Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tavallisia naisia löytää?

Vierailija
06.11.2021 |

Olen 25 vuotias mies joka tuskin lienee kovinkaan kuumaa valuuttaa. Kokeilin toista kertaa elämässäni avata Tinderiä kun kaikki sitä tauotta hehkuttaa. Päätin selata pari ensimmäistä kymmentä naista ja voi pyhä sylvi, toinen toistaan täydellisempiä glamour malleja ja bilekuningattaria mitä eroottisemmissa vaatteissa. Ahdistuin ja poistin sovelluksen välittömästi mutta missä tavallisia naisia oikeasti voi tavata?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körttimuseosta ja kirjastosta

Vierailija
2/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu sitä mietin itekki. Mies keski ikäinen asun pk-seudulla ei tunnu mistää löytävän tavallisia naisia.. just näitä meikattuja prinsessoja.. luulevat että ovat rikkaita.. on rahaa.. on mersu... itse niin tavallinen mies ja veloissa ja rahaa ei ole.. palkasta menee kaikki.. että en ymmärrä miten se on nykyää tällästä.. itekki poistanu tinderin enkä käy baareissa,, liia kauniita pinnallisia naisia meikäläisen makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja ja virkkauskerhoja voit koittaa.

Vierailija
4/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia naisia ei enää ole. Kaikki haluaa niitä top 10% pitkiä panomiehiä. Pahinta on olla ns 7 mies ja manletti (176-179cm) mies.

Vierailija
5/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kokemus Tinderistä oli, että se näyttää ensin juuri niitä (algoritmin mielestä) parhaimman näköisimpiä, kensties suosituismpia. Jos olisit malttanut pitää Tinderiä , voi olla että jo muutaman päivän kuluttua olisi tarjonta ollut "tavallisempaa". Noilla ensin näytetyillä glamour malleilla ja bilekuningattarilla yritettiin vain saada sinut innostumaan - ilmeisesti valtaosa miehistä olisi ollutkin innoissaan. Ja sitten kun jatkossa Tinder olisi näyttänyt niitä tavallisia naisia, olisi valtaosa miehistä kuitenkin jaksanut jatkaa selailua muistaessaan, että "olihan täällä niitä glamour mallejakin", ja siinä toivossa, että näkisi heitä uudestaan, ostaa lopulta jonkin maksullisen lisäosan...

Vierailija
6/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu sitä mietin itekki. Mies keski ikäinen asun pk-seudulla ei tunnu mistää löytävän tavallisia naisia.. just näitä meikattuja prinsessoja.. luulevat että ovat rikkaita.. on rahaa.. on mersu... itse niin tavallinen mies ja veloissa ja rahaa ei ole.. palkasta menee kaikki.. että en ymmärrä miten se on nykyää tällästä.. itekki poistanu tinderin enkä käy baareissa,, liia kauniita pinnallisia naisia meikäläisen makuun.

Vaikea uskoa, että pk-seudulla, jossa iso osa käyttää julkisia eikä edes halua autoa, olisi kaikkien oletuksena joku mersu :D 

Vierailija
7/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastot, kaupat, kahvilat, lenkkipolut, museot, liikuntapaikat, kuntosalit, tapahtumat, bussipysäkit, julkiset liikennevälineet, baarit, pubit, työpaikat, lounaskahvilat, lasten leikkipaikat, yleiset saunat, hiihtoladut, rannat, laiturinnokat, vaellusreittien nuotiopaikat ja autiotuvat, puutarhakaupat, rautakaupat, elokuvateatterit, kirjakaupat, kylänraitit, huoltoasemat, harrastuspiirit jne jne jne

Vierailija
8/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen karkkihyllyillä olen nähnyt parveilevan niitä ns. naiseja.

Vierailija
9/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika paljon vaan kotona ja mettässä. Enkä ikinä enää tinderissä.

Vierailija
10/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebrides, Alaston Suomi, tuurilla amoremi.ee, happy pancake

Vierailija
11/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta!

Vierailija
12/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin algoritmi tekee tuon tahallaan että se näyttää aluksi uusille käyttäjille naisia jotka ovat rankattu korkealle ulkonäön puolesta.

Kun selaat enemmän niin sieltä alkaa näkymään myös niitä tavallisia tai suohirviöitä.

Vierailija
13/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne täydelliset glamourmallit ja bilekuningattaret olisivat olleet livenä luultavasti ihan taviksia. Paksu meikki, tarkasti harkitut kuvakulmat ja filtterit tekevät ihmeitä.

Vierailija
14/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia naisia ei ole olemassa

Vierailija
15/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla mukavimmat naiset! Etsi vaikka kehä kolmosen ja isojen kaupunkien ulkopuolelta!

Vierailija
16/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi lähikaupunki tässä helsingin naapurissa, siellä kun käyt baarissa niin tärppää varmasti.

Vierailija
17/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäähän nuita, saako niiltä? Onkin ihan toinen kymysys.

Vierailija
18/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia naisia löytyy terveydenhuoltoalalla.

Vierailija
19/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään hiihtämässä ja Tokmannilla.

Matchailen Tinderissä, mutta kukaan miehistä ei vastaa, kun aloitan keskutelun.

Vierailija
20/22 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aika paljon vaan kotona ja mettässä. Enkä ikinä enää tinderissä.

Sama. Viihdyn parhaiten kotona ja töissä metsässä ja pellolla. Sekä tiettyjen ja harvojen harrastusten parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi