Auttaako tämä Retinoli johonkin?
Itse käyttänyt puoli vuotta, mutta en nää ihossani mitään eroa?
Kommentit (9)
Itselläni se laukaisi ruusufinnin, joten vaikutti se näköjään tuolla tavalla.
Jotkut niistä vaikuttaa paremmin kuin toiset. Itselläni eivät laimeat seerumit vaikuttaneet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut niistä vaikuttaa paremmin kuin toiset. Itselläni eivät laimeat seerumit vaikuttaneet yhtään.
Mikä vahvuus sulla?
Joskus musta tuntuu, että nää kaikki seerumit ym. ovat vaan rahastusta. Myydään hienoissa paketeissa pipetteineen. Mutta Käytän silti :D
Karmein mitä olen kokeillut on se mikroneulaus. Hirveetä!
Mulla alkuun nostivat epäpuhtaudet pinnalle eli finnejä tuli. Retinoli paransi siis sisältäpäin. Sitten iho parani kauttaaltaan, tuli pehmeämmmäksi ja rypyt pienenivät. Ikää 56 v. Jatkan käyttöä.
Itse alotin retinolin käytön ryppyjen ehkäisyn vuoksi, mutta huomasin ensimmäisenä sen tasoittavan ihonväriä (mulla on auringosta tulleita pigmenttimuutoksia). Iho vaan meinaa kuoriutua retinolin vaikutuksesta :(. Jostain luin, että se on epätoivottava vaikutus ja kertoo ihon ärsyyntymisestä.
Muistakaahan sitten käyttää päivällä aurinkosuojavoidetta (myös talvella), retinoli herkistää ihoa auringolle. Meikkivoide ei ole riittävä suoja.
Sama juttu, käyttänyt 25-vuotiaasta saakka, täytän kuukauden päästä 28 ja juonteet silmien ympärillä ovat syventyneet ja lisääntyneet.