Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saton kämppä ilman asumisrauhaa

Vierailija
06.11.2021 |

Jumalauta että tapellaan, kirutaan, siirretään huonekaluja, tömistellään ymym

Ilmeisesti olen estetty asioimasta isännöitsijän kanssa.

Luulen jossain kohtaa jotain hässäkkää tulossa.

Mites te muut hoidatte tällaisen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tallentaa.

Vierailija
2/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin estetty? Mitä hässäkkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Vuokralla on ihan turha alkaa tappelemaan tuollaisista jutuista. Itseasiassa myisin myös, jos olisi tuollaisia ongelmia, eli asumismuodolla ei ole väliä.

Vierailija
4/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun myös satolla. meillä koirat haukkuu 24/7 kesällä helposti 40 lämmintä ja nyt 22 astetta eli kauhulla odotan taas talvea. ainoa mikä toimii niin vuokran nostaminen.

Vierailija
5/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois. Vuokralla on ihan turha alkaa tappelemaan tuollaisista jutuista. Itseasiassa myisin myös, jos olisi tuollaisia ongelmia, eli asumismuodolla ei ole väliä.

satolla ei ole vuokravakuutta. jos ei löydy pk seudulla asuessa sellaiset 1400-2000 euroa ylimäärästä ei voi muuta kuin valittaa samalla koettaen etsiä töitä jotta saisi rahaa.

Vierailija
6/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappeleeko ap vai kuka?

Vierailija
7/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äsken huudettiin saatanaa rappukäytävässä. Valitettavasti tunnen tämän melko kaprikkelin tapauksen jo vuosien takaa toiselta paikkakunnalta.

Oven karmit ja elementit helisee kun mies suuttuu.

Olen kyllästynyt paskoihin terroristeihin.

Vierailija
8/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, äsken huudettiin saatanaa rappukäytävässä. Valitettavasti tunnen tämän melko kaprikkelin tapauksen jo vuosien takaa toiselta paikkakunnalta.

Oven karmit ja elementit helisee kun mies suuttuu.

Olen kyllästynyt paskoihin terroristeihin.

"paskoihin terroristeihin" :D 

kunnon äksöniä tuntuu siellä olevan!

Vierailija
9/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin valittaa ihan omistusasunnossa asuessa naapureista jotka möykkäsi lähes joka yö klo 24-02, tulos: iaännöitsijä, selvittämättä asiaa, uhkasi minua osakkeeni haltuunotolla ja niinpä myin asuntoni n. 2 kuukaudessa ja muutin eri kuntaan. Taakse jäi Kallion huumehörhöt eli loppu hyvin, kaikki hyvin.

Vierailija
10/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kaprikkeli?

Vierailija
11/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait joka asuntoon jotain meluamista kuuluu. Ikävimmät ovat yöaikaan sattuvat. Isännöitsijät eivät reakoi ilmoittamisiin vaan kehottavat itse jututtamaan naapuria.

Kun meluamista kuuluu joka tuutista (joka seinän takaa, ylhäältä ja alhaalta ja ulkoa) ei kait siinä auta kun etsiä hiljaisempi koti. Tehty on - monesti. Kun sellainen löytyy, on se niin ihanaa kun saa viimein nukutuksi!

On hyvä, että asiaa nostetaan tällaisilla foorumeilla esiin. Ja tietoisuutta tällaisesta 'hiljaisesta' naapurihäirinnästä lisätään. Sehän saattaa olla koiran haukunta tai vaikka kantapääaskellus, joista 'omistajalla' ei ole mitään aavistusta.

Jotain pientä voi tehdä helpotuksekseen, mm. lisätä tekstiileitä (verhot, paksut matot,..), vastamelua, korvatulpat,..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan