Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä valuu hukkaan...miten ilo ja elämänhallinta takaisin?

Vierailija
20.01.2015 |

On ollut isoja juttuja elämässä, joiden seurauksena elämä sekaisin ja masentunut olo. Motivaatio-ongelmia, keskittymisvaikeuksia. Yhtäkkiä en osaa iloita arkisista jutuista. Pakenen ja käperryn omiin ajatuksiini. Miten tästä saisi taas otteen? Käytännön vinkkejä? Minkä ajatuksen voimalla te muut nousette joka aamu sängystä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaisin auttaa, ikävä tilanne sinulla! :( Itsellä oli sama juttu, monta vuotta meni hukkaan sen takia. Apua en hakenut, mutta olisi kyllä pitänyt.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
2/5 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tähän aiheeseen vielä lisää kommentteja...

Vierailija
4/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. En tiedä. Mulla on paha olla. On ollut jo 17-vuotiaasta ja viimeaikaisten tapahtumien takia se on pinnassa taas. Koitan käsitellä asioita itse. Olen käynyt elämässäni niin paljon terapiassa, etten enää usko, että saisin niistä apua. 

En oikein usko, että tämä muuten poistuu tämä paha olo, kuin pääsemällä sen juurille ja se vaan on rankaa, veemäistä ja paskaa. Ja vaikeaa? Kun en itseasiassa yhtään tiedä, mitä möykyn nimeltä "paha olo" sisällä on? Varmaan jotain tosi negatiivisia ja pahoja tunteita. En haluaisi käydä oksentamassa niitä edes kenenkään terapeutin päälle. En varmaan itse pystyisi käymään terapiassa tekemässä niin. Siis mennä tietoisena sinne siitä, että aion taas pitää sitä edessäni istuvaa lahnaa aivan paskana ja syypäänä mun pahaan oloon. Koska sellaisia nää mun juttuni ovat. Sairasta, itsekin tiedän.

Vierailija
5/5 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto lääkäriin ja pyydät lääkitystä, olosi helpottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi