Saton kämppä ilman asumisrauhaa
Jumalauta että tapellaan, kirutaan, siirretään huonekaluja, tömistellään ymym
Ilmeisesti olen estetty asioimasta isännöitsijän kanssa.
Luulen jossain kohtaa jotain hässäkkää tulossa.
Mites te muut hoidatte tällaisen?
Kommentit (11)
Miten niin estetty? Mitä hässäkkää?
Muuta pois. Vuokralla on ihan turha alkaa tappelemaan tuollaisista jutuista. Itseasiassa myisin myös, jos olisi tuollaisia ongelmia, eli asumismuodolla ei ole väliä.
asun myös satolla. meillä koirat haukkuu 24/7 kesällä helposti 40 lämmintä ja nyt 22 astetta eli kauhulla odotan taas talvea. ainoa mikä toimii niin vuokran nostaminen.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois. Vuokralla on ihan turha alkaa tappelemaan tuollaisista jutuista. Itseasiassa myisin myös, jos olisi tuollaisia ongelmia, eli asumismuodolla ei ole väliä.
satolla ei ole vuokravakuutta. jos ei löydy pk seudulla asuessa sellaiset 1400-2000 euroa ylimäärästä ei voi muuta kuin valittaa samalla koettaen etsiä töitä jotta saisi rahaa.
No, äsken huudettiin saatanaa rappukäytävässä. Valitettavasti tunnen tämän melko kaprikkelin tapauksen jo vuosien takaa toiselta paikkakunnalta.
Oven karmit ja elementit helisee kun mies suuttuu.
Olen kyllästynyt paskoihin terroristeihin.
Vierailija kirjoitti:
No, äsken huudettiin saatanaa rappukäytävässä. Valitettavasti tunnen tämän melko kaprikkelin tapauksen jo vuosien takaa toiselta paikkakunnalta.
Oven karmit ja elementit helisee kun mies suuttuu.
Olen kyllästynyt paskoihin terroristeihin.
"paskoihin terroristeihin" :D
kunnon äksöniä tuntuu siellä olevan!
Itse aloin valittaa ihan omistusasunnossa asuessa naapureista jotka möykkäsi lähes joka yö klo 24-02, tulos: iaännöitsijä, selvittämättä asiaa, uhkasi minua osakkeeni haltuunotolla ja niinpä myin asuntoni n. 2 kuukaudessa ja muutin eri kuntaan. Taakse jäi Kallion huumehörhöt eli loppu hyvin, kaikki hyvin.
Kyllä kait joka asuntoon jotain meluamista kuuluu. Ikävimmät ovat yöaikaan sattuvat. Isännöitsijät eivät reakoi ilmoittamisiin vaan kehottavat itse jututtamaan naapuria.
Kun meluamista kuuluu joka tuutista (joka seinän takaa, ylhäältä ja alhaalta ja ulkoa) ei kait siinä auta kun etsiä hiljaisempi koti. Tehty on - monesti. Kun sellainen löytyy, on se niin ihanaa kun saa viimein nukutuksi!
On hyvä, että asiaa nostetaan tällaisilla foorumeilla esiin. Ja tietoisuutta tällaisesta 'hiljaisesta' naapurihäirinnästä lisätään. Sehän saattaa olla koiran haukunta tai vaikka kantapääaskellus, joista 'omistajalla' ei ole mitään aavistusta.
Jotain pientä voi tehdä helpotuksekseen, mm. lisätä tekstiileitä (verhot, paksut matot,..), vastamelua, korvatulpat,..
Taidan tallentaa.