Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on ihastunut mieheeni

Vierailija
20.01.2015 |

Otsikossa ilmennee siis ongelmani. 

Tässä mistä kaikki alkoi:

Minä ja bestikseni työskentelemme samassa työpaikassa, jonne tuli komea mies noin yleisten standardien mukaan. En aluksi ollut millään tavalla kiinnostunut tästä miehestä ajattelin vain noh se on komea mutta meillä ei ole mitään yhteistä. Kaiken huipuksi ystäväni flirttaili tälle miehelle kokoajan työpaikalla mikä oli mielestäni häiritsevää koska ystäväni poikaystävä on myös hyvä ystäväni. Aikaa kului n.1 vuosi ja sain kuulla ystäväni pikkutyttömäisiä hihityksiä kuinka tämä "uusi mies" oli iskenyt hänelle silmää ja flirttaillut.

Aina kun kysyin no millä tapaa hän flirttailee ystäväni ei osannut sanoa mitään, muutenkin tuntui että hän keksi kaiken omasta päästään. Tämä mies käyttäytyi minua kohtaan hyvin pidättäytyväisesti ja tylysti. Ihmettelin tätä usein. No kuulin sitten eräissä pikkujouluissa toiselta työkaveriltani että tämä mies oli kysellyt ystävältäni johon oli ilmeisesti ystävystynyt millainen ihminen minä olen ja ystäväni oli pokalla valehdellut seuraavia asioita minusta.

-Olen yksinhuoltaja.. no en ole sillä minulla ei ole lapsia (ei millään pahalla siis ketään yh-äitejä vastaan)

- Harrastan holtittomasti irtosuhteita sillä nuoruuteni on sisältänyt hyväksikäyttöä.

Siinäpä se.. näillä muutamilla sanoilla ystäväni oli ilmeisesti saanut minut näyttämään tämän miehen silmissä vastuuttomalta, kun sain tietää tästä asiasta pidin töissä pienen yksityisen palaverin. Henkilön kanssa joka kertoi minulle mitä paras ystäväni oli kertonut sekä ystäväni kanssa. Keskustelujen jälkeen sanoin että ystävyytemme päättyy ellei kaverini kerro miksi valehteli minusta näitä kummallisia asioita. Hän pisti kaiken kovan humalan piikkiin ja asia jäi silti kaihertamaan mieltäni, miksi hän valehteli tuollaisia asioita minusta itselleni vieraalle miehelle. 

No tämän jälkeen, mies muuttui minua kohtaan ystävälliseksi ja pyysi treffeille. Kävimme ulkona ja viilensin välejäni ystävääni. Pahan riidan yhteydessä tähän ystävääni, ystävä kertoi nyt uudelle seurustelu kumppanini parhaalle kaverille minun oikean salaisuuden. Tämä hiersi tietysti välejämme poikaystäväni kanssa.

Annoin ystävälle anteeksi ja jatkoin elämääni. Lopetin vanhassa työpaikassani ja olen paremmassa työssä nykyään. Viime viikonloppuna kuulin parhaan kaverini poikaystävältä että ystäväni on kertonut haluavansa erota ja on ihastunut uuteen mieheen. Pelkään tämän olevan minun mieheni koska viime aikoina mieheni on näyttänyt mietteliäältä ja ollut todella vaisu. Ällöttävä ajatus, laitoin äsken viestiä ystävälleni ja kerroin mitä hänen poikaystävä kertoi minulle ja kysyin ohimennen kuka tämä mies sitten on. Ystävä ei ole vastannut mihinkään viestiin vaikka on nähnyt viestit. Soitin hänelle myös eilen ja kyselin asiasta mutta hän sanoi että puhutaan sitten myöhemmin. Mieheltäni olen kysellyt parisuhteestamme ja häneltä on irronnut tietoa vain vähän.... 

Olen pyörällä päästä.. teksti on sekavaa.. selvennän. Mitä teikäläiset ajattelisivat?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ei tietenkään otsikossa ole. 

Huomenna selviää tuo lopullinen juttu.. ystäväni on tulossa meille kahville kun kerroin tästä illalla miehelleni huomasin että hänen kädet tärisivät. Olen oikeasti huolestunut, saatoin toki aiheuttaa miehen käden tärinät olemalla itsekin omituinen aivan kuin jotain pahaa olisi tapahtumassa "Et ikinä arvaa mitä huomenna tapahtuu"...

No onneksi tämä keissi selvii vihdoin huomenna ja saan huokaista helpotuksesta että ystäväni ei ole oikeasti ihastunut mieheeni ja mieheni lähtemässä ystäväni matkaan. Olen vain maalaillut näitä piruja seinille jotta voin tulla tänne vauva palstalle huomenna kertomaan mitä kävi :) Jos kukkaan haluu olla mukana tukemassa tässä ahdistuksen syövereissä. Ap

Vierailija
2/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelma nyt on voisitko kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:26"]

Mikä sun ongelma nyt on voisitko kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi?

[/quote]

Ongelma on paras ystäväni on eronnut ja ilmoittanut olevansa ihastunut toiseen mieheen. Pelkään että tämä toinen mies on MINUN mieheni ja saan kuulla sen pian.. .tiedän vainoharhaista ja epätodennäköistä. Se on ongelmani. 

Vierailija
4/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on isommat tissit? Sulla vai kaverilla?

Vierailija
5/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sinun kanssasi. Sinä ja miehesi olette pari.

Ei tämä asia muutu miksikään vaikka joku muukin olisi ihastunut mieheesi.

Ihastuksia tulee ja menee. Älä keuhkoa.

Vierailija
6/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu tää komeus kusettaa teitä kumpaakin :/

Vierailija
7/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:47"]Tainnu tää komeus kusettaa teitä kumpaakin :/
[/quote]

Sama kävi mulla mielessä.

Vierailija
8/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on pannut mua, teidän seurustelun aikana.

Vierailija
9/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnalliset välit teillä on. En voisi mitenkään kuvitella tuota omalle kohdalleni. Veikkaisin samoin että tämä komistus pyörittää jonkinlaista haaremia.

Vierailija
10/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti ystävän kanssa keskustelemista on kutsuttu palaveriksi? :D

Vierailija
11/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:16"]

Pahan riidan yhteydessä tähän ystävääni, ystävä kertoi nyt uudelle seurustelu kumppanini parhaalle kaverille minun oikean salaisuuden. Tämä hiersi tietysti välejämme poikaystäväni kanssa.

--

Mitä teikäläiset ajattelisivat?

[/quote]

Ajattelen, että mikähän se sinun oikea salaisuutesi mahtaa olla?

Vierailija
12/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan lyhyemmin tai vaihtoehtoisesti mielenkiintoisemmin. Itse asiaan sanon, että teidän kaikkien elämä on hirveetä paskaa ja en ymmärrä miten kestätte sitä.

Vierailija
13/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:53"]Opettele kirjoittamaan lyhyemmin tai vaihtoehtoisesti mielenkiintoisemmin. Itse asiaan sanon, että teidän kaikkien elämä on hirveetä paskaa ja en ymmärrä miten kestätte sitä.
[/quote]

Eipä se sunkaan elämä mahda kummosta olla kun pitää yrittää kohottaa mielialaa vittuilemalla vauvapalstalla :D

Vierailija
14/14 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh! Kyllähän sen poikaystävän kanssa on pakko olla puheyhteys. Miksi edes haluat seurustella semmoisen ihmisen kanssa, jolta et saa suoraa vastausta. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän