Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut herätä aamuyöllä ja silmät lurpsii jo yhdeksältä illalla

Vierailija
07.11.2021 |

Mitä hittoa tämä nut on, tätäkö se vanhuus nyt teetti.
Sisäinen kello on kyllä jännä, se toistaa nämä asiat joka pv, ellei sitä väkisin taas totuta eri rytmiin.
Minä en tykkää tästä aamuvirkkurytmistä, koska olen yksinäinen enkä pysty edes ulkoilemaan huonojen jalkojen takia. Päivästä tulee pitkä ja television varhaisaamun kakkukuninkaat ei korvaa unta.

Tulipas jaaritus, sori. Väsyttäisi vielä mutta ei tule uni, joskus viideltä heräsin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keitän kahvin, syön aamupalan ja jo onnistuu uni uudestaan.

Vierailija
2/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihana mennä illalla ajoissa nukkumaan ja nousta ajoissa.

Iltavuorot sekoittavat rytmiä.

Menin eilen klo 22 nukkumaan ja heräsin klo 6.

Mikä ap:n jaloissa, jos ovat huonot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa?

Vierailija
4/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile melatoniinia unirytmin tahdistamiseen, sitä saa ruokakaupan vitamiinihyllystä tai apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
5/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeasti väsyttää niin uni tulee vaikka väkisin. Jotenkin pitäisi saada sitä fyysistä rasitusta aloita vaikka avantouinti sehän on helppoa kun jo herääkin ajoissa saa nähdä muitakin aamuvirkkuja avannolla.

Vierailija
6/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen rentouttaa.

Vierailija
7/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihana mennä illalla ajoissa nukkumaan ja nousta ajoissa.

Iltavuorot sekoittavat rytmiä.

Menin eilen klo 22 nukkumaan ja heräsin klo 6.

Mikä ap:n jaloissa, jos ovat huonot?

Nivelrikko. Välillä on huonommat välillä vähän paremmat. Voi olla lisäksi nivelpsori, siitä ei vielä diagnoosia. Ja ties mitä muuta.

Ylipaino ei paranna as. Jalat io ihan oudon mallisetkin.

Nämä terveysongelmat ja paino on semmoinen oravanpyörä, molemmat pahentavat toisiaan.

Minun kai hankittava rollaattori että voisin ulkoilla.

Vierailija
8/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oikeasti väsyttää niin uni tulee vaikka väkisin. Jotenkin pitäisi saada sitä fyysistä rasitusta aloita vaikka avantouinti sehän on helppoa kun jo herääkin ajoissa saa nähdä muitakin aamuvirkkuja avannolla.

Kierittelemälläkö menen rantaan kun en jallilla pääse eikä ole sutoa. Eikä ole jäätäkään vielä. 😀

Vierailija
9/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään nyt vielä rautalangasta. Ei sinua oikeasti väsytä, vaan kärsit hapen puutteesta ja siksi on vetämätön olo ja haukotuttaa pitkin päivää. Tee jotakin mikään muu ei auta. Älä keksi tekosyitä olla tekemättä mitään.

Vierailija
10/10 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä avantouimarit käyvät uimassa vuoden ympäri sitä paitsi tässä kohtaa ei ole koskaan jäätä mietipä sitä joutessasi. Jos et saa mitään kyytiä hankittua niin hae vaikka apua avuttomuuteen terveydenhoitajalta kyllä niitä keinoja on. Liikkumattimuus on niitä suurimpia terveysriskejä siksi he antavat mielellään ohjausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi