Onhan nuo kynttilät haudoilla kauniita, mutta ei mikään ilmastoteko että niitä sinne ostetaan ja roudataan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kun Kiina ja Intia jatkavat maapallon ja ihmisten tappamista saastuttamalla ja levittämällä tauteja, ei kiinnosta paskaakaan.
Naapuri lyö vaimoaan joka viikonloppu, joten minä voin lyödä omaani lomalla ja jouluna.
Nämähän ovat täysin verrannollisia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kun Kiina ja Intia jatkavat maapallon ja ihmisten tappamista saastuttamalla ja levittämällä tauteja, ei kiinnosta paskaakaan.
Naapuri lyö vaimoaan joka viikonloppu, joten minä voin lyödä omaani lomalla ja jouluna.
Nämähän ovat täysin verrannollisia keskenään.
Siinä mielessä kyllä, että on olemassa oikea ja väärä tapa. Jos kaveri tekee väärin, antaako se minulle luvan tehdä myös väärin vai ei? Entä jos kaikki tekee väärin, koska yksi tekee? Ja jos kaikki muut tekisi oikein, vaikka yksi tekisi väärin, mitä siitä seuraisi?
Vierailija kirjoitti:
Pyhäinmiestenpäivän nimen voisi vaihtaa vaikka kynttiläpäiväksi
Se on nykyään pyhäinpäivä. Pyhäinmiesten päivä on vanha nimitys. Kynttilänpäivä on eri asia.
Ei ole huono omatunto. En omista autoa, ulkomailla olen 50- vuotisen elämäni aikana käynyt 4 kertaa. Olen kasvissyöjä, en osta turhaa, kierrätän. Kynttilän vieminen oman äitini haudalle on minulta hyvin pieni rike verrattuna monen muun tapaan elää.
Ilmaston kannalta aivan mitätön merkitys noilla kynttilöillä joita haudoille viedään pari kertaa vuodessa. Sitäpaitsi hautuumailla lajittelupisteet minne jämät viedään.
Suurin ilmastonmuutoksen syy on väestöräjähdys. Koko ajan pitää tuottaa energiaa yhä kasvaville ihmismassoille.
Joku kaunis lasilyhty ja sinne talikynttilä.
Autolla, kolmelle hautausmaalle ja yhteensä 21 kpl. On hoitohautoja omaisten hautojen lisäksi. Ap. Yhdellä käytiin kävellen, kun sinne on vain 1 km.
Vierailija kirjoitti:
Toki niitä voi sinne viedä, mutta silloin niiden pitäisi olla biohajoavia. Kaikkien osien.
Toistaiseksi ei ole kehitetty materiaalia joka olisi biohajoava mutta samaan aikaan paloturvallinen.
Hohhoijaa. Voi ei, muistitko että kirkoissa sytytetään kynttilät kaikille vuoden aikana kuolleille? Joka vuosi! Apua!