnut muksun jo 18-vuotiaasta. Ehkä sä voit löytää 30 vuotiaana jonkun nuoremman?
[/quote]
Mä varaan tän kaverin! Otan kvanttimekaniikkapaskaa opiskelevan kaverin vävyksi ihan milloin vaan! Kun tää jamppa on 30, mun tytär on 21, juuri sopivassa naimaiässä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:34"]
Itse oon n21 ja jonkinlainen biologinen tarve se vaan tuntuu olevan. Itsekin olen halunnut muksun jo 18-vuotiaasta. Ehkä sä voit löytää 30 vuotiaana jonkun nuoremman?
[/quote]
Mä varaan tän kaverin! Otan kvanttimekaniikkapaskaa opiskelevan kaverin vävyksi ihan milloin vaan! Kun tää jamppa on 30, mun tytär on 21, juuri sopivassa naimaiässä.
[/quote]
Hei näpit irti, mä olin ekana jonossa. Palvoisin ihmistä joka ymmärtää jotaib kvanttimekaniikasta. 21 on liian nuori naimisiin. t. viesti 21
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:34"]
Outoa, mä olen ainut tuntemistani 22-23v naisista joka on menossa naimisiin ja harkitsee lapsen hankkimista. Suurinosa parikymppisistä naisista taitaa olla sinkkuja joten eiköhän sullekin luulisi jonkun löytyvän? :)
[/quote]
E, oletko se sä? Paljastutaanko molemmat av-mammoiksi?
Naiset ovat yleensä alistuvia lampaita jotka seuraavat
iäkkäämpien naisten varmaksi koettua reittiä elämässä.
poikamies-naisellahan ei ole samanlaita arvoa kuin poikamiehellä muiden silmissä ja
valitettavan usein naiset eivät uskalla kyseenlaistaa
oikein mitään kun tulee oma elämä kyseeseen.
turvallinen tiehän on naisen suosikki, onneksi
monet ovat saaneet karvaasti katua valintojaan ja toimivat
näin varottavana esimerkkinä tuleville sukupolville.
[/quote]
voiku löytyiski, tv ei-ap, ja semmonen sais olla millä ei keinot lopu!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:12"]Itse oon n21 ja jonkinlainen biologinen tarve se vaan tuntuu olevan. Itsekin olen halunnut muksun jo 18-vuotiaasta. Ehkä sä voit löytää 30 vuotiaana jonkun nuoremman?
[/quote]
Älä säkään yleistä noista biologisista tarpeista :)
T.kolmekymppinen jolla sellaista tarvetta ei vieläkään ole tullut
Itse olen 23-vuotias ja poikaystävä 24. Reilu pari vuotta olemme seurustelleet, eikä ole kiire muuttaa yhteen, saati sitten mennä kihloihin, lapsista puhumattakaan. Yhteenmuuttoa katsotaan lähemmin sitten, kun löydän itselleni työpaikan.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:42"]Oikeasti, olen vasta 23-vuotias opiskelijakundi ja monet ikäiseni naispuoliset ystävät ovat jo muutaman vuoden pituisissa parisuhteissa. Puhuvat kihlautumisesta ja lapsien hankkimisesta parin vuoden sisään jne. [/quote]
Vokottele jonkin sellaisen alan opiskelijatyttöjä, joilla on reaslitinen mahdollisuus luoda uraa. Ei ainakaan TKK:n opiskelijat lapsista haaveilleet. Suurempi ongelma on se, että ensin opiskellaan ja eletään nuoruutta, sitten luodaan uraa, koska ei lapsia voi tehdä jos ei ole rahaa elää ylemmän keskiluokan elämää hienostokaupunginosassa. Sitten kun on saatu mukava asema ja palkka, aletaan etsiä supertäydellistä miestä, joka täyttää satasivuisen vaatimuslistan, ja jolla on sen lisäksi "se jokin". Sittten ikää onkin 40 ja mieleen juolahtaa, että ai niin, ne lapsetkin piti hankkia.
Jotkut tietää mitä haluaa (tai mitä ei halua) jo nuorena. Eikö ole hyvä, että kyseiset naiset ilmoittavat noi asiat ääneen, tiedät tehdä valintasi omien mieltymystesi mukaan. Kaikki voittaa!
Eikö suomalaisten ensisynnyttäjien keski-ikä ole jo noin 30 vuotta? Eli ei ihan kauhean aikaisin niitä lapsia tehdä. Todellakin, älä yleistä parin esimerkin takia.