Urheilurintsikat välttämättömät?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että onko pienirintaiselle välttämätön hankinta? Olen vähätuloisena pärjäillyt ilman, kun olen käynyt vain naisille tarkoitetuissa jumppapaikossa, mutta pitäisikö silti hankkia?
Kommentit (21)
Kysymys AP:lle: Miksi vain naisille tarkoitetussa paikassa mielestäsi voi olla ilman urheilurintsikoita (tarkoitatko ilman rintsikoita vai tavallisilla rintsikoilla?) mutta molemmille tarkoitetussa paikassa pitäisi olla urheilurintsikat?
Mun pienet B75- rinnat hölskyy juostessa tai hyppiessä inhottavasti jos ei oo urheilurintsikoita.
Kyllä ne hyvät ois. Niitähän myytiin Lidlissä ainakin viime viikoilla :) mutta eihän sun pakko oo. Ite joskus ollu salilla tavallisissa rintsikoissa kun unohtanut urheilurintsikat, mut kyllä jälkimmäisissä huomattavasti mukavampaa.
Mulla on AA-kuppi ja käytän silti urheilurintsikoita. Tuen puolesta riittäisi kyllä tavallisetkin, mutta en halua pinttynyttä hikeä arkiliiveihin + urheillessa urheiluliivit on huomattavasti mukavammat, kun mikään sauma tm. ei hierrä. Stadiumissa oli nyt urheiluliivejä alennuksessa kympillä jos halpoja etsit :).
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:30"]
Kysymys AP:lle: Miksi vain naisille tarkoitetussa paikassa mielestäsi voi olla ilman urheilurintsikoita (tarkoitatko ilman rintsikoita vai tavallisilla rintsikoilla?) mutta molemmille tarkoitetussa paikassa pitäisi olla urheilurintsikat?
[/quote]
Niin olen siis treenannut välillä *gasp* ilman liivejä ja välillä tavallisten kanssa. Ilman mitään en kehtaisi olla miesten läsnäollessa, mutta ei kukaan kyllä muutenkaan ole kiinnittänyt huomiota nänneihini, kun kaikki keskittyvät omaan treeniin. Minulla on AA-kuppi.
Musta ainakin on vähän ällöä, jos salilla/jumpassa tavalliset rintsikat.
Mä oon ainakin pärjänny ihan hyvin ilman. Kyllä mulla sellaiset on, mutten oo käyttänyt. Ehkä jos teen jotain hyppelehtivää liikuntaa, ne voisi olla ihan mukavat. Mutta lenkille lähtiessä niitä ei tarvitse. En muutenkaan käytä rintaliivejä koskaan. Mulla on varmaan B70 tai jotain. En tiiä. Rinnat on kiinteät ja pyöreät, eikä roiku yhtään.
Toistaiseksi pystyn nauttimaan juoksusta alasti, paitsi juoksukengät on jalassa. Hiukan kyllä pelottaa, miten käy kun ikää tulee. Jos alkaa pomppia ja hölskyä liikaa, on kai annettava periksi. Sääli, sillä mikään ei voita syntymäpukua juoksuasuna.
Aika jännä että kaikki luulee, että ainoo vaihtoehto on tavalliset rintsikat :D Senkin isotissit! Ite ainakin aattelin heti että kyse on rintsikattomuudesta. Ite oon ollu (kävely)lenkillä ilman, mukavampaa. T. A-kuppi
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:48"]
Toistaiseksi pystyn nauttimaan juoksusta alasti, paitsi juoksukengät on jalassa. Hiukan kyllä pelottaa, miten käy kun ikää tulee. Jos alkaa pomppia ja hölskyä liikaa, on kai annettava periksi. Sääli, sillä mikään ei voita syntymäpukua juoksuasuna.
[/quote]
Pienirintainen ei välttämättä tarvitse liivejä, eikä siitä tarvitse vitsiä vääntää. Kaikilla ei hölsky juostessa. Eikä oo muuten ollenkaan epäsiveellisen näköistä. Ei musta ainakaan kukaan ole edes huomannut, etten käytä liivejä. Niin on mukavampi. Mun mielestä on väärin yliseksualisoida ja sanoa saatanan riivaamaksi naisen normaalia rintojen muotoa. Ihan sama juttu miesten haaruksen pullotuksessa. Antaa pullottaa. Eihän ne sille mitään voi.
Asiaa kun miettii, niin jos vaikka tekee jotain sellaista missä suurimmalla osalla hölskyy, mutta itsellä ei. Niin luulisi ajan kanssa se treeni vaikuttavan niihin rintoihin, jos ei kunnon tukea ole. Eri asia varmaan, jos vertaa vaikka juoksua ja punttien nostoa, mutta mä en treenaisi ilman kunnon urheilurintsikoita.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:58"]
Jos haluat riipputissit, niin älä käytä
[/quote]
Tulee riipputissit, vaikkei hölsky? Jos rinnat ovat vain hitusen suuremmat kuin miehillä.
Jos pärjäät ilman niin mikäs siinä. Itse kyllä (pienirintaisena myöskin) en haluaisi olla ilman. Vaikka rinnat on pienet niin nyt varsinkin imetyksen jälkeen ne hyppii inhottavasti juostessa. Urheiluliivien kanssa pysyy hyvin paikallaan. Toki normirintikoitakin voisi käyttää urheillessa mutta niitä harvoin löytää tarpeeksi mukavia, ettei mistään hierrä tai kiristä liikkuessakaan. Samoin olkainten pitäisi olla irrotettavat että saa takaa ristiin, muuten saa olla kokoajan nostelemassa olkaimia.
Oikeastaan pistää miettimään, miksi käytämme arjessa niin epämukavia rintsikoita - ketjussa kun useimmat sanovat niitä epämukaviksi ja itsekin koen niin. Pidemmille bussimatkoillekin olen jättänyt rintsikat pois ja laittanut sellaisen paidan, ettei puutetta huomaa. Saatan ostaa kokeeksi ne urheiluliivit. :)
Ap
Pärjäät ilman. Oli sitten nausille tai miehille tarkoitettu paikka.