rehellinen mielipide lihaksikkaasta 165/66 kropasta
Minulla on melko lihaksikas kroppa, ns. Uimari mallinen. Löysääkin löytyy vähän (lähinnä tissit/reidet) mutta kiinteytettävää on myös käsissä,selässä ja.mahassa. Pituutta ~165cm ja painoa 66kg. Mitä mieltä? Miltä vartaloni kuulostaa näin ilman kuvaa? Olen itse erittäin kriittinen ja haluan kuulla rehellistä mielipidettä/vertailua omaan painoon jne.
Kommentit (16)
Kuva. En jaksa käyttää näin myöhään kristallipalloani.
Täältä löytyy uimarimallinen kroppa ja useamman vuoden salitreenitausta, viimevuonna paino kävi 67kilossa ja pituutta 164cm, ja voin sanoa että nyt 57kiloisena viihdyn sata kertaa paremmin kropassani, vaikken missään vaiheessa mieltänyt olevani pullea vaan 'lihaksikas'. Edelleen treenaan ja lihasta löytyy kyllä, lihaksikas voi olla vähän kevyempänäkin;)
Miten ihmeessä voit luulla että mulla olis tuosta joku mielipide? Vieläpä niin, että mulla olisi erikseen mielipide ja sit rehellinen mielipide. Sinä oot sinä niin kuin jokainen on se mikä on. Siinä mun mielipide, kyllä, se rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:10"]Täältä löytyy uimarimallinen kroppa ja useamman vuoden salitreenitausta, viimevuonna paino kävi 67kilossa ja pituutta 164cm, ja voin sanoa että nyt 57kiloisena viihdyn sata kertaa paremmin kropassani, vaikken missään vaiheessa mieltänyt olevani pullea vaan 'lihaksikas'. Edelleen treenaan ja lihasta löytyy kyllä, lihaksikas voi olla vähän kevyempänäkin;)
[/quote]
Kiitos kaikki vastauksista! Kuvaa en edelleenkään edes varmaan osaisi laittaa, joten pitää ihan noiden kuvailujeni pohjalta sanoa mielipide.
Mullakin olis tuo 55-58 semmoinen tavoitepaino kevääksi, oon vaan melkonen syöppö! (ateriakoot yläkanttiin,hiilaria liikaa). Nyt kumminkin oon aloittanut ihan tosissaan vähän pienentämään noita kokoja ja painokin on lähtenyt hitaasti laskemaan. :)Uskon itsekkin viihtyväni tuossa reilun 50kg paikkeilla paremmin ja varmasti olo on sitten kevyempi, sillä nyt just tunnen olevani rotevahko ja painava.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:03"]
Minulla on melko lihaksikas kroppa, ns. Uimari mallinen. Löysääkin löytyy vähän (lähinnä tissit/reidet) mutta kiinteytettävää on myös käsissä,selässä ja.mahassa. Pituutta ~165cm ja painoa 66kg. Mitä mieltä? Miltä vartaloni kuulostaa näin ilman kuvaa? Olen itse erittäin kriittinen ja haluan kuulla rehellistä mielipidettä/vertailua omaan painoon jne.
[/quote]
No toi paino nyt on ihan ok pituuteen nähden, mutta jos rasvaprosentti alhainen ja paino tulee pääasiassa lihaksista, niin on näin miehenä sanottava, että erittäin vastenmieliseltä kuulostaa. Tyhjät nahkapussit yhdistettynä lihaksikkaaseen kroppaan, on kyllä jotain mitä en koskaan haluaisi miehenä kohdata.
Minulle naisessa eniten merkitsee (ulkonäöllisesti) naisellisuus. Kaikki miehisyyteen vivahtavakin on erittäin vastenmielistä. Kilojen ei niin kovin ole väliä, paitsi että mieluummin muutama kilo liikaa, kuin liian vähän, mutta ne liikakilot ei missään nimessä saa tulla lihaksista, vaan mieluummin vaikka vähän läskiä. En siis tietenkään mistään 100 kiloisista pidä, mutta muutama ylimääräinen kilo ei ole pahitteeksi. Naisessa pitää olla pehmeyttä.
Tämä siis yhden miehen mielipide, mutta tuskin olen mielipiteineni ainoa, vaikka toki tiedän päinvastaisen koulukunnan kannattajiakin löytyvän runsaasti.
Mä olen 158/65, vähälihaksinen. Mulla normaalipainoisen näköinen, mutta löysähkö kroppa. Eli ihan hyvää mieltä, näytät varmasti timmimmältä.
