Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko syöt kcal päivässä ja painosi?

Vierailija
20.01.2015 |

1500 kcal, 55kg. 40v. Liikuntaa 1-2krt viikossa, kevyt työ. Sopiva mulle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Pitäiskö tässä vielä kaloreita laskea? Jotain rajaa hei naiset, jos paino ei ole ongelma, lopeta tommonen pelleily! Vittu mitä hommaa nykyään ja kaikki tämähän siirtyy suurimmaksi osaksi kiitos median, myös äitien kautta tyttölapsiin!?! Tosi tervettä! Katelkaa vähemmän niitä muotilehtiä, blogeja ja kaikkea shaissea mitä TV:stä tulee.

Vierailija
22/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 ja 46 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:33"]

Voi hyvää päivää! Pitäiskö tässä vielä kaloreita laskea? Jotain rajaa hei naiset, jos paino ei ole ongelma, lopeta tommonen pelleily! Vittu mitä hommaa nykyään ja kaikki tämähän siirtyy suurimmaksi osaksi kiitos median, myös äitien kautta tyttölapsiin!?! Tosi tervettä! Katelkaa vähemmän niitä muotilehtiä, blogeja ja kaikkea shaissea mitä TV:stä tulee.

[/quote]

Mä kyllä kattelen tätä etureppua, jenkkakahvoja ja muhkupeppua. Ei kiitos, haluan eroon. Samalla opetan terveellisen ruokavalion ja liikunnan ilon lapsille, en aio märistä painosta lasten kuullen.

Vierailija
24/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laskenut kilokaloreja ja olen normaalipainoinen. Syön sen verran kuin on nälkä, mutta en enempää.

Vierailija
25/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laske, noin 60kg

Vierailija
26/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 1200kcal päivässä. Painan tällä hetkellä 200kg ja paino on nousussa. Urheile paljon ja teen rankkaa fyysistä työtä.

Vierailija
27/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:33"]

[/quote]

Mä kyllä kattelen tätä etureppua, jenkkakahvoja ja muhkupeppua. Ei kiitos, haluan eroon. Samalla opetan terveellisen ruokavalion ja liikunnan ilon lapsille, en aio märistä painosta lasten kuullen.

[/quote]

NII-IN, lue uudestaan mitä kirjoitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi