Suski selittelee oudosti vaatesekaannustaan
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1421732973735.html?pos=ok-nln
Väärä lappu oli eksynyt putiikinpitäjä Susanna Penttilän myymään toppiin.
Kaarina K -liikkeen sisäänostaja Klara Kivilahti hyökkäsi viime perjantaina julkisesti vaateyrittäjä Susanna Penttilää vastaan.
Julkisessa Facebook-päivityksessään Kivilahti kirjoitti, kuinka oli havainnut Penttilän Ferrér-liikkeen näyteikkunassa Hervé Léger -merkin tuotteita ja lähettänyt niistä ottamansa kuvat ranskalaismerkille. Kivilahden mukaan Kaarina K -liikkeellä on ainoana Suomessa oikeus myydä merkkiä.
Penttilä oli viime perjantaina työmatkalla Pariisissa, mutta oli alkuviikosta jo takaisin Helsingissä.
– Näyteikkunassa olleessa topissa oli lappu, jossa luki Herve Leger. Kyseessä ei ole merkin tuote, ja muissa samanlaisissa topeissamme oli oikeat merkit. En tiedä miksi, mutta jostain syystä väärä lappu oli joutunut vaatteeseen, Penttilä kertoo Ilta-Sanomille.
– Eikä kyse ole missään nimessä ”mekoista”, joista Klara Kivilahti puhui, vaan yhdestä ainoasta topista, jossa roikkui väärä lappu.
Hän lähetti topin lappuineen takaisin Pariisiin ja teki siitä reklamoinnin. Toppi on vastaavanlainen kuin yllä olevassa kuvassa. Jos kuva ei näy oikein, näet sen myös täältä!
– Olen todella pahoillani, että näin on päässyt käymään. En ollut liikkeessäni kun vaate joutui näyteikkunaan, mutta kannan asiasta tietenkin vastuun.
Susanna Penttilä on toiminut yrittäjänä 22 vuotta ja harmittelee, että asia käsiteltiin näin.
– Oli todella harmillista, että Klaran piti kirjoittaa aiheesta julkisesti. Hän olisi voinut olla suoraan minuun yhteydessä, niin olisin hoitanut asian. Tämä on yritystoiminnalleni todella haitallinen juttu, Penttilä sanoo.
Kommentit (10)
Eli topissa oli ollut tehtaalta/tukkumyyjältä tullessa valmiina väärä merkki, eli tämä Herve Leger. Muutenhan S.P. ei olisi lähettänyt tuotetta takaisin "Pariisiin" (krhm) ja tehnyt siitä reklamaatiota.
Olisi kiinnostavaa tietää, millainen myyjä tekee tällaisen virheen. Kuulostaa AIKA epätodennäköiseltä tarinalta.
Hah, hauska selitys. Mietinkin minkä selityksen suski keksii. Vaikka oikeasti ei sillä väliä ole, aivan sama mulle, minusta Se kivilahti tässä itsestään pellen teki.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:00"]
Hah, hauska selitys. Mietinkin minkä selityksen suski keksii. Vaikka oikeasti ei sillä väliä ole, aivan sama mulle, minusta Se kivilahti tässä itsestään pellen teki.
[/quote]
Pellen? Miten niin?
Uudessa Seiskassa uusin selitys?
"Lumi pilasi bisneksen"
???
Suomen talvi on kylmä ja petollinen. Laittaa väärennetyt hintalaput feikkitoppeihin?
"Hän lähetti topin lappuineen takaisin Pariisiin...".. Todistusaineisto hävitetty. Ei kuulosta kovin hyvältä ratkaisulta. Siellä on selvästi painettu panikkinappulaa. Jotain mätää tässä jutussa on.
Mitä merkkejä suskin kauppa myy? Olen ollut siinä uskossa että se on Fiorellan tapainen pulju, paitsi moninkertaisilla hinnoilla.
Siis, myykö se oikeasti jotain pirattipaskaa överihinnoilla?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:29"]Siis, myykö se oikeasti jotain pirattipaskaa överihinnoilla?
[/quote]
Siltä vaikuttaa...
Seli seli