Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita ei ole ollut tavallista flunssaa pariin vuoteen?

Vierailija
07.11.2021 |

Yleensä sairastin 1-2 räkätautia vuodessa, nyt ei ole ollut mitään koko korona-aikana -ei yhtäkään testiä-. Hyvä niin mutta hirvittää että milloin iskee… se on epäilemättä joku päivä edessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa en ikinä sairastanut mitään viraalitaudeista, nyt koronan aikaan on ollut joku tauti pari kolme kertaa vuodessa, testien mukaan ei ollut koronaa.

Vierailija
2/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen etätöihin jäämistä mulla oli vuosittain pari flunssaa kuumeella ja kunnon räkätaudilla, nyt en ole ollut sairaana ollenkaan. Viimeisin flunssa oli maaliskuussa 2020 juuri silloin kun korona alkoi todella levitä. Sitten jäätiinkin suoraan etätöihin ja ei ole tarvinnut konttorilla käydä kuin pari kertaa kääntymässä, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kolmeen vuoteen ja nyt iski ja kovaa. Ei ole näin karmeeta flunssaa ollut ikinä. Ei meinaa loppua ollenkaan. 

Vierailija
4/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen etätöihin jäämistä mulla oli vuosittain pari flunssaa kuumeella ja kunnon räkätaudilla, nyt en ole ollut sairaana ollenkaan. Viimeisin flunssa oli maaliskuussa 2020 juuri silloin kun korona alkoi todella levitä. Sitten jäätiinkin suoraan etätöihin ja ei ole tarvinnut konttorilla käydä kuin pari kertaa kääntymässä, onneksi.

Mullakin etätyö vaikutti asiaan. Aloitin etätyöt jo 2015 ja sen jälkeen ei ole ollut flunssia eikä vatsatauteja, vaikka muuten olenkin elänyt ihan normaalisti (käynyt tapahtumissa, ravintoloissa, kauppakeskuksissa, tavannut ystäviäni jne). Ennen etätöitä sain siis tartunnat joko työpaikalta tai ruuhkabusseista. Olen matkustanut bussilla etätyön aikanakin, mutta en ruuhka-aikoina. 

Vierailija
5/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista milloin viimeksi ollut. Ehkä parikyt vuotta sitten.

Vierailija
6/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut aikoihin. En muista milloin viimeksi. Varmaan joskus 2019

Vierailija
7/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sairastin inhottavan flunssan 1993. Luultavasti sain senkin työpaikalta.

Vierailija
8/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut flunssa viimeksi 2018 tammikuussa.

Vierailija
9/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ennen koronaakaan kunnon tautia vuosikausiin. Pientä nuhaa joskus.

Viimeksi olen ollut kunnolla kipeä 8 vuotta sitten kun lapsen kaveri toi noroviruksen kylpylälomalta.

Vierailija
10/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tyyliin ikinä ole flunssassa.

Kotona ainakaan, viimesen 10 vuoden aikana ollut yksi vatsatauti ja pari flunssaa (viimeksi 2019), jotka olen saanut anoppilassa (ollaan siellä kerran vuodessa 2 viikkoa jouluisin) appiukolta, jonka yskimis- ja käsikhygienia oli ainakin ennen koronaa karsea.

Hän siis vahtii lapsenlapsiaan ja saa heidän taudit, jotka sitten tartuttaa muille pärskimällä pitkin kämppää.

Suomessa olem flunssat välttänyt sillä, että pesen kädet aina sisään tullessa ja ennen syöntiä, käsidesi laukussa aina (lounasravintolan ottimet, bussin kahvat), en koske paljain käsin jos mahdollista julksilla paikoilla mitään, en koske naamaan...

Vierailija
11/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viimeksi 1999. Muistan sen siitä, kun jalka oli kipsissä nilkkamurtuman vuoksi. Kaikki saikut samaan syssyyn.

Vierailija
12/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joskus 07 tai 08.

Vierailija
13/13 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kunnon flunssa viimeksi maaliskuussa 2020. Sen jälkeen on ollut kerran 1 yön kestävä kuume (39 astetta). Se alkoi ja loppui yhtä äkillisesti ilman mitään flunssaoireita. Ja nyt viime kuussa oli yskä, mutta ei tullut muita flunssan oireita. Aika terveenä olen siis pysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi