Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokaupasta! Help!

Vierailija
08.09.2006 |

Tilasimme auton heinäkuun lopulla, luvattiin saapuvaksi kuukauden kuluttua (syyskuun alkupäivät). Tilaushetkellä voimassa oli automerkin tarjous bensasta kaupan päälle.



Nyt auton tulo kuitenkin vaan viivästyy, vielä n. 1kk. Automerkillä on uusi tarjous, joka on " yllättäen" paljon parempi kuin tuo bensatarjous joka tilaushetkellä oli voimassa.



Onko mahdollista saada tämän uuden kaupanpäällistarjouksen tähän kauppaan? Voimmeko vaatia sitä? Varsinkin kun auton tulo kestää ja kestää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos toimitus on viivästynyt noin paljon.

Vierailija
2/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kun olette jo kauppasopimuksen allekirjoittaneet?



Mitä siihen on kirjoitettu auton toimituspäiväksi? Entä viivästyssakoksi? Epäilen, ettei mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutettuja ette ole muuhun kuin kaupantekohetkellä olleeseen tarjoukseen, sekä erikseen myyjän kanssa sovittuihin asioihin.



Kaikki sovittu täytyy/kannattaa olla paperilla.

Aikoinaan ostimme uuden Toyota Corollan Lohjan autokeskuksesta, myyjän(oli vielä joku päällikkö) kanssa suullisesti sovittiin ensihuollon alennetusta hinnasta, ei kuitenkaan suostunut kertomaan mikä se olisi. Kun mieheni vei auton ensihuoltoon, häippäsi myyjä kiireesti pois paikalta ja huollosta jouduimme maksamaan täyden hinnan.

Valitus Toyotan maahantuojalle ei tuottanut tulosta, vain " olan kohautuksen" .

Vierailija
4/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan saatu sieltä tosi huonoa palvelua, ei enää ikinä käytetä niiden palveluksia.

Vierailija
5/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupankirjoitushetki ratkaisee

Vierailija
6/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Lohjan Toyota-liike tosiaan on todella huonon palvelun paikka, yksi Yaris Verso sieltä uutena ostettiin, enää emme sinne mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan on ongelma. Auton tilaussopimuksessa päivämäärä on 12.9., nyt siis viivästyy 1kk siitä. Ainakin kysyä aiomme, vaikka sen jo melkein tietää mikä on vastaus. Kyllä jotain kompensaatiota saisi silti tulla jollei tätä.

Vierailija
8/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitto kuluttajaneuvojalle/asiamiehelle auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti asia vaan puheeksi. Kysyt myyjältä vaikka että ' Mitä tekisit itse yksityishenkilönä tässä tilanteessa?' tms.

Vierailija
10/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina mene just niin päivälleen:

-ette ole autoehtaan/maahantuojan ainoita asiakkaita

-auto saapuu maahan kaukaa

-kaikkea hoitaa IHMISET, ei koneet



Ihmeellisiä ruikuttajia ihmiset on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa mikä kauppa, kyllä pitää saada jotain hyvitystä jos sovittu odotusaika tuplaantuu. Ihan kuin asiakasta PITÄISI kiinnostaa se, että on muitakin asiakkaita tai autotehtaan/maahantuojan vaikeudet. Ei todellakaan. Ymmärrätkö, kyse on kuitenkin KALLIISTA hankinnasta.

Vierailija:


Ei se aina mene just niin päivälleen:

-ette ole autoehtaan/maahantuojan ainoita asiakkaita

-auto saapuu maahan kaukaa

-kaikkea hoitaa IHMISET, ei koneet

Ihmeellisiä ruikuttajia ihmiset on!

Vierailija
12/12 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei se aina mene just niin päivälleen:

-ette ole autoehtaan/maahantuojan ainoita asiakkaita

-auto saapuu maahan kaukaa

-kaikkea hoitaa IHMISET, ei koneet

Ihmeellisiä ruikuttajia ihmiset on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä