Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatana! Taas tilanne, eikä mies puuttunut mitenkään

Vierailija
20.01.2015 |

Eli meillä olen raskaana ja kaksi isompaa lasta. Mies toivoi kolmatta ja sanoi, että hoitaa isompia. No. Tänään mua palellut ja särkenyt päätä koko päivän, kerroin töistä tullessa tästä miehelle. Sitten kun lapset leikki rauhakseen olohuoneessa ja mies laitteli leipiä itselleen keittiössä päätin että menen suihkuun jotta helpottaisi oloa. Kuulin että olkkarissa alkoi äänet kohota, että taas erimielisyyttä lapsilla keskenään(myös väsyjä päiväkotipäivän jälkeen), no tiesin että mies siinä lasten lähellä että jatkan suihkua normaalisti. Hetken päästä hirveä huuto, ensin isompi sitten myös pienempi. Isompi tulee itkien ja jalkaa pidellen suihkuun että pienempi puri kovaa jalkaan, tuli kslt jäljet. Minä kiireellä suihkusta pois....mies yhä keittiössä ja söi leipiä, huokaili että hohhoijaa taas pitää tapella, ettekö voi leikkiä tappelematta? Sanoin, miksi ei mennyt väliin kun kuuli että riita alkamassa ja tietää että aina päättyy tuollaiseen jos aikuinen ei mene siihen. Mies tokaisi, että mitäs itse meet suihkuun keskellä päivää, mee itse niiden väliin.

AINA! Mies ei puutu ja kasvata, neuvo ja opeta... Sitten tokaisee mulle että tee itse, vaikka mies olisi lasten vierellä. Kinlä kuvan antaa ylipäätään isästä lapsille? Ilmanko tulee mun perässä suihkuun otkemään. Vituttaa mies niin. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muakin naurattaa otsikko, sillä laitoin :) niin, miksi teen? Olen toivonut s,usta alkaen kolmea lasta ja miettinyt, että vaadinko itse liikoja kun klen tyytymätön mieheen? Tuntuu, että vaikea ymmärtää onko hän millainen...toisaalta laittaa ruokaa ja vie lapsia ulos, suukottaa ja lukee iltasatuja, toisaalta ei osaa/viitsi(?) kasvattaa ja haastavissa tilanteissa vetäytyvä. Eli vie ulos mutta menee vessaan asioimaan kun pitäisi auttaa lapsille vaatteet päälle ti ei selvitä riitatilaneita... Ap

Vierailija
2/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh miehet osaa ottaa vähän rennommin, ei ne näe poikien kinastelussa muuta kuin "pojat on poikii, antaa niitten kinastella". Mäkin välillä nillitän miehelleni miksei tajunnut niistää lapsen nenää yms. ja sitten tajuan, että eihän se maailma siihen kaadu jos vähän on räkää poskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika;) niin just mietin, että odotsnko liikoja taitoja mieheltäni? Toisaalta, miksi isä ei osaisi ja viitsisi kasvattaa siinä missä äitikin? Olisi mielenkiintoista kuulla miten muissa perheissä. Tottakai kaikkeen ei tarvitse puuttua mutta jotain kykyä ja sennetta pitäisi olla, ymmärrystä että opettaa ja rajoittaa lapsia eikä aina anna mennö fyysiseksi tappeluksi. Mies sanoi kerran, että oppivatpahan puolustamaan otseään. Mutta onko hyvä oppia ratkomaan tilanteet aina väkivalloin eikä keskustellen ja sovittelemalla? Ap

Vierailija
5/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, kiten teillä muilla ja miten kun tilanteessa toimisitte? Ap

Vierailija
6/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ap:lla ja miehellä ikää?

Vierailija
7/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka miehen kanssa, mutta todennäköisesti ei ole eka kerta. Vilpitön virtuaalinen jaxuhali ap:lle!

Vierailija
8/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 33, mies 40. Ap

Vierailija
9/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ei puuttuneet tappeluihin kuin silloin, jos meteli meni ihan mahdottomaksi. Isä tuli hengarin kanssa uhkailemaan, että jos ei meteli lakkaa, niin saatte tästä. Kertaakaan ei saatu siitä hengarista, sen verran vakuuttava isä osasi olla. 

Luonnonlaki on sellainen, että jos lapsia on kaksi tai enemmän, ne tappelee. Jossain vaiheessa se tappelu loppuu. Itse lopetin tappelun murrosiän kynnyksellä kun huomasin, että vuotta nuoremmasta pikkuveljestä on tulossa tasaveroinen vastus. Veljet tappeli vielä siinä vaiheessa, kun olin itse lukiossa. 

Parempi olla sekaantumatta niihin lasten tappeluihin, kyllä ne selvittää ne välinsä. Pienempi oppii kyllä käyttämään apuvälineitä jos voimat ei riitä. Munkin pikkuveli otti usein tuolin avuksi ja huitoi sillä :-D

Vierailija
10/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että puuttumalla ja neuvomalla opetaan lapsille tärkeitä taitoja kun itae eivät löydä keinoja setviä tilannetta ilman fyysistä yhteenottoa. Ap

Vierailija
11/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kylppärin ovi lukkoon kun menet suihkuun. Mukelot oppivat nopeasti samoin kuin miehesi.

Vierailija
12/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tappelemalla puolustautumaan opi. Ne oppii vaan sen, että kukaan ei ole minun puolellani. Se on lapselle aika ikävä olo. Aikuiselle myös.

Vierailija
13/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:49"]

Eli meillä olen raskaana ja kaksi isompaa lasta. Mies toivoi kolmatta ja sanoi, että hoitaa isompia. No. Tänään mua palellut ja särkenyt päätä koko päivän, kerroin töistä tullessa tästä miehelle. Sitten kun lapset leikki rauhakseen olohuoneessa ja mies laitteli leipiä itselleen keittiössä päätin että menen suihkuun jotta helpottaisi oloa. Kuulin että olkkarissa alkoi äänet kohota, että taas erimielisyyttä lapsilla keskenään(myös väsyjä päiväkotipäivän jälkeen), no tiesin että mies siinä lasten lähellä että jatkan suihkua normaalisti. Hetken päästä hirveä huuto, ensin isompi sitten myös pienempi. Isompi tulee itkien ja jalkaa pidellen suihkuun että pienempi puri kovaa jalkaan, tuli kslt jäljet. Minä kiireellä suihkusta pois....mies yhä keittiössä ja söi leipiä, huokaili että hohhoijaa taas pitää tapella, ettekö voi leikkiä tappelematta? Sanoin, miksi ei mennyt väliin kun kuuli että riita alkamassa ja tietää että aina päättyy tuollaiseen jos aikuinen ei mene siihen. Mies tokaisi, että mitäs itse meet suihkuun keskellä päivää, mee itse niiden väliin.

AINA! Mies ei puutu ja kasvata, neuvo ja opeta... Sitten tokaisee mulle että tee itse, vaikka mies olisi lasten vierellä. Kinlä kuvan antaa ylipäätään isästä lapsille? Ilmanko tulee mun perässä suihkuun otkemään. Vituttaa mies niin. 

[/quote]Mikä idea on kirjoitella ja kysellä tämänlaisia asioita jossain nettifoorumilla???????????

Vierailija
14/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina niin onnellinen omasta miehestä kun luen näitä. Kiitos ap.

Vierailija
15/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset tulee perässä suihkuun ja joka paikkaan. Ikinä ei isältään kysy neuvoja tai apua. Aina äiti, äiti, äiti.

Vierailija
16/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasi hoitaa kolmatta ja sinä uskoit? Tuskin tämä ensimmäinen lusmukerta oli.

Vierailija
17/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet kolmannen lapsen tuolle miehelle jos hänen passiivisuutensa kasvattajana on jo tiedossa?

Vierailija
18/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mua naurattaa tuo otsikko :D "saatana!"

Vierailija
19/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piä uskua kaikkea, mitä mies pilluntuskissaan lupailee ja ehkäisyttä ajelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi