Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te raiskauksen kokeneet hoi?

Vierailija
20.01.2015 |

1 kysymys vaan:
Käyttikö raiskaaja kondomia teidän kanssa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:29"]

Katso netistä itsepuolustusvideoita. Raiskaajan altakin pääsee pois oikealla tekniikalla! Ilmoita selkeästi ettet ole kiinnostunut. Pysy asiallisena mutta viileänä asioidessasi hänen kanssaan - ei ole syytä olla ystävällinen. Pidä puhelin lähellä, älä kulje yksin äläkä jää tämän henkilön kanssa kaksin. Puhu esimiehellesi. Osta pieni pullo hiuslakkaa laukkuun tai laillinen pippurisumute. On myös olemassa hälyyttimiä, joista lähtee sokan irtivetämällä erittäin kova ääni.

[/quote]

kiitos! aloinkin heti googletella itsepuolustusvideoita, kiitos vinkistä.
suihkelakkapullo mulla onkin jo laukussa aina....
mistäköhän noita kovaäänisiä vekotteita vois ostaa pääkaupunkiseudulla?

[/quote]

Mm. Ihan clas ohlson myy henkilökohtaisia hälyttimiä:
m.clasohlson.com/fi/Ryöstöhälytin/32-3276

Vierailija
42/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mammat menee mukaan näinkin luokattomaan provoon. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyytäisin jotain suomalaisia bodarin näköisiä tyyppejä hakemaan mut joku päivä töistä tai tulemaan moikkaamaan ja 

huolehtisin, että se mies näkee ne.

sit kun tulis niistä kysymään, niin kertoisin olevan very good friends.

ja sellaiset tyypit...ei muuta kuin näyttäytyä tarvitsisi.

Vaikka jotain kaverin kaveria tai kavereita.

kerro heille tilanne ja pyydä käymään.

Ja sano, että ei mitään väkivallalla uhkailua...näyttäytyminen sun seurassa. Vaikka kaffella.tai kävelee sun kans kaverina jossain...veikkaan, että riittää.

älä jää tuleen makaamaan ja odottamaan onnettomuutta. Sä voit ennalta ehkäistä.

pidä itsestäsi hyvää huolta. Pyydä apuja.

Vierailija
44/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:27"]Kyllä sit kaikkee Porvoossa tapahtuu.
[/quote]

Ja sinä olet sellainen joka tekee näitä rikoksia siellä.

Vierailija
45/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua liiotella ja paisutella, kun mitään konkreettista ei ole tapahtunut, vihjailuistakaan en mitään rikosilmoitusta voi tehdä kun ei ole suoranaisesti vihjannut sanoillaan että raiskaisi minut.

Näin yön pimeinä tunteina vain ajattelee liikaa ja ahdistaa...
Oon nyt viime aikoina mennyt aina töistä kotiin samalla kun joku työkaverikin ettei tarvitse yksin minnekään liikkua töiden jälkeen ja töissähän olen ihmisten ympärillä jatkuvasti joten ellei se mies sitten ole joku salapoliisi ja saa selville missä asun niin en usko että mulla oikeesti on mitään hätää. Kunhan vaan ajattelen liikaa.

Oon siis uudessa työpaikassa, tää mieskin on uusi siellä ymmärtääkseni.

Vierailija
46/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos oikeasti tarvitset apua, niin asia kyllä hoituu, voin auttaa.

Vierailija
47/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan käyttänyt. Minähän olisin ehtinyt alta pakoon jos kumin kanssa olisi vielä turannut...ja toisekseen ei hän tainnut välitttää terveydellisistä asioista tai vahinkolapsen mahdollisuudesta.  Joten pelkäsin seuraavan vuoden ajan kaikkea mitä tuosta seuraa: raskautta ensin, sitten sukupuolitauteja, Hiv:ä piti jänniittää kauiten ja hpv:n jos sain, sitä en välttämättä tiedä nytkään vuosien jälkeenkään. Yhä on olemassa kuvotus miehiin sekä alituinen piilevien tautien pelko.

Ja kuten suuressa osassa näitä tapauksia, tekijä ei ollut suomalainen. Ja kuten suuressa osassa näitä tapauksia, tekijä ei saanut rangaistustakaan, Suomessa kun ollaan.

Vierailija
49/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sit kaikkee Porvoossa tapahtuu.

Vierailija
50/51 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta ap! Nyt otat asenteen että sua ei ahdistella; jos tulee liian lähelle, huuda että "mene pois!". Jos kourii/estää kulkemisen, huuda apua. Kerro jollekulle, välttele miestä, älä jää yksin.

Vierailija
51/51 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ollut kondomia! Ei se tapauksessani raiskaus olisi ollutkaan, jos tyyppi olisi käynyt suoja päällä kimppuun. 

Aika sadistinen tyyppi täytyy olla, jos käy laittamassa kondomin jossakin ensin paikoilleen ja raiskaa sitten vasta.

Raiskaaja ottaa aina itse riskin sukupuolitaudista, ellei hänellä jokin tauti jo olekin. Nämä raiskaajat eivät yleisestikään ole mitään järjen jättiläisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä