Onhan nuo kynttilät haudoilla kauniita, mutta ei mikään ilmastoteko että niitä sinne ostetaan ja roudataan.
Kommentit (31)
Pyhäinmiestenpäivän nimen voisi vaihtaa vaikka kynttiläpäiväksi
Päästöjä niistäkin tulee ja vielä tarpeettomia sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin muovittomia pitäisi olla.
Eikä saisi polttaa kynttilää.
Kaikkea ei voida kieltää.
Tosin sitäkin tullaan vielä koittamaan.
Älä jaksa riehua joka pikkuasiassa päästöjesi kanssa. Hoidat ihan vain sen, ettet itse päästele mitään. Minä vien kynttilän vanhempieni ja isovanhempieni haudalle tasan niin kauan kuin elän. Piste.
Ihan tarpeettomia. Samoin kuin kukat. Sitten jahdataan hyödyllisiä...
joku sytytti kynttilän, ME KUALLAAN KAIKKI
Vein vanhempien haudalle kynttilät. Kaunis oli kynttilämeri kuolleiden muistoksi. En kadu että vein. Aion viedä edelleen. Älä vie jos tulee siitä pahamieli...
Mää kun kuolen joskus, niin mulle on ihan sama vaikka kukaan ihminen ei enää ikinä käviskää mun haudalla, saatikka tois kynttilöitä. Se on siinä vaiheessa ihan sama. Ihan turha juttuhan tuo kynttilöiden raahaminen tonne on. kaunis perinne toki.
Ja mammoilla kynttiläroviot ihan sitten kotona kun ah niin ihanaa.
No ei se maailmanloppu niistä kynttilöistä tuu.
Mu¤#ku ihminen v¤#tuilee muiden kuolleille omaisilleen viemistä kynttilöistä, mutta itse lentelee lentokoneella ympäri maailmaa kuvaamassa someen bikinipersettään.
Niin kauan, kun Kiina ja Intia jatkavat maapallon ja ihmisten tappamista saastuttamalla ja levittämällä tauteja, ei kiinnosta paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei se maailmanloppu niistä kynttilöistä tuu.
Ei myöskään mun autoilusta.
Eiköhän sekin päivä koita, kun Suomessa kielletään kynttilät hautausmaalta päästötavoitteiden takia. :)
Toki niitä voi sinne viedä, mutta silloin niiden pitäisi olla biohajoavia. Kaikkien osien.
Ainakin muovittomia pitäisi olla.