Kyllä se painon tiputtaminen todellakin kannattaa! Jo muutaman kilon tiputus vaikuttaa todella positiivisesti omaan oloon ja peilikuvaan. Ja kun on vielä tuota salitreenitaustaa niin aika nopeasti alkaa lihasmuodot erottua paremmin! Saat vielä kesäksi aikamoisen rantakunnon kun hiukan pienennät annoskokoja ja siistit syömisiä:)
Rehellinen mielipide: ei vois vähempää kiinnostaa toisten kropat (veikkaan, etten ole ainoa)!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:25"]Rehellinen mielipide: ei vois vähempää kiinnostaa toisten kropat (veikkaan, etten ole ainoa)!
[/quote]
Kiitos taas kaikille mielipiteistä! :) niin, harvoin minullakaan kiinnostaa toisten kropat, mutta jokaisella varmasti kiinnostaa oma kroppa ;) jos sinulla ei olisi yhtään kiinnostanut, et olisi edes avannut koko ketjua!
Mielestäni uimarin kroppa ei kuulosta seksikkäältä, mutta vaikea sanoa kun ei näe mitä arvioi. Varmasti olet kuitenkin upea noin
Kyllä kuulostaa siltä että varaa on pudottaa ja sanot itsekin olevasi syöppö.kymmenen kiloa pois ja olisit paljon sirompi ja olo kevyempi.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:16"]
No toi paino nyt on ihan ok pituuteen nähden, mutta jos rasvaprosentti alhainen ja paino tulee pääasiassa lihaksista, niin on näin miehenä sanottava, että erittäin vastenmieliseltä kuulostaa. Tyhjät nahkapussit yhdistettynä lihaksikkaaseen kroppaan, on kyllä jotain mitä en koskaan haluaisi miehenä kohdata.
Minulle naisessa eniten merkitsee (ulkonäöllisesti) naisellisuus. Kaikki miehisyyteen vivahtavakin on erittäin vastenmielistä. Kilojen ei niin kovin ole väliä, paitsi että mieluummin muutama kilo liikaa, kuin liian vähän, mutta ne liikakilot ei missään nimessä saa tulla lihaksista, vaan mieluummin vaikka vähän läskiä. En siis tietenkään mistään 100 kiloisista pidä, mutta muutama ylimääräinen kilo ei ole pahitteeksi. Naisessa pitää olla pehmeyttä.
Tämä siis yhden miehen mielipide, mutta tuskin olen mielipiteineni ainoa, vaikka toki tiedän päinvastaisen koulukunnan kannattajiakin löytyvän runsaasti.
[/quote]
Aivan oikein. On meitä vastakkaisen ajatusmaailman omaaviakin miehiä aika paljon. En ole vielä koskaan ymmärtänyt, missä on määritelty että naisellisuutta on pienuus, hintelyys, voimattomuus jne. Se taitaa olla jonkin laiskan yläluokan luoma ja markkinoima kuva, johon meidät on aivopesty. Vielä muutama kymmenen vuotta sitten naisen(kin) piti olla kykenevä hyvinkin raskaaseen fyysiseen työhön - jopa hoitamaan ja kantamaan omia lapsiaan saamatta siitä rasitusvammaa. Ihan oikeasti maataloudessa, teollisuudessa ja kotona tarvittiin fyysiseen työhön kykeneviä naisia. Se ei onnistunut ilman lihaksia ja ne kyllä näkyivät ulospäinkin - ja sitä arvostettiin.
Nykyään (tai jo joitakin aikoja sitten) joku palvelijoita käyttävä yläluokka on keksinyt, että lihaksettomuus ja sitä kautta kykenemättömyys työhön on vaurauden ja hyvinvoinnin merkki ja siis ihanne. Ja me pöljät mennään vielä uskomaan tähän ja vannomaan sen nimeen - kun televisiossa niin sanottiin, se on silloin totuus. Itse miehenä kuitenkin arvostan paljon enemmän tervettä, niin kestävyys- kuin voimaominaisuuksiltaankin jaksavaa naista.
Onneksi aivan viime vuosina ovat naiset itse heränneet huomaamaan että jos pakollinen työ ei anna tarvittavaa fyysistä voimaa ja kestävyyttä, sen voi hankkia urheilun ja liikunnan kautta. Samalla saa aimo annoksen hyvinvointia ja elämäniloa.
Ps. En osaa kirjoittaa uudella kännykälläni, siksi nuo kirjoitusvirheet :D -ap