Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onhan nuo kynttilät haudoilla kauniita, mutta ei mikään ilmastoteko että niitä sinne ostetaan ja roudataan.

er
06.11.2021 |

Just käytiin. Huono omatunto.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan, kun Kiina ja Intia jatkavat maapallon ja ihmisten tappamista saastuttamalla ja levittämällä tauteja, ei kiinnosta paskaakaan.

Naapuri lyö vaimoaan joka viikonloppu, joten minä voin lyödä omaani lomalla ja jouluna. 

Vierailija
22/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan, kun Kiina ja Intia jatkavat maapallon ja ihmisten tappamista saastuttamalla ja levittämällä tauteja, ei kiinnosta paskaakaan.

Naapuri lyö vaimoaan joka viikonloppu, joten minä voin lyödä omaani lomalla ja jouluna. 

Nämähän ovat täysin verrannollisia keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän ovat täysin verrannollisia keskenään.

Siinä mielessä kyllä, että on olemassa oikea ja väärä tapa. Jos kaveri tekee väärin, antaako se minulle luvan tehdä myös väärin vai ei? Entä jos kaikki tekee väärin, koska yksi tekee? Ja jos kaikki muut tekisi oikein, vaikka yksi tekisi väärin, mitä siitä seuraisi?

Vierailija
24/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäinmiestenpäivän nimen voisi vaihtaa vaikka kynttiläpäiväksi

Se on nykyään pyhäinpäivä. Pyhäinmiesten päivä on vanha nimitys. Kynttilänpäivä on eri asia.

Vierailija
25/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huono omatunto. En omista autoa, ulkomailla olen 50- vuotisen elämäni aikana käynyt 4 kertaa. Olen kasvissyöjä, en osta turhaa, kierrätän. Kynttilän vieminen oman äitini haudalle on minulta hyvin pieni rike verrattuna monen muun tapaan elää.

Vierailija
26/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaston kannalta aivan mitätön merkitys noilla kynttilöillä joita haudoille viedään pari kertaa vuodessa. Sitäpaitsi hautuumailla lajittelupisteet minne jämät viedään.

Vierailija
27/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ilmastonmuutoksen syy on väestöräjähdys. Koko ajan pitää tuottaa energiaa yhä kasvaville ihmismassoille.

Vierailija
28/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaunis lasilyhty ja sinne talikynttilä.

Vierailija
29/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla, kolmelle hautausmaalle ja yhteensä 21 kpl. On hoitohautoja omaisten hautojen lisäksi. Ap. Yhdellä käytiin kävellen, kun sinne on vain 1 km.

Vierailija
30/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki niitä voi sinne viedä, mutta silloin niiden pitäisi olla biohajoavia. Kaikkien osien.

Toistaiseksi ei ole kehitetty materiaalia joka olisi biohajoava mutta samaan aikaan paloturvallinen.

Vierailija
31/31 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Voi ei, muistitko että kirkoissa sytytetään kynttilät kaikille vuoden aikana kuolleille? Joka vuosi! Apua!