Olen koodannut koko päivän, kysy minulta jotain
Kommentit (28)
Miksi koodaat la kun se on vapaapäivä? Onko ergonomia kunnossa? Mikä kieli?
Vierailija kirjoitti:
Arkisin koodaan tylsiä työjuttuja. Sen sijaan viikonloppuisin on aikaa tehdä omia projekteja:)
Kielenä on Python ja ergonomia on kunnossa kun keväällä tuli ostettua uusi sähköinen pöytä, työtuoli sekä kahden ulkoisen näytön setup. Kyllä kelpaa.
Ootko semmonen kynäniska kokiksen lipittäjä
Vierailija kirjoitti:
Ootko semmonen kynäniska kokiksen lipittäjä
Olen. Painoa 61 kiloa ja juuri join päivän toisen kokiksen
Mahtaako olla kalun koko +366% zoom-näppäimen avustuksella sekä onko isohko sontakasa osunut lähimmäisenä sijaitsevan tuulettimen moottorisiipiprolleihin lähiaikoina much?
Python on skriptauskieli, jolla ei tehdä aikuisten oikeita ohjelmia. Jotkut ylilautajonnet tuhertelee sen kanssa. Mode pistä ketju lukkoon ja ikibannit apeelle.
Uskallanko painaa enter nappulaa?
Koodaus on koukuttavaa. Missä sä olet oppinut koodaamista?
Vierailija kirjoitti:
Python on skriptauskieli, jolla ei tehdä aikuisten oikeita ohjelmia. Jotkut ylilautajonnet tuhertelee sen kanssa. Mode pistä ketju lukkoon ja ikibannit apeelle.
C++ muumio ilmoittautui lankaan
Minä ainakin opin kaiken koulussa, joka koostui moottorisiipiprolleista kiinnitettynä erinäisiin tuuletinjärjestelmiin, joihin oli jo kouluun saapuessani osunut suurehko määrä sontakasoja joissa osittain sulaneita porkkananpalasia +366%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkisin koodaan tylsiä työjuttuja. Sen sijaan viikonloppuisin on aikaa tehdä omia projekteja:)
Kielenä on Python ja ergonomia on kunnossa kun keväällä tuli ostettua uusi sähköinen pöytä, työtuoli sekä kahden ulkoisen näytön setup. Kyllä kelpaa.
Ei kannata koko ajan koodata. Luovuus menee ja elämä ohi. Mä käytän viikonloput huolella liikuntaan ja sosialisointiin.
Missä ovat Antti Hanhivaara ja Aili Sarpio?
Mikään ei ole niin tärkeää kuin koodaus, eikä sekään ole kovin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata koko ajan koodata. Luovuus menee ja elämä ohi. Mä käytän viikonloput huolella liikuntaan ja sosialisointiin.
Mä joudun sosialisoimaan töissä kokoajan. Viikonloput on hyvä käyttää rentoutumiseen ja itsekseen olemiseen. Ja kuntoilen toki myös:)
-ap
Millaisia projekteja tykkäät vapaa-ajamasi tehdä? Oletko opetellut 3D mallinnusta tai piirtämistä koodauksen yhteydessä?
nFoo ei koskaan kuole vai kuoleeko?