onko miten hullua??
Riideltiin miehen kanssa ja hän löi minua naamaan, raapi käteni ja repi jopa oman paitansa halki kokonaan ? Ollaanko ainoat joilla on näin pahoja riiitoja?
Kommentit (13)
Ei kivalta tunnu ollenkaan. Mietin jo kovasti rikosilmoituksen tekoa..
Anteeksi, mutta nauroin mielikuvalle, jossa mies repii oman paitansa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:54"]Anteeksi, mutta nauroin mielikuvalle, jossa mies repii oman paitansa.
[/quote]
Ihmettelin itsekkin miksi näin teki? En tajua.. Päässä vikaa pahemmakerran..
Meillä mies potkaisi karatepotkun päähänsä ja sulloi mulkkunsa omaan perttiinsä suutuspäissään
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:02"]Meillä mies potkaisi karatepotkun päähänsä ja sulloi mulkkunsa omaan perttiinsä suutuspäissään
[/quote]
Aika ninja vissiin miehes.. Miun mies onki sit vissiin hulk kun repii paitansa..
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:02"]Meillä mies potkaisi karatepotkun päähänsä ja sulloi mulkkunsa omaan perttiinsä suutuspäissään
[/quote] ei stana mun naurusta ei tule loppua.:D
Hyvä että lukijoilla on hauskaa... Ei vaan mulla oo.. Ps. Käsi ja kasvot mustelmilla
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:13"]
Hyvä että lukijoilla on hauskaa... Ei vaan mulla oo.. Ps. Käsi ja kasvot mustelmilla
[/quote]
ymmärrän.muttaku ei sua sieltä kukaan voi tän palstan kautta pois hakea ite on vaan lähettävä!suosittelen..
Todella hullua. Mä en katsoisi tuollaista päivääkään.