Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kasvojen varjostus apua?

Vierailija
20.01.2015 |

en ole koskaan varjostanut kasvoja mutta nyt tilasin itselleni väripaletin juurikin tähän tarkoitukseen. pelottaa että kasvoista tulee läikikkäät, en ole tottunut laittamaan tummempaa väriä naamaani kuin meikkivoide. onko ivnkkejä miten aloittelijan kannattaa aloittaa varjostelu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juurikaan varjosta kasvojani. en osaa. en voi auttaa.

Vierailija
2/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy paljon ohjeita. Riippuen myös mitä osia kasvoista haluat korostaa ja minkä muotoinen pää sinulla on.

Vierailija
4/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääni on melko pyöreä, olisi kiva saada poskipäitä vähän esille.

Vierailija
7/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas paljon toi muija läträä valokynällä?

Vierailija
8/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahh

Vierailija
9/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy paljon suomenkielisiä meikkiguruja, mm. Maanomeikkaa, MizzAnniekat, Ida makeup ja monia muita. Sieltä vaan ettimään, kasvojen varjostuksesta löytyy paaaaljon videoita suomeksi.

Vierailija
10/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon miettinyt että pitääkö aina varjostajilla olla supertäydellisessä kuosissa iho että onnistuu? iho on ok muttei täydellinen siksi jättänyt varjotukset tekemättä

Vierailija
11/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en osaa...

Vierailija
12/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän joka päivä sekä varjostus- että valoväriä. Arkena ei muuta meikkiä olekaan kuin punoituksen peitevoidetta, varjostusta ja valoa sekä ripsari. 

Varjostusvärin tärkein ominaisuus on, ettei se saa olla kiiltävä (muuten se pikemminkin korostaa kuin varjostaa, vaikka olisikin ruskehtava), ja siksi useimmat aurinkopuuterit ei käy. Ja sopiva omaan ihonsävyyn: ei kellertävää kylmänsävyiselle iholle eikä harmahtavanruskeaa lämpimänsävyiselle. Vääränsävyinen tai tummuusasteinen väri tekee likaisen ja sairaan näköiseksi, eikä näytä luonnollisilta varjoilta. 

Se minne varjostusväriä laitetaan, riippuuu kasvojen muodosta ja siitä mitä haluaa peittää. Itselläni on aika muodoton pallonaama, joten laitan poskiluiden alle tuomaan illuusiota erottuvista poskiluista. Lisäksi varjostan iän myötä vähän roikahtaneita leukaperiä sekä leuan alustasta kaksoisleuan alkua. Minulla on myös hyvin leveä nenä joten sen sivut varjostan, ja nenän keskelle sitten korostusväriä.

"mä oon miettinyt että pitääkö aina varjostajilla olla supertäydellisessä kuosissa iho että onnistuu? iho on ok muttei täydellinen siksi jättänyt varjotukset tekemättä"

Ei mitenkään todellakaan tarvitse olla ihon erityisen hyvässä kunnossa. Valovärien kanssa on vähän tarkempaa, koska se kimalle helposti tuo enemmän esiin epätasaisuudet ja näppylät ja isot huokoset. 

Vierailija
13/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla ihon superkuosissa välttämättä, mutta kannattaa satsata kunnon pohjatuotteisiin. Luonnollinen, mutta sopivasti peittävä laadukas meikkivoide ja peitevoidetta ogelmakohtiin. Ja tosiaan googleta, ohjeita on netti aivan pullollaan. 

Vierailija
14/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä uskallan tänään kokeilla!

Vierailija
15/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten  varjostusvärit sitten häivytetään? itsellä ihan nestemäinen paletti joka on täysin korkkaamatta, pelkään tosiaan niitä läikkiä?

Vierailija
16/16 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:59"]

miten  varjostusvärit sitten häivytetään? itsellä ihan nestemäinen paletti joka on täysin korkkaamatta, pelkään tosiaan niitä läikkiä?

[/quote]

Nestemäinen luultavasti vaatii alleen meikkivoiteen, johon sen voi häivyttää. Itse käytän aina puuterimaisia, joko paljaalle iholle tai jos on meikkipohjaa niin puuterin päälle. Puuterimaiset on hyvin helppo saada luonnollisen näköisesti isolla siveltimellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